Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Қазақ тілі

 

Қажымұқан хикаяты (5-сынып)


Әдебиет пәнінен 5-сыныпқа орта мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы с/с Уақы-ты Оқып үйренудің негізгі мақсаттары.Оқытуда қолданатын негізгі әдіс-тәсілдер Оқып үйренудің нәтижесі.

Негізігі әрекеттер Бағалау Дерек көздері
Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) мазмұны.Қ.Әбдіқадыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беру,шығарманы жан-жақты талдап түсіндіру.
Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау.Диалогтік оқыту, Сын тұрғысынан ойлау.

Бағалау
Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық Оның шығармалары-ның өзекті тақырыбымен танысады. ”Бір айналым сөйлесу”стратегиясы
Топтық жұмыс,постер қорғау, Оқушылар бағалау бетшесі арқылы топтық бағалайды. Стикер жазу
Бағалау парағы

Оқулық
Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді)Шығарманың тілдік ерекшеліктері.Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық
Жас ерекше-ліктеріне сәйкес оқыту Қ.Әбдіқадыров
өзекті тақыры-бымен танысады. Тыңдап отырған үштік әдісі,
өзім үшін жазу стратегиясы Формативті бағалау түсіндірмелі сөздік, орфографиялық сөздік.

ҚажымұқанӘдебиет 5 Қ.Әбдіқадыров «Қажымұқан» (хикаяттан үзінді) Қажымұқан бейнесін талдау.
Сілтеме 5-сынып Әдебиет оқулығы,әдістемелік Алматы «Атамұра» 2010ж. Авторлары: Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев,Ш.Беркімбай,Г.Құрманбай , Google сайты, «Әдеби әлем» сайты
Жалпы мақсаттар Қажымұқан бейнесін жан-жақты талдау негізінде бейнесін ашу.
Оқыту нәтижесі Үзіндінің мазмұны мен мәнін ұғынады, үзінді талдау арқылы басты кейіпкер бейнесін ашады, тәрбиелік мәнін ұғынады.
Негізгі идеялар Теориялық білімді практикамен ұштастыра білу,ойларын еркін жеткізу.
Жеті модуль Сыни тұрғысынан ойлау,АКТ, дарынды,талантты, оқыту үшін бағалау
Тапсырмалар Топтық жұмыс, постер қорғау түрткі сұрақтар, миға шабуыл, кумулятивтік әңгіме, шығармашалақ тапсырмалар.

Жаңа сабақ бойынша әрекеттер

Мақсаты Нәтиже Тапсырмалар Бағалау Дискреп
тор Балл Уақ.
Білу «Ыстық орындық арқылы» үй тапсырмасын тексеру Сұраққа нақты жауап беруге дағдыланады Фронтальды сұрақтар
(қосымшада) ТБ Әр нақты жауап
Жартылай жауап
2
1
6 мин.
Түсіну Қажымұқан бейнесін талдау арқылы таным деңгейін қалыптастыру Палуанның әр кезеңдегі мінезінің қалыптасуы туралы ойларын жинақтайды. І топ
Қажымұқанның қалада
ІІ топ
Ұлы Петрлің қаласындағы оқуда
ІІІ топ
Париждегі өнер сахнасында ОүБ Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0 10 мин
Қолдану Сын есімдерден алынған тірек сөздер арқылы мәтіннен Мұқанның әрекеттерін табу Оқулықпен жұмыс жасау арқылы ойларын тұжырымдайды.Миға шабуыл
Жауапкершілік
Мейрімділік
Еңбекқорлық
Қарапайымдылық ФБ Толық жауап берді Жартылай жауап берді
Жауап бермеді
2
1
0 10 мин
Талдау Көрінетін айғақтар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау Шығармашылық қабілеті қалыптасады АКТ пайдалану арқылы Қажымұқан портретін жазу, салу ББ Нақтылық жобалау
2 мин
1 5 мин
Жинақтау Тест арқылы оқушылар білімдерін жинақтау Тақырып бойынша алған білімдері бекиді Тест (қосымшада) ЖБ Барлығы 5 3 мин
Бағалау Кері байланыс арқылы палуан бейнесін сомдау Шығармашылығы дамиды Ұйқаспен тап
ОүБ Ойы жүйелі
Сөздік қоры мол
Сөз мағыналары сақталған
3
2

13 мин

Кері байланыс Білемін. Білдім.Білгім келеді
Рефлексия «Ізгілік ағашы»
Үйге тапсырма Палуан атаға хат

Тест

1.Лебедев мектебі Мұқанға нені үйретті?
А) Балуандық өнерді Б) Сауаттылықты С) Ұқыптылықты

2.Қай елдің балуаны отыз пұттық пілді иығына тұрғызып көпшілік алдында өнер көрсетеді?

