Орта мерзімді жоспар 3 сынып

1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
2.Қолдануға арналған, мұғалімнің жұмыс істеу формалары, оқытуда қолданылатын белсенді әдіс-тәсілдер: 3. Қазақ тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу.
4.Оқып – үйренудің нәтижесі
5.Үйрену мақсатындағы бағаны қоса алғандағы, бағалау
6.Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
7. Негізгі дереккөздер
Әлеуметтік -тұрмыстық ая.

І тоқсан
1 І.Мен және менің отбасым.
Отбасы мүшелері Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді үйрету.
Әже,ата, әке, ана, аға, апа, сіңлі, қарындас, іні.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,пікіралмасу Топпен жұмыс жасай білу Өз ойын жүйелі түрде жеткізу, сөйлем құрастыру. Арнайы бағалау парағаы арқылы бағалау. А- сурет бойынша әңгімелеу.
В- өз отбасы туралы айту.
С- сызба бойынша сөйлеу.
Интербелсенді тақта, құлаққап.
2 Отбасында Жаңа сөздерді үйрету: жас, оқып отыр, тоқып отыр, тігіп отыр, ойнап отыр, көріп отыр.
Тәуелдік жалғауы. .Миға шабуыл сурет арқылы
Сұхбаттасу (рөлге бөліп оқу)
Венн диаграммасы Жұппен жұмыс жасай білу А. Мәтінді аудару.
В. Сурет бойынша сөйлеу.
С. Сызба бойынша айту Бағдаршам,
смаилик,екі жұлдыз,бір тілек. А. Мәтінді аудару.
В. Сурет бойынша сөйлеу.
С. Сызба бойынша айту Оқулық,
сурет,
маркер,
сөздікпен жұмыс,
Орта мерзімді жоспар.
3 Менің әкем Отбасына тақырыбына байланысты сөздік қорды байытып,сөздерді тілдік қатынаста игеру. Жеке, өздік жұмыс, жұптық жұмыс Жұппен жасай білу Әр оқушының бұл тақырып бойынша өз ойын жеткізе білуі. Арнайы бағалау парағаы арқылы бағалау. А. Мәтінмен жұмыс
(сұрақтар қоя біледі)
Диалогті рөлге бөліп оқиды.
В. Сұрақтарға жауап беру. С. Үлгі бойынша жауап беру. Карточка. Мультимедия құралдары.

4 Менің анам Жаңа сөздерді үйрету: сатушы, әнші,аспаз, дәрігер, мұғалім. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс Өз ойын айтуға, өздігінен жұмыс істеуге, өзін және топ жұмысын ұйымдастыра білуге ізгілендіру, сөйлеу дағдыларын дамыту, лексика тақырыбы бойынша функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыру
және арттыру. Өз ойын жүйелі түрде жеткізу, сөйлем құрастыру. Арнайы бағалау парағаы арқылы бағалау. А- сурет бойынша әңгімелеу.
В- өз отбасы туралы айту.
С- сызба бойынша сөйлеу.
Сөздік, плакат,бағалау парағы.
5 Менің әпкем Тәуелдік жалғауының жекеше түрі. Сілтеу есімдігі.
Жаңа сөздер: әпке, аға. Топтық жұмыс, ойын, Сөздік қорын молайту. Сауатты жазуға үйрету Өз ойын жүйелі түрде жеткізу, сөйлем құрастыру. Арнайы бағалау парағы арқылы бағалау. А. Мәтінді аудару.
В. Үлгі бойынша сөйлеу.
С. Көшіріп жазу. Оқу.

Сөздік, плакат, интербелсенді тақта.
6 Менің інім Жатыс септігі. Сан есім. Жаңа сөздер: сурет салады, ойнаймыз, оқимын, балабақша Топтық жұмыс, ойын, Сөздік қорын молайту. Сауатты жазуға үйрету Өз ойын жүйелі түрде жеткізу, сөйлем құрастыру. Арнайы бағалау парағы арқылы бағалау. А. Мәтінмен жұмыс
В. Сұрақтарға жауап беру.
С. Сәйкес сөзді табу.. Сөздік, плакат, интербелсенді тақта.

