Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының ән өнері
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: қазақ халқының ән өнерімен таныстыру, есімшенің
түрлерін және шақтарын бекіту.
б) дамытушылық: оқушылардын, ойлау қабілеттерін,сауатты сөйлеу,
жазу, әңгімелеу дағдыларын дамыту.
в) тәрбиелік : оқушының қазақ тіліне деген қызығушылығын
қалыптастыру, оқушылардың адамгершілік рухани дүниесін,
эстетикалық сезімін байыту.
Сабақтың типі: жаңа сабақ.
Сабақтың түpi: дәстүрлі
Сабақтың әдіci: баяндау, түсіндіру, сұрақ — жауап, көрнекілікті пайдалану, оқулықпен жұмыс.
Көрнекілік: портреттср, таспаға жазылған ән, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Фонетикалык жаттығу:
«Ән – адамның ой-сезімін білдіретін, тәрбиелейтін өнер жанры»
Тақтада жазылады, мұғалім өзі 6ip peт мәнерлеп оқып береді, оқушылар хормен 1 peт оқиды. Мазмұны бойынша түсінгендерін айтады. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
1. Берілген сөздерге eciмшенің жұрнағын қосу:
айт, аш, әкел, әңгімеле, бар, биле, iш, кip, тап, отыр. / карточка- 2 бала/ 2.Сөздік сөздерді тексеру /карточка-4 бала/:
өшпес-бессмертный
рухани-духовный
ырым- поверье
сенім-чувство
қуанту-радовать
мұңайту-печалить
ояту-разбудить
сахна-сцена
Бip-6ipiн жауап ұлпамен тексереді, бағалайды:
0-1 қате «5»
2 қате «4»
3 қате «3»
3. Диалог/2 бала/, монолог/2 бала/.
4. Тестік сауалнама /5 бала/.
ІІІ. Білімді жан – жақты тексеру.
Грамматикалық тақырыптарды қайталау, «жуан», «жіңішке» сұрақтар қою арқылы /презентация/. Оқушылар сұрақтар қояды. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, жауаптарын дәлелдеу арқылы бередіЖаңа сабаққа кipicne. 10 мин./
ІV. Жаңа сабаққа кіріспе.
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту, оқушылардың назарын ән әуеніне аудару.
V. Жаңа сабақ.
— Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбы «Қазақ халқының ән өнері».
-Ән дегеніміз не ?
-Ән айтатын адамды кім дейді /әнші/?
Әнші сөзімен сөз тіркесін құру: белгілі әнші, жаңа әнші, танымал әнші, атақты әнші.
1. Алдын –ала берілген тапсырма бойынша оқушылар өз презентацияларымен таныстырады.
2. Мәтінмен жұмыс «Қазақ халқының ән өнері»:
а) мәтінді оқу;
б) дұрыс оқуға дағдыландыру;
3. Мәтін бойынша деңгейлік тапсырмалар орындау.
І-ші топ.
3-деңгей.
1. Мәтінді аударыңдар.
2.1-3 сөйлемнен есімше сөздерді байланысып тұрған сөзбен 6ipге
теріп жазыңдар.
2-деңгей.
1. Мәтінге бірнешe сұрақ қойыңдар.
2. ұрпақ, әнші — фонетикалык талдау жасаңдар.
1- деңгей.
Ақан cepi туралы қосымша әдебиеттерден материал жинақтаңдар.
ІІ-ші топ.
3-деңгей.
1. Мәтінді тірек сызба бойынша мазмұндаңдар.
2.4-5 сөйлемнен есімше сөздерді байланысып тұрған сөзбен 6ipre
теріп жазыңдар.
2-деңгей.
1. Мәтінге бірнешe сұрақ қойыңдар.
2. Қуану етістігін бұйрық, қалау, шартты райларда жіктеңдер.
1-деңгей.
Біржан сал туралы қосымша әдебиеттерден материал жинақтаңдар.
ІІІ-шi топ.
3-деңгей.
1. Мәтін бойынша диалог құраңдар.
2.6-7 сөйлемнен eciмшe сөздерді байланысып тұрған сөзбен 6ipге
теpiп жазыңдар.
2-деңгей.
1. Мәтінге бірнеше сұрақ қойыңдар.
2. Заманымыздың, композиторлары- сөз құрамына талдаңдар.
1- деңгей.
Үкілі Ыбырай туралы косымша әдебиеттерден материал жинақтаңдар
VІ. Жаңа сабақты пысықтау.
1.«Базар головоломок» үйге алдын-ала берілген тапсырма, ребус, кроссворд, викторина дайындау. Әр топ өз тапсырмасын КЕЛЕСІ топқа беріп, айырбастап орындайды.
2.3-тапсырма.
Берілген сұрақтарды негізге алып, диалог құру.
Сендердің өмірлеріңде музыка қандай рөл атқарады? Музыканы ұнатасыңдар ма ?
Қандай композиторларды білесіңдер?
Радио және теледидардан қандай музыкалык хабарларды тыңдайсыңдар?
Қандай топтарды білесіңдер?
VІІ.Бағалау.
Үйге тапсырма:
1-тапсырманы оқу;
2- тапсырманы жазбаша орындау
VІІ. Бекіту.
— Нені білдік?
— Нені үйрендік?
Тірек сызба бойынша әңгімелесу.
Біздің жерлес әншілеріміз: Роза Рымбаева, Альмира Нургожина, Бауыржан Рақымбеков, Толқын Забирова, Абаш Кәкенов, Вячеслав Ткач.
Тақырыпқа байланысты жуан, жіңішке сұрақтар қойылғаны ұнады. Жақсы тәсіл. Деңгейлік тапсырмалар орынды қолданылған.