А) Үндістан балуаны Б) Ресей балуаны С) Африка балуаны

3. Мұқанның жеңіл өнерінің бірі
А) Лом темірді бұрап, галстук ету Б) Рельсті ию
С) Жиырма бес адам мінген арбаны тісімен тарту

4. Сахнаға мініп келген атаны түйені иығына салып алып кететін балуан?
А) Иван-Корень Б) Мұқан С) Дубный

5. Мұқанның Петр қаласынан білім алуына ықпал еткен кім?
А) Добрый-Рабый Б) Иван Лебедев С) Иван Дубный

Тест кілті
1. А
2. С
3. А
4. Б
5. АКері байланыс
Білемін
Білдім Білгім келеді

Ұйқаспен тап
… … толқынындай,
… … жазығындай.
… … мақтанышы,
… … айналғандай.

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Қазақ тілінен диктант түрлері 3 сынып І тоқсан
  • «Керқұла атты Кендебай ертегісі (сабақ жоспары)
  • Тәуелсіз Қазақстан(6-сынып)
  • Қазақ халқының ән өнері
  • Наурыз көктем жыр думан

Пікірлер 11 Пікір қосу

  • Толғанай 28.02.2021 күні 14:59 уақытында

    Сабақ өте жақсы деңгейде құрылған. Қажмұқан бейнесі. Қажмұқан әңгімесі барлығы жүйелі жасалған. Тақырыбы мақсатына сай келген. Алғысым шексіз.

    Жауап беру
  • Лаззат 28.09.2020 күні 14:53 уақытында

    Тәриелік мәні зор тақырып.

    Жауап беру
  • Маржан 21.08.2020 күні 01:18 уақытында

    Бәрін көшірмесең де, ойыңа ой қосатын дүние. Керегін түртіп алуға болады.

    Жауап беру
  • Салиха 01.07.2020 күні 11:54 уақытында

    Сабақ жоспарын әлі де толықтырып, ауқымды етіп жазсаңыз болады. Тапсырмаларды орындатуда бағалау критерийлері мен дескрипторлар міндетті түрде болуын ескеріңіз. сонда өзіңізге де оңай болады. Мұны ескерту деп емес, кеңес деп түсініңіз,

    Жауап беру
  • Айсулу 07.05.2020 күні 04:39 уақытында

    Сабақтың тақырыбы ашылды мақсатына жете алды

    Жауап беру
  • Алмагуль 28.03.2020 күні 15:47 уақытында

    Сабағыңыз жақсы! Айтылым, жазылым, оқынлым бар. Қорытынды бөлімі тест түрінде берілгені дұрыс болды.

    Жауап беру
  • Аружан 02.03.2020 күні 19:22 уақытында

    Жақсы болады
    Дегенмен сәллл аздаууу

    Жауап беру
  • Ақниет 24.04.2019 күні 10:02 уақытында

    Сабақ ауқымдылығы жеткіліксіздеу! дегенмен керемет

    Жауап беру
  • Нұрбану 07.01.2019 күні 15:50 уақытында

    Сабақ жоспары өте қысқа құрылған.Ауқымдылығы жоғары дәрежеде емес. Бірақ сабқаты қорытындылау бөлімі жақсы ұйымдастырылған.

    Жауап беру
  • Абдуллаева Наргиза Хайдаровна 15.04.2017 күні 22:10 уақытында

    Сабақ жақсы жоспарланған ,бірақ өте жақсы деп айта алмаймын . Егер мен бұны қолданатын болсам сәл өзгерістер кірістірер едім.Дегенмен сабақ жақсы.

    Жауап беру
  • Манзура 10.04.2017 күні 11:34 уақытында

    сабак толық ашылып жазылган.

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.