мерзімді жоспар7 Менің ағам Жатыс септігі. Сан есім. Жаңа сөздер: болады, суретші. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс Өз ойын айтуға, өздігінен жұмыс істеуге, өзін және топ жұмысын ұйымдастыра білуге ізгілендіру, сөйлеу дағдыларын дамыту, лексика тақырыбы бойынша функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыру
және арттыру. Өз ойын жүйелі түрде жеткізу, сөйлем құрастыру. Арнайы бағалау парағаы арқылы бағалау. А. Үлгі бойынша өз ағасы туралы жазады.

В. Кестені толтыру.
С. Сызба бойынша сөйлем жазу.. Сөздік, плакат,бағалау парағы.
8 Менің атам мен әжем. Жатыс септігі. Сан есім. Жаңа сөздер: апарады, қолшатыр. Топтық жұмыс, ойын, Сөздік қорын молайту. Сауатты жазуға үйрету Өз ойын жүйелі түрде жеткізу, сөйлем құрастыру. Арнайы бағалау парағы арқылы бағалау. А. Сызба бойынша өз атасы, әжесі туралы айту.

В. Сөйлем құрап жазу.
С. Сөйлем құрап үйрену.(үлгі бойынша) Сөздік, плакат, интербелсенді тақта.
9 Біздің отбасымыз Жатыс септігі сан есім. Жаңа сөздер: кімдікі? Көзілдірік. Сұрақ қа жауап беруді үйрету. .Миға шабуыл сурет арқылы

Сұхбаттасу (рөлге бөліп оқу)
Венн диаграммасы Жұппен жұмыс жасай білу А. Мәтінді аудару.
В. Сурет бойынша сөйлеу.
С. Сызба бойынша айту Бағдаршам,
смаилик,екі жұлдыз,бір тілек. А. Мәтінді аудару.
В. Мәтін бойынша сұрақ қою.
С. Сұраққа жуап беріп үйрену. Оқулық,
сурет,
маркер,
сөздікпен жұмыс,

10 Отбасы мүшелерінің жұмыстары Жаңа сөздерді үйрету. Сұраққа толық жауап бере білу. .Миға шабуыл сурет арқылы
Сұхбаттасу (рөлге бөліп оқу)
Венн диаграммасы Жұппен жұмыс жасай білу А. Мәтінді аудару.
В. Сурет бойынша сөйлеу.
С. Сызба бойынша айту Бағдаршам,
смаилик,екі жұлдыз,бір тілек. А. Мәтінді аудару.
В. Мәтін бойынша сұрақ қою.
С. Сұраққа жуап беріп үйрену. Оқулық,
сурет,
маркер,
сөздікпен жұмыс,

11 Өзім туралы Жаңа сөздерді үйрету. Сөйлемді толықтыра білу. Топтық жұмыс, ойын, Сөздік қорын молайту. Сауатты жазуға үйрету Өз ойын жүйелі түрде жеткізу, сөйлем құрастыру. Арнайы бағалау парағы арқылы бағалау. А. Сөйлем құрастыру.
В. Сұраққа жауап беру.
С. Сұраққа жуап беріп үйрену. Сөздік, плакат, интербелсенді тақта.

12 Менің туыстарым. Алғашқы бақылау үзігі Оқушылардың сауаттылығын тексеру. Жеке жұмыс Берілген тапсырмаларды жеке орындау Өткен тақырыптар бойынша тапсырмаларды орындау Бағалау парағы Оқулық сөздік карточка

13 Менің достарым Жаңа сөздерді үйрету. Сөйлемді толықтыра білу. Миға шабуыл сурет арқылы
Сұхбаттасу (рөлге бөліп оқу)
Венн диаграммасы Жұппен жұмыс жасай білу А. Мәтінді аудару.
В. Сурет бойынша сөйлеу.
С. Сызба бойынша айту Бағдаршам,
смаилик,екі жұлдыз,бір тілек. А. Сөйлем құрастыру.
В. Сұраққа жауап беру.
С. Сұраққа жуап беріп үйрену. Оқулық,
сурет,
маркер,
сөздікпен жұмыс,

