Қажымұқан хикаяты (5-сынып)

Әдебиет пәнінен 5-сыныпқа орта мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы с/с Уақы-ты Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.Оқытуда қолданатын негізгі әдіс-тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі.

Негізігі әрекеттер Бағалау Дерек көздері
Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) мазмұны.Қ.Әбдіқадыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру,шығарманы жан-жақты талдап түсіндіру.
Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау.Диалогтік оқыту, Сын тұрғысынан ойлау.

Бағалау
Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық Оның шығармалары-ның өзекті тақырыбымен танысады. ”Бір айналым сөйлесу”стратегиясы
Топтық жұмыс,постер қорғау, Оқушылар бағалау бетшесі арқылы топтық бағалайды. Стикер жазу
Бағалау парағы

Оқулық
Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді)Шығарманың тілдік ерекшеліктері.Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық
Жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту Қ.Әбдіқадыров
өзекті тақыры-бымен танысады. Тыңдап отырған үштік әдісі,
өзім үшін жазу стратегиясы Формативті бағалау түсіндірмелі сөздік, орфографиялық сөздік.

ҚажымұқанӘдебиет 5 Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау.
Сілтеме 5-сынып Әдебиет оқулығы,әдістемелік Алматы «Атамұра» 2010ж. Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,Ш.Беркімбай,Г.Құрманбай , Google сайты, «Әдеби әлем» сайты
Жалпы мақсаттар Қажымұқан бейнесін жан-жақты талдау негізінде бейнесін ашу.
Оқыту нәтижесі Үзіндінің мазмұны мен мәнін ұғынады, үзінді талдау арқылы басты кейіпкер бейнесін ашады, тәрбиелік мәнін ұғынады.
Негізгі идеялар Теориялық білімді практикамен ұштастыра білу,ойларын еркін жеткізу.
Жеті модуль Сыни тұрғысынан ойлау,АКТ, дарынды,талантты, оқыту үшін бағалау
Тапсырмалар Топтық жұмыс, постер қорғау түрткі сұрақтар, миға шабуыл, кумулятивтік әңгіме, шығармашалақ тапсырмалар.

Жаңа сабақ бойынша әрекеттер

Мақсаты Нәтиже Тапсырмалар Бағалау Дискреп
тор Балл Уақ.
Білу «Ыстық орындық арқылы» үй тапсырмасын тексеру Сұраққа нақты жауап беруге дағдыланады Фронтальды сұрақтар
(қосымшада) ТБ Әр нақты жауап
Жартылай жауап
2
1
6 мин.
Түсіну Қажымұқан бейнесін талдау арқылы таным деңгейін қалыптастыру Палуанның әр кезеңдегі мінезінің қалыптасуы туралы ойларын жинақтайды. І топ
Қажымұқанның қалада
ІІ топ
Ұлы Петрлің қаласындағы оқуда
ІІІ топ
Париждегі өнер сахнасында ОүБ Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0 10 мин
Қолдану Сын есімдерден алынған тірек сөздер арқылы мәтіннен Мұқанның әрекеттерін табу Оқулықпен жұмыс жасау арқылы ойларын тұжырымдайды.Миға шабуыл
Жауапкершілік
Мейрімділік
Еңбекқорлық
Қарапайымдылық ФБ Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0 10 мин
Талдау Көрінетін айғақтар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау Шығармашылық қабілеті қалыптасады АКТ пайдалану арқылы Қажымұқан портретін жазу, салу ББ Нақтылық жобалау
2 мин
1 5 мин
Жинақтау Тест арқылы оқушылар білімдерін жинақтау Тақырып бойынша алған білімдері бекиді Тест (қосымшада) ЖБ Барлығы 5 3 мин
Бағалау Кері байланыс арқылы палуан бейнесін сомдау Шығармашылығы дамиды Ұйқаспен тап
ОүБ Ойы жүйелі
Сөздік қоры мол
Сөз мағыналары сақталған
3
2

13 мин

Кері байланыс Білемін. Білдім.Білгім келеді
Рефлексия «Ізгілік ағашы»
Үйге тапсырма Палуан атаға хат

Тест

1.Лебедев мектебі Мұқанға нені үйретті?
А) Балуандық өнерді Б) Сауаттылықты С) Ұқыптылықты

2.Қай елдің балуаны отыз пұттық пілді иығына тұрғызып көпшілік алдында өнер көрсетеді?

А) Үндістан балуаны Б) Ресей балуаны С) Африка балуаны

3. Мұқанның жеңіл өнерінің бірі
А) Лом темірді бұрап, галстук ету Б) Рельсті ию
С) Жиырма бес адам мінген арбаны тісімен тарту

4. Сахнаға мініп келген атаны түйені иығына салып алып кететін балуан?
А) Иван-Корень Б) Мұқан С) Дубный

5. Мұқанның Петр қаласынан білім алуына ықпал еткен кім?
А) Добрый-Рабый Б) Иван Лебедев С) Иван Дубный

Тест кілті
1. А
2. С
3. А
4. Б
5. АКері байланыс
Білемін
Білдім Білгім келеді

Ұйқаспен тап
… … толқынындай,
… … жазығындай.
… … мақтанышы,
… … айналғандай.

   
Пікірлер11
  1. Толғанай

    Сабақ өте жақсы деңгейде құрылған. Қажмұқан бейнесі. Қажмұқан әңгімесі барлығы жүйелі жасалған. Тақырыбы мақсатына сай келген. Алғысым шексіз.

  2. Лаззат

    Тәриелік мәні зор тақырып.

  3. Маржан

    Бәрін көшірмесең де, ойыңа ой қосатын дүние. Керегін түртіп алуға болады.

  4. Салиха

    Сабақ жоспарын әлі де толықтырып, ауқымды етіп жазсаңыз болады. Тапсырмаларды орындатуда бағалау критерийлері мен дескрипторлар міндетті түрде болуын ескеріңіз. сонда өзіңізге де оңай болады. Мұны ескерту деп емес, кеңес деп түсініңіз,

  5. Айсулу

    Сабақтың тақырыбы ашылды мақсатына жете алды

  6. Алмагуль

    Сабағыңыз жақсы! Айтылым, жазылым, оқынлым бар. Қорытынды бөлімі тест түрінде берілгені дұрыс болды.

  7. Аружан

    Жақсы болады
    Дегенмен сәллл аздаууу

  8. Ақниет

    Сабақ ауқымдылығы жеткіліксіздеу! дегенмен керемет

  9. Нұрбану

    Сабақ жоспары өте қысқа құрылған.Ауқымдылығы жоғары дәрежеде емес. Бірақ сабқаты қорытындылау бөлімі жақсы ұйымдастырылған.

  10. Абдуллаева Наргиза Хайдаровна

    Сабақ жақсы жоспарланған ,бірақ өте жақсы деп айта алмаймын . Егер мен бұны қолданатын болсам сәл өзгерістер кірістірер едім.Дегенмен сабақ жақсы.

  11. Манзура

    сабак толық ашылып жазылган.

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