kazakhsha russian

Авторлық бағдарлама

Алғы сөз

2010-2011 оқу жылынан бастап М.Ғабдуллин атындағы Зеренді қазақ орта мектеп-интернаты ҚР білім туралы Заңы, ҚР-да білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы,Ақмола облысы білім беру ұйымдарының оқу үрдісін технологияландыру бойынша тұжырымдамасы(Обл БҚБА және ҚДИ) Ақмола облысы білім басқармасының 05.12.2011ж бұйрығына сай   «Оқу үрдісін технологияландыру » атты эксперимент жұмысын бастады.

 Мектептегі эксперимент жұмысының   мақсаты:

Еліміздің білім беру жүйесінде әлемдік деңгейге жету үшін жасалынып жатқан іс-шараларды жүзеге асыруда  оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, терең білімді, ізденімпаз, барлық іс-әрекетке белсенді, шығармашылық бағыт ұстанатын, құзіреттілік қабілеті жан-жақты дамыған сол тұрғыда өз болмысын таныта алатын жеке тұлғаны қалыптастыру.

Эксперимент  жұмысының міндеттері:

1.Оқытуды технологияландыру арқылы бүгінгі білім берудің  мақсатын, міндеттерін, құрылымын, мазмұнын және оқу тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін түсіну,  таңдап алынған оқытудың технологиялар бойынша теориялық ақпараттар желісімен танысу

2.Жеке тұлғаға негіздеп білім берудегі сабақтың үлгі жоспарларын әзірлеу, үлгі сабақтар өткізу;

3.Экспериментатор- педагогтың  технологиялық, ақпараттық, коммуникативтік, менеджерлік құзіреттіліктерін қалыптастыруына ықпал ету;

4, Педагогтар көз қарасын оқыту технологиясына  бейімдеудің нақты әдістемесін жасау және оны тәжірибе жүзінде тексеру;

dssuz2010-11 оқу жылында оқу үрдісін технологияландыру экспериментіне байланысты эксперименттік алаңшаның бағдарламасы, алаңшаның қадамдық іс-шаралар жоспары жасалып, мақсат-міндеттері айқындалды. Эксперименттік сыныпта қай пән бойынша  қандай технология алынатыны да айқындалып, Ақмола облысы білім басқармасы жанындағы «Облыстық білім қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институтымен» келісілді. Эксперимент сыныбы мен бақылау сыныбында сабақ беретін мұғалімдер жайлы деректер базасы, алынған технология бойынша деректер базасы, жалпы нормативтік-құқықтық, оқыту-әдістемелік кешен жинақталды. Эксперименттік сыныппен қатар бақылау сыныбы да айқындалды.

Мектептегі эксперименттік жұмысты ары қарай жетілдіру мақсатында  мектепте ұйымдастыру-бақылау жұмыстары жоспарланып жүзеге асырылды.

Бағдарламада эксперимент жұмысының бағдарламасы,қадамдық жоспары,              

            оқу үрдісін технологияландыруға байланысты мектептің әдістемелік

қызметінің құрамына енгізілген өзгерістер, эксперименттік алаңшаға енген

сынып және бақылауға алынған сынып ЕРЕЖЕСІ, жаңа оқыту

технологияларын мектеп бойынша енгізуде уақытша шығармашылық топтың

ЕРЕЖЕСІ, шығармашылық топтың жұмыс жоспары көрсетіліп отыр.

№1

2011 – 2014  оқу жылдары

Оқу үрдісін технологияландыруға көшуге

байланысты

эксперимент алаңшасының

Б А Ғ Д А Р Л А М А С Ы

Құрушы : эксперимент жұмысын

үйлестіруші С.С.Дүйсенова 

М.Ғабдуллин атындағы Зеренді қазақ орта мектебінде

Оқу үрдісін технологияландыруға көшуге байланысты 2011 – 2015 оқу жылдарға арналған эксперимент алаңшасының

БАҒДАРЛАМАСЫ

  1. Бағдарлама төлқұжаты
  2. Бағдарламаның мақсат – міндеттері
  3. Бағдарламаны жүзеге асырудың негізгі бағыттары
  4. Бағдарламаны жүзеге асырудан күтілетін нәтижелер
  5. Бағдарламаны жүзеге асыру бойынша іс – шаралар жоспары

