Сылдырлайды мөлдір су

Мақсаты: Су туралы білімдерін бекіту. Су туралы түсініктерін кеңейту, судың қарға, мұзға айналатынын түсіндіру, қортылындылап, саралап, шешім қабылдай білуге үйрету. Сөздік қорларын дамыту, өз құрбыларымен, үлкендермен қарым-қатынасқа түсу дағдыларын дамыту. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Билингвальді компонент: Су-вода

Шаттық шеңбері:
Көк аспанда күн күлсін,
Бірге күлсін бүлдіршін.
Көк аспанда күн күлсін,
Жерге ұдайы нұр құйсын.

Балалар қәзір жылдың қай мезгілі? Қыс мезгілі
Қыста неше ай бар? 3 ай бар Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан

Ғажайып сәт

Балалар бугін бізге су патшалығынан су ханшайымы қонаққа келді.
Су ханшайымы: -Сәлеметсіздерма балалар, мен сендерге су туралы көптеген мәліметтер ала келдім және сендердің су туралы не білетіндеріңді білгім келеді.
-Қәне балалар Су ханшайымына өз білімімізді көрсетейік.

Су туралы сабақ.

Су туралы тақпақтар

Су деген — өмір көзі,
Тіршіліктің нәрі бұл.
Су болмаса оянбайды,
Табиғаттың барлығы.

Болмас еді шөп-шалаң,
Болмас еді тірі жан.
Сол себепті балалар,
Ысырап қылмайық суды

Таза болсаң судай бол,
Бәрін жуып кетірген.
Жақсы болсаң жердей бол,
Бәрімізді өсірген.

Су бар жерде ырыс бар,
Ұстап балық жейсің.
Сумен суарып өсірген
Ақ бидайдың нанын жейсің.

-Жарайсыңдар балалар енді судың қасиеттерін айтып өтейік. Суреттерге қарайық. (тақтада мұздың қардың және ағып тұрған судың суреттері)
Балалар мынау не бұл қар балалар егерде қарды жылы жерге қойсақ не болады. (Су)
Мұздыда жылы жерге қойсақ суға айналып кетеді екен. Мына ыдыстағы қар мен мұзды біз жылы жерге қойып қояйық, сабақтың соңында қандай күде болатынын көреміз.
Енді балалар орынымызға отырып, ыдыстағы суға бірнеше тәжрибе жасап көрейік.
Алдарыңда тұрған ыдысқа түтікшені салып үрлеу арқылы тыныс алу жаттығуын жасап алайық.
Судың түсі қандай балалар (мөлдір)
Су түссіз мөлдір екен енді балалар біз суға бояу қосу арқылы суға түс беріп көрейік.
Топты үшке бөліп үш түрлі түс беріп жасыл, сары, қызыл тәжрибе жасау. Алдарыңда тұрған түстерден кішкене алып алдымыздағы суға салып араласытрайық.
Балалар өздернің ыдыстағы түстер туралы айтады.

Сергіту сәті

Ендігі біздің тәжрибеміз. Балалар суға түтікшені салып үрлеп көрейікші судан көпіршктер шығама?
Шықпайды екен, мен сендердің ыдыстағы суларыңа ыдыс жуғанда пайдаланылатын сұйықтықты қосайын. Балалар бір ескеретін жайт бұл сұйықтықты балаларға падалануға болмайды үлкендердің көмегінсіз жарайма балалар.
Енді балалар түтікшені салып үрлеп көрейікші.
Қимылды қоғалысты ойын «Күн мен Жаңбыр»
Су ханшайымы:-Жарайыңдар балалар, сендерге қарап қызығып тұрмын өте ақылды баллар екенсіңдер. Мен енді Су патшалығына қайтайын қош сау болыңыздар! Рахмет су ханшайымы сау болыңыз!

Балалар енді біз қар мен мұымызды қарайық қандай күйге енді екен. Қараңдаршы балалар қар мен мұз суға айналып кетіпті. Демек балалар мұзда қарда судан тұрады екен.
Қортынды.
Бүгін бізге кім қонаққа келді?
Қандай тәжрибелер жасадық?
Сұрақтар қою арқылы сабақты қортындылау
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Судың өте қажет екенін біледі
Игерді: Судың қасиеттерін мұздың қардың суға айналатыны
Меңгерді: Суды ластауға болмайтынын

Пікірлер1
  1. Бахтыгуль

    Сабақ өте жақсы құрылған. Тәжірибе жасауы ұнады.

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