з сынып жоспары.14 Ана туралы жыр. Нәтиже сабақ Оқушылардың «Мен және менің отбасым» модулі бойынша алған білімдерін тексеру. Жеке жұмыс 2.Жеке жұмыс А. Сурет бойынша әңгімелеу, өзі туралы жазу, сұрақтарға жауап беру.
В. Сурет бойынша әңгімелеу, өзі туралы жазу, сұрақтарға жауап беру.
С. Үлгі бойынша өзі туралы жазу, сұрақтарға жауап беру,үлгі бойынша өз отбасы туралы жазу. Бағалау парағы,
А. Сурет бойынша әңгімелеу, өзі туралы жазу, сұрақтарға жауап беру.
В. Сурет бойынша әңгімелеу, өзі туралы жазу, сұрақтарға жауап беру.
С. Үлгі бойынша өзі туралы жазу, сұрақтарға жауап беру,үлгі бойынша өз отбасы туралы жазу.

15 ІІ. Мен бөлмемді жинаймын.
Бөлмелер. Жаңа сөздерді үйрету: бөлме, жарық, пәтер, жатын бөлме.
Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Топтық жұмыс,
Жұптық жұмыс.
Жеке жұмыс. Ауызекі сөйлеу тілі жетілмеген. Топпен жұмыс жасай алмауы Топ алдында сөйлеуі, Топ алдында сөйлей білу,сұрақтарға жауап бере білу,толықтырып жазу. А. Сөйлем құрастыру.
В. Сұраққа жауап беру.
С. Сұраққа жуап беріп үйрену. • карточкалар
• топпен жұмыс үшін қағаз
• Power Poin слайд

16 Бөлмеде. Жаңа сөздерді үйрету: терезе, есік, еден, қандай? Жұппен, топпен жұмыс арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс Ауызекі сөйлеу тілі жетілмеген. Жұппен жұмыс жасай алмауы Топта жұмыс жасай білу, бірін бірі бағалау Сұрақтарға жауап беру, үлгі бойынша сөйлеу, толықтырып жазу. А. Сурет бойынша әңгімелеу, өзі туралы жазу, сұрақтарға жауап беру.
В. Сурет бойынша әңгімелеу, өзі туралы жазу, сұрақтарға жауап беру.
С. Үлгі бойынша өзі туралы жазу, сұрақтарға жауап беру,үлгі бойынша өз отбасы туралы жазу. • карточкалар
• топпен жұмыс үшін қағаз
• Power Poin слайд

17 Бөлме заттары Жаңа сөздерді үйрету: заттар, үстел, теледидар, кілем. Жұппен жұмыс жасай білу. Жеке жұмыс. Жұппен жұмыс. Жұппен жұмыс жасай алмауы. Сұраққа толық жауап бере алмауы Жұппен жұмыс жасай алу, әділ бағалау. Сызба бойынша сөйлеу, сөйлем құру. А. Үлгі бойынша өз ағасы туралы жазады.
В. Кестені толтыру.
С. Сызба бойынша сөйлем жазу.. • карточкалар
• топпен жұмыс үшін қағаз
• Power Poin слайд

18 Менің бөлмем. Жаңа сөздерді үйрету: шам, жатыр, керует, тұр, төсек. Табыс септігі. Топпен жұмыс. Жеке жұмыс. Басқа топта жұмыс жасай алмауы. Өз ойын айта алмауы Топпен жұмыс жасай білу. Топты бағалау. Сурет бойынша әңгімелеу.толықтырып жазу. А. Үлгі бойынша өз ағасы туралы жазады.
В. Кестені толтыру.
С. Сызба бойынша сөйлем жазу.. • карточкалар
• топпен жұмыс үшін қағаз
• Power Poin слайд
• сурет