                     І. Бағдарламаның төлқұжаты

1атауыОқу үрдісін технологияландыруға көшуге байланысты 2011-2015 оқу жылдарға  арналған  эксперимент алаңшасының бағдарламасы
2Бағдарламаны жасауға негіздемеҚР «Білім туралы» Заңы , ҚР білім беруді  дамытудың 2010-2020 жыдарға арналған мемлекеттік бағдрламасы , ҚР 12 жылдық  білім беру тұжырымдамасы  , Ақмола  облысы білім беру  ұйымдарында оқу үрдісін  технологияландырудың 2011 -2014  жылдарға арналған бағдарламасы.
3Бағдарлама әкімгеріАқмола облысының білім басқармасы, Ақмола облысының білім басқармасы жанындағы  «Облыстық  білім қызметкерлерінің  біліктілігін  арттыру және қайта даярлау институты»
4Жауапты орындаушыларМ.Ғабдуллин атындағы Зеренді қазақ  орта мектебінің директоры, эксперимент  алаңшасынның жауапты координаторы
5Бағдарламаны жүзеге асыру мерзімі2011 -2014 оқу жылдары
6Бағдарламаның  мақсатыОқу ұрдісін   басқарудың  жолдары мен  бағытын жасау , педагог мамандардың  жұмысына білім беру  технологияларын  енгізуге  жағдай жасау;
7Бағдарламаның міндеттеріОқу үрдісін технологияландыру  үшін эксперименттік сыныптар және бақылау  сыныптарын   анықтау;Эксперименттік сыныптарда сабақ беретін пән мұғалімдері жайлы деректер базасын жасау;

Эксперименттік сыныптарда  оқыту технологияларын енгізу,технология туралы деректер базасын жинау;

Оқу үрдісін технологияландыру барысында мұғалімдерге кеңес беру;

Оқу үрдісін технологияландыру барысында мұғалімдерге  қолдау мен жағдай жасау;

Оқу үрдісін технологияландыру барысын бақылау, білім сапасы жетістіктерінің  мониторингісін  жасау;

Оқу үрдісін технологияландыру арқылы  білім сапасының арттыру  нәтижесін сараптау

8Күтілетін нәтижеБілім сапасын арттыру , оқу үрдісін технологияландырудың тиімділігін  дәлелдеу , озық  педагогтарды  анықтап , тәжірибелерін насихаттау. Құзыреттілігі қалыптасқан , сапалы  біліммен қаруланған жеке тұлға шығару.

ІІ.Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері

Бағдарламасы мақсаты:

Оқу үрдісін технологияландыру барысында мұғалімдер  жұмысын  басқарудың  жолдары мен  бағытын жасау , педагог  мамандардың жұмысына білім беру технологияларын енгізуге  жағдай жасау;

Бағдарламаның міндеттері:

  • Оқу үрдісін технологияландыру үшін эксперименттік  сыныптар және бақылау  сыныптарын анықтау;
  • Эксперименттік сыныптарда сабақ беретін  пән мұғалімдері  жайлы деректер  базасын жасау;
  • Эксперименттік сыныптарда  оқыту технологияларын енгізу, технология  туралы  деректер базасын жинау;
  • Оқу үрдісін технологияландыру барысында мұғалімдерге кеңес беру;
  • Оқу үрдісін технологияландыру барысын бақылау, білім сапасы жетістіктерінің  мониторингісін  жасау;
  • Оқу үрдісін технологияландыру арқылы  білім сапасының  арттыру нәтижесін сараптау;

ІІІ. Бағдарламаны жүзеге асырудың негізгі бағыттары

  1. Ұйымдастырушылық-ақпараттық қамтамасыз ету

Жұмыстың бұл бағытының мақсаты технологияландыру  жұмысына енетін ұстаздар арасынан   білімін жетілдіру курсынан өткізген соң жедел жұмыс тобын  ұйымдастыру / эксперименттік   сыныпта  сабақ беретін мұғалімдерді  анықтау /;

  1. Ақпараттық қамтамасыз ету

Оқу үрдісін технологияландыру жұмысы бойынша  педагогикалық  технологияларды  анықтау, оның жүзеге асуын  ақпараттандыру;

  1. Технологияландырудың ғылыми-әдістемелік жұмысы

Технологияландыру барысындағы жұмыстың нәтижесін қорыту , сараптау , мониторингісін жасау, озық  тәжірибелерін анықтау және тарату;

