Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі жаңа нұсқа 2025
    • Баланың жынысын анықтау 2025
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Қазақ тілі

 

Қажымұқан хикаяты (5-сынып)


Әдебиет пәнінен 5-сыныпқа орта мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы с/с Уақы-ты Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.Оқытуда қолданатын негізгі әдіс-тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі.

Негізігі әрекеттер Бағалау Дерек көздері
Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) мазмұны.Қ.Әбдіқадыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру,шығарманы жан-жақты талдап түсіндіру.
Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау.Диалогтік оқыту, Сын тұрғысынан ойлау.

Бағалау
Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық Оның шығармалары-ның өзекті тақырыбымен танысады. ”Бір айналым сөйлесу”стратегиясы
Топтық жұмыс,постер қорғау, Оқушылар бағалау бетшесі арқылы топтық бағалайды. Стикер жазу
Бағалау парағы

Оқулық
Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді)Шығарманың тілдік ерекшеліктері.Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық
Жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту Қ.Әбдіқадыров
өзекті тақыры-бымен танысады. Тыңдап отырған үштік әдісі,
өзім үшін жазу стратегиясы Формативті бағалау түсіндірмелі сөздік, орфографиялық сөздік.

ҚажымұқанӘдебиет 5 Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау.
Сілтеме 5-сынып Әдебиет оқулығы,әдістемелік Алматы «Атамұра» 2010ж. Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,Ш.Беркімбай,Г.Құрманбай , Google сайты, «Әдеби әлем» сайты
Жалпы мақсаттар Қажымұқан бейнесін жан-жақты талдау негізінде бейнесін ашу.
Оқыту нәтижесі Үзіндінің мазмұны мен мәнін ұғынады, үзінді талдау арқылы басты кейіпкер бейнесін ашады, тәрбиелік мәнін ұғынады.
Негізгі идеялар Теориялық білімді практикамен ұштастыра білу,ойларын еркін жеткізу.
Жеті модуль Сыни тұрғысынан ойлау,АКТ, дарынды,талантты, оқыту үшін бағалау
Тапсырмалар Топтық жұмыс, постер қорғау түрткі сұрақтар, миға шабуыл, кумулятивтік әңгіме, шығармашалақ тапсырмалар.

Жаңа сабақ бойынша әрекеттер

Мақсаты Нәтиже Тапсырмалар Бағалау Дискреп
тор Балл Уақ.
Білу «Ыстық орындық арқылы» үй тапсырмасын тексеру Сұраққа нақты жауап беруге дағдыланады Фронтальды сұрақтар
(қосымшада) ТБ Әр нақты жауап
Жартылай жауап
2
1
6 мин.
Түсіну Қажымұқан бейнесін талдау арқылы таным деңгейін қалыптастыру Палуанның әр кезеңдегі мінезінің қалыптасуы туралы ойларын жинақтайды. І топ
Қажымұқанның қалада
ІІ топ
Ұлы Петрлің қаласындағы оқуда
ІІІ топ
Париждегі өнер сахнасында ОүБ Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0 10 мин
Қолдану Сын есімдерден алынған тірек сөздер арқылы мәтіннен Мұқанның әрекеттерін табу Оқулықпен жұмыс жасау арқылы ойларын тұжырымдайды.Миға шабуыл
Жауапкершілік
Мейрімділік
Еңбекқорлық
Қарапайымдылық ФБ Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0 10 мин
Талдау Көрінетін айғақтар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау Шығармашылық қабілеті қалыптасады АКТ пайдалану арқылы Қажымұқан портретін жазу, салу ББ Нақтылық жобалау
2 мин
1 5 мин
Жинақтау Тест арқылы оқушылар білімдерін жинақтау Тақырып бойынша алған білімдері бекиді Тест (қосымшада) ЖБ Барлығы 5 3 мин
Бағалау Кері байланыс арқылы палуан бейнесін сомдау Шығармашылығы дамиды Ұйқаспен тап
ОүБ Ойы жүйелі
Сөздік қоры мол
Сөз мағыналары сақталған
3
2

13 мин

Кері байланыс Білемін. Білдім.Білгім келеді
Рефлексия «Ізгілік ағашы»
Үйге тапсырма Палуан атаға хат

Тест

1.Лебедев мектебі Мұқанға нені үйретті?
А) Балуандық өнерді Б) Сауаттылықты С) Ұқыптылықты

2.Қай елдің балуаны отыз пұттық пілді иығына тұрғызып көпшілік алдында өнер көрсетеді?