19 Мен бөлмемді жинаймын. Жаңа сөздерді үйрету: жинаймын, күнде, сүртемін,шаң. Жеке жұмыс. Жұппен жұмыс. Әділ бағаламауы. Әділ бағалау. Жұппен жұмыс жасай білу. Сурет бойынша сұрақтарға жауап беру. Өлеңді мәнерлеп оқу. Толықтырып жазу. А. Мәтінмен жұмыс
(сұрақтар қоя біледі)
Диалогті рөлге бөліп оқиды.
В. Сұрақтарға жауап беру.
С. Үлгі бойынша жауап беру. • карточкалар
• жұппен жұмыс үшін қағаз
• Power Poin слайд
• сурет

20 Бөлмемде не бар? Жатыс септігі. Жаңа сөздер: өте, құямын, жиі. Жеке жұмыс. Жұппен жұмыс. Бір бірімен жұмыс жасай білу. Бір бірін тыңдау. Жұппен жұмыс жасай білу. Жатыс септігінің жалғауы. Сұрағы. Сұраққа толық жауап бере білу. Сөйлемдерді толықтыру. А- сурет бойынша әңгімелеу.
В- өз бөлмесі туралы айту.
С- сызба бойынша сөйлеу.
• карточкалар
• жұппен жұмыс үшін қағаз
• Power Poin слайд
• сурет

3 сынып қазақ тілі21 Бөлме тазалығы. Жаңа сөздер: керек,шүберек,жинау,сүрту. Көмектес септігі. Топпен жұмыс. Жеке жұмыс. Топта әрқайсысына жұмыс бөлу. Бір бірін тыңдау. Топта жұмыс жасай білу. Топ алдында сөйлеу.сурет бойынша әңгімелеу. Сызба бойынша сөйлеу. Сурет бойынша сөйлеу. Сөйлемді аудару. А. Мәтінмен жұмыс
(сұрақтар қоя біледі)
Диалогті рөлге бөліп оқиды.
В. Сұрақтарға жауап беру.
С. Үлгі бойынша жауап беру. • карточкалар
• топпен жұмыс үшін қағаз
• Power Poin слайд
• сурет

22 Жексенбі күні. Диктант «Бөлмем» Жаңа сөздерді үйрету. Оқушылардың сауаттылығын тексеру. Жеке жұмыс. Жұппен жұмыс. Жұппен жұмыс жасауда бір бірін тыңдай білу, бағалай алу. Жұппен жұмыс жасай алу. Бір бірін бағалайлау. Мәтіннен түсінгенін айту. Жұмбақты шешу. Сөйлем құрап үйрену. А- сурет бойынша әңгімелеу.
В- демалысы туралы айту.
С- сызба бойынша сөйлеу.
• карточкалар
• жұппен жұмыс үшін қағаз
• Power Poin слайд
• сурет

23 Мен еңбекқор баламын Жаңа сөздерді үйрету. Көмектес септігі. Топпен жұмыс. Жеке жұмыс. Бір бірін үйрету. Бағалау. Әділ бағалау. Бағалау. Бағалау парағы. Стикер. А. Мәтінмен жұмыс
(сұрақтар қоя біледі)
Диалогті рөлге бөліп оқиды.
В. Сұрақтарға жауап беру.
С. Үлгі бойынша жауап беру. • карточкалар
• топпен жұмыс үшін қағаз
• Power Poin слайд
• сурет

24 Еңбек түбі -береке Жаңа сөздерді үйрету. Көмектес септігі. Топпен жұмыс.
Жеке жұмыс Топты бағалай алмауы. Еңбек туралы мақал –мәтелдер жатқа білу. Көмектес септігінің жалғауы Бағалау парағы А- сурет бойынша әңгімелеу.
В- үйдегі жұмысы туралы айту.
С- сызба бойынша сөйлеу.
• карточкалар
• топпен жұмыс үшін қағаз
• Power Poin слайд
• сурет

25 Бұл кімнің бөлмесі. Нәтиже сабақ. Өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тексеру