М. Ғабдуллин атындағы Зеренді қазақ орта мектебі бойынша         2011 – 2012 оқу жылына арналған оқу үрдісін  технологияландыруға байланысты  эксперименттік  алаңшаның қадамдық

іс – шаралар жоспары

1 – кезең

2011 оқу жылы /ақпан – мамыр/

Дайындық-ұйымдастырушылық кезең

Атқарылатын шаралармерзіміжауаптықосымша
1Оқу үрдісін технологияландыру бойынша курстан өтуақпанОблыстық БҚБА және КДИ
2Курста алған білімдерін  тереңдету  және материалдар  бойынша мұғалімдердің  өздігінен ізденуі және деректер базасын жинауыНаурыз, сәуірПән мұғалімдері
3Экспериментке алынатын және бақылауға  алынатын сыныптарды анықтаусәуірӘкімшілік
4Эксперимент жұмысын ұйымдастыру және жүргізудің жоспар – жобасын жасау, Аудандық ББ  және облыстық  БҚБА және КДИ-дан әдістемелік көмек сұрауСәуір  мамырЭксперимент жұмысын үйлестіруші
5Экспериментке алынатын сыныпқа сабақ  беретін  мұғалімдерді анықтау , сапалық тізім , алдын ала жүктемесін жасауНаурыз , сәуірЭксперимент жұмысын үйлестіруші ПБЖ
6Экспериментке алынатын және бақылауға алынатын сыныптарға мінездеме жасауМамырЭксперимент жұмысын үйлестірушіПБЖ
7Эксперимент жұмысы барысында қолданылатын  технологияны таңдау , сол технология бойынша деректер базасын жасаусәуірӘкімшілік ұжым

 

2 – кезең  2011 – 2014 оқу жылы

Эксперимент жұмысын жүргізу кезеңі 

Атқарылатын шаралармерзіміжауаптыАяқтау формасы
1Эксперименттік сыныптарға сабақ беретін  ұстаздардың технологиялардын анықтауҚыркүйек2011 жылПМЖ ӘкімшілікАналитикалықанықтама
2Технологияландыру бойынша эксперименттік жұмыс мониторингісі және диагностикасыӘр тоқсанның қорытындысы негізіндеҮйлестірушіАқпараттық банк
3Эксперименттік сынып пен бақылауға алынған сыныптардың сабақтарына қатысуАптасына 1 сабақ2011 -2014 ж.ж.Әкімшілік ПМЖ үйлестірушіАналитикалық анықтама
4Оқыту сапасының мониторингісі/тест , бақылаулар арқылы/Әр тоқсанныңаяғында

2011 – 2013  желтоқсан

Пән мұғалімдеріТестілеу, жұмыс нәтижесін талдау
5Пән мұғалімдерінің технология бойынша  жинақтаған деректер базасын, үлестірмелік- тарату материалдарын , күнделікті  сабақ жоспарларын тексеру2011 – 2014 ж.ж.  Көлемінде аптасына  3 ретҮйлестіруші ПБЖанықтама
6«Оқу үрдісін технологияландыру бағдарламасын жүзеге асыру барысы жөнінде» педагогикалық кеңес2012 ж.қаңтарМектеп директоры, үйлестірушішешім
7«Қазіргі сабақ типологиясы» семинар- кеңесҚараша2011 жүйлестірушікеңес
7«Білім сапасын арттырудағы  технологиялардың рөлі»Дөңгелек үстелҚаңтар2011 ж.Эксперименттік  сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдері
8Оқу үрдісін  технологияландыру  процесінің  оқушыға  әсері /оқушының психологиялық  жағдайын зерттеу  сараптамасыАқпан2011 ж.Психолог 
9АББ және облыстық БҚБА ҚДИ жұмыс  топтарымен үнемі кеңес, байланыста болуЭксперимент  мерзімінің  аяғына  дейінМектеп әкімшілігі
10Оқу үрдісін  технологияландыру жағдайында  оқушылар тұлғасын дамыту /кешенді зерттеу/2014 ж.ақпанҮйлестіруші  психологАналитикалық есеп, диагностика
11Жұмыс тәжірибесімен  алмасу семинарларыӘр жарты жыл сайынПән мұғалімдеріҰсыныстар
12Жұмыс тәжірибесін  тарату2014 ж. Мамыр, тамызҮйлестіруші топБрашура шығару