А) Үндістан балуаны Б) Ресей балуаны С) Африка балуаны

3. Мұқанның жеңіл өнерінің бірі
А) Лом темірді бұрап, галстук ету Б) Рельсті ию
С) Жиырма бес адам мінген арбаны тісімен тарту

4. Сахнаға мініп келген атаны түйені иығына салып алып кететін балуан?
А) Иван-Корень Б) Мұқан С) Дубный

5. Мұқанның Петр қаласынан білім алуына ықпал еткен кім?
А) Добрый-Рабый Б) Иван Лебедев С) Иван Дубный

Тест кілті
1. А
2. С
3. А
4. Б
5. АКері байланыс
Білемін
Білдім Білгім келеді

Ұйқаспен тап
… … толқынындай,
… … жазығындай.
… … мақтанышы,
… … айналғандай.

Поделиться в WhatsApp

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Мектеп кітапханасында (сабақ жоспары)
  • Дауыссыз дыбыстар.Олардың түрлері
  • Қазақ тілінен диктанттар топтамасы
  • Қазақстан-тәуелсіз мемлекет
  • Сабақ жоспары «Тоғызқұмалақ»

комментария 12 Пікір қосу

  • Гульнара 30.01.2025 в 00:56

    Сабақ жоспары мақсатқа сай құрылған. Аудио немесе видео пайдалануға болады деп ойлаймын

    Ответить
  • Толғанай 28.02.2021 в 14:59

    Сабақ өте жақсы деңгейде құрылған. Қажмұқан бейнесі. Қажмұқан әңгімесі барлығы жүйелі жасалған. Тақырыбы мақсатына сай келген. Алғысым шексіз.

    Ответить
  • Лаззат 28.09.2020 в 14:53

    Тәриелік мәні зор тақырып.

    Ответить
  • Маржан 21.08.2020 в 01:18

    Бәрін көшірмесең де, ойыңа ой қосатын дүние. Керегін түртіп алуға болады.

    Ответить
  • Салиха 01.07.2020 в 11:54

    Сабақ жоспарын әлі де толықтырып, ауқымды етіп жазсаңыз болады. Тапсырмаларды орындатуда бағалау критерийлері мен дескрипторлар міндетті түрде болуын ескеріңіз. сонда өзіңізге де оңай болады. Мұны ескерту деп емес, кеңес деп түсініңіз,

    Ответить
  • Айсулу 07.05.2020 в 04:39

    Сабақтың тақырыбы ашылды мақсатына жете алды

    Ответить
  • Алмагуль 28.03.2020 в 15:47

    Сабағыңыз жақсы! Айтылым, жазылым, оқынлым бар. Қорытынды бөлімі тест түрінде берілгені дұрыс болды.

    Ответить
  • Аружан 02.03.2020 в 19:22

    Жақсы болады
    Дегенмен сәллл аздаууу

    Ответить
  • Ақниет 24.04.2019 в 10:02

    Сабақ ауқымдылығы жеткіліксіздеу! дегенмен керемет

    Ответить
  • Нұрбану 07.01.2019 в 15:50

    Сабақ жоспары өте қысқа құрылған.Ауқымдылығы жоғары дәрежеде емес. Бірақ сабқаты қорытындылау бөлімі жақсы ұйымдастырылған.

    Ответить
  • Абдуллаева Наргиза Хайдаровна 15.04.2017 в 22:10

    Сабақ жақсы жоспарланған ,бірақ өте жақсы деп айта алмаймын . Егер мен бұны қолданатын болсам сәл өзгерістер кірістірер едім.Дегенмен сабақ жақсы.

    Ответить
  • Манзура 10.04.2017 в 11:34

    сабак толық ашылып жазылган.

    Ответить

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • қазақша жұмбақтарЖұмбақтар жауабымен

    11 Авг 2025 / Толық оқу

  • Кім жылдам турнирі

    25 Авг 2025 / Толық оқу

  • мақал мателМақал-мәтелдер және нақыл сөздер жинағы

    14 Авг 2025 / Толық оқу

  • Қазақша Жаңылтпаштар Жинағы

    12 Авг 2025 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    11 Авг 2025 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Фев 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Авг 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Кім жылдам турнирі
  • Мақал-мәтелдер және нақыл сөздер жинағы
  • Қазақша Жаңылтпаштар Жинағы
  • Жұмбақтар жауабымен
  • Су перісінің бар екеніне сеңесін бе?

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.