3 – кезең 2014 — жыл/шілде — желтоқсан/

Эксперимент жұмысын талдау

Атқарылатын шаралармерзіміжауаптыАяқтау формасы
1Эксперимент қорытындысын талдау /ПК/тамызұсыныстарМектеп директоры үйлестіруші
2Педагогикалық технологиялар бойынша іс – тәжірибелер жинақ банкісітамызТамыз кеңесінде экспериментке қатысқан ұстаздар есебіЭкспериментке қатысқан ұтаздар
3Педагогтардың технологиялық  шығармашылық жұмыстарының  жетістіктерінің  көрмесітамызСтенд, баннер әдістемелік нұсқаулар, кітапшаларЭкспериментке қатысқан ұстаздар
4Жаңа технологияларды енгізудегі ізденіс, проблема, нәтижелер /Облыстық ,аудандық ғылыми конференцияға қатысу/қарашаМақалалар жинағыҮйлестіру кеңесі
5Эксперимент негізінде жасалған жұмыстардың мониторингісін жасаужелтоқсанмониторингҮйлестіруші
6Облыстық БҚБА КДИ – дің  «Орта жалпы білім беретін мектептің меңгерушісі – технологіы жөніндегі» ережесімен танысуҚараша — желтоқсанЕрежеҮйлестіру кеңесі
7«Оқу үрдісін технологияландыруды психологиялық —  пелагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру жолдары»семинар мамырСеминар материалдарын баспаға ұсынуУШТ

Оқу үрдісін технологияландыруға байланысты мектептің әдістемелік

қызметінің құрамына енгізілген өзгерістер

gggsf

Эксперименттік алаңшаға енген сынып

және бақылауға алынған сынып

ЕРЕЖЕСІ

  1. Жалпы ереже Бұл ереже ҚР «Білім туралы» Заңына сәйкес, Жалпы білім беру мекемелеріндегі типтік ережеге, Жалпы білім мекемесінің Жарғысына сәйкес жасалды.
  • Эксперимент сыныптары мен бақылау сыныптары Ережесі 2011-2014 жылдары Ақмола облысы білім ұйымдарында оқу үрдісін технологияландыру бойынша эксперименттік жұмысын жүргізу туралы Ақмола облыстық білім басқармасының 2011 жылдың 10 қаңтарындағы № 5 бұрығына, Зеренді аудандық білім бөлімінің 2011 жылдың 25 қаңтарындағы № 27 бұйрығын негізге ала отырып жоспарланды.
  • Эксперименттік және бақылау сыныптары атаулы мектептің директорының бұйрығымен бекітіледі.
  • Эксперимент сыныптардың қызметі білім процестерін жүзеге асыру мақсатына бағытталады:
  • білім беру ұйымында оқу үрдісін технологияландыруды жүзеге асыру;
  • енгізілген технологияның жетістіктерін бақылап, мониторинг жасау;
  • Эксперимент бағдарламасы мониторингісі жүзеге асыру қойылған мақсат-міндеттер негізінде орындалады. Мониторинг мазмұнын экспериментке қатысушылар мен басқарушылары анықтайды.
  • Бағдарламаны бекітуді білім ұйымының әдістемелік кеңесі жүзеге асырады.
  • Эксперимент жұмысын жүзеге асыру мерзімі эксперименттің мақсат-міндеттері арқылы анықталады.
  1. Эксперимент жұмысына қатысушылар
  • Эксперимент жұмысына білім беру ұйымының кез-келген қызметкері ене алады.
  • Эксперимент жұмысының қатысушысы болып:
  • эксперимент сыныбы мен бақылау сыныбының оқушылары бола алады.
  • бағдарламаны жүзеге асырушы басшылар мен мұғалімдер
  • зерттеу мониторингісіне қатысатын ата-аналар
  • эксперимент жұмысын жүзеге асыруға жағдай жасайтын мектеп әкімшілігі
  1. Эксперимент жұмысына қатысушылардың

құқықтары мен міндеттері

  • Экспериментке қатысушылардың құқықтары:
  • кез-келген пән мұғалімдері бұл эксперимент жұмысына қатысуға құқылы.
  • эксперимент жұмысын басқарушы мектеп әкімшілігі бағдарламаның жүзеге асыруына жағдай туғызуға және толықтырулар енгізуге құқылы;
  • эксперимент сыныптарының ата-аналары эксперимент жұмысының барысы жайлы ақпарат алуға құқылы;

 

  • Экспериментке қатысушылардың міндеттері:
  • мектеп әкімшілігі эксперимент жұмысының ұйымдастырушылық, нормативтік құжаттармен және кадрлармен қамтамасыз етуге міндетті.
  • мектеп әкімшілігі эксперимент жұмысының мониторингісін жүргізуге, ата-аналарды, оқушыларды, мұғалімдерді, және басқарушы органдарды эксперимент жұмысы барысы жайлы хабардар етуге міндетті.
  • эксперимент жұмысына қатысушы оқушылар сабақты себепсіз босатпауға, берілген тапсырмаларды уақытылы орындап, сапалы білім көрсетуге міндетті.
  • эксперименттік сыныптарда сабақ беретін ұстаздар өздері таңдаған технология бойынша жүйелі жұмыс жасап, сапалы білім беруге міндетті.
  • эксперимент жұмысының үйлестірушісі жұмыс барысын қадағалап, эксперименттік сынып және бақылауға алынған сыныптардың жұмысын салыстырмалы түрде сараптау арқылы мониторинг жасауға міндетті.

Жаңа оқыту технологияларын мектеп бойынша

енгізуде уақытша шығармашылық топтың

ЕРЕЖЕСІ

Мұғалімдердің уақытша шығармашылық тобы /УШТ/ — бұл әртүрлі маман ұстаздардың жаңа технологияны танып, меңгеріп, енгізудегі топтасқан бір көзқарастағы ұстаздар тобы.

Мазмұны:

  • пән мұғалімдері таңдаған әртүрлі технологияларды оқып, меңгеріп, енгізуге атсалысу;
  • практика жүзінде таңдалған педагогикалық технологияларды апробациядан өткізу;

Эксперимент күнделігі:

Күнделікте бақылау, білім кесінділері, білім және дағды қорытындылары алдыңғыларымен салыстырыла отырып қорытынды жасалады.

Жұмыс бағыты:

  1. Оқу жұмысы:

— оқушылардың таным белсенділігін дамытуда интерактивті әдістер мен педагогикалық оқыту технологияларының тиімдісін табу, анықтау;

— оқушыларға сабақта жағдай жасап, әр технологияға байланысты тарату материалдарымен толық қамтамасыз ету;

— әрбір оқу тақырыбына сәйкес оқытудың әдіс-тәсілдерін дұрыс таңдай алып, оқушыларға тақырыпты жоғары деңгейде меңгерту жолдарын дұрыс анықтай білу;

— әр оқушының әрбір пән бойынша білім деңгейін бақылап, мониторинг жүргізу;

— оқушының өз бетімен іздене білуіне жағдай жасап, баланың жеке қасиеттерін ашу;

  1. Әдістемелік жұмыс:

— жаңа технологиялар бойынша лекция, семинар, консультациялар және ашық сабақтар ұйымдастыру;

— жыл қорытындысы негізінде сыныпқа пәндер бойынша өтілген сабақтардың оқу әдістемелік нұсқауларын, бағдарламаларын, ұсыныстарын, рефераттарын, баяндамаларын, сабақ конспектілерін т.б.

сол сияқты әдістемелік құжаттарды әзірлеу;

— технология бойынша жұмыс істейтін мұғалімдерге қолайлы жағдай туғызып, ұжымнан көмек көрсету;

  1. Ғылыми-әдістемелік жұмыс:

— мұғалім және оқушы жұмысына диагностика жүргізу

— эксперимент бойынша жұмыс;

— эксперимент нәтижесіне сараптама;

— эксперимент жұмысына қатысушы ұстаздардың жұмыстарын жинақтап, олардың тәжірибесін мектеп ішіндегі ұстаздарға тарату;

— эксперимент жұмысына қатысушы ұстаздарға эксперимент барысында үйлестірушінің кеңесін беру;

— эксперимент жұмысына байланысты экспериментке қатысушы оқушылар мен мұғалімдерден тоқсанына 1 рет анкеталар алып отыру;

taffs

Коронавирус белгілері қандай болады >>> 

Добавить комментарий

ErKeTai.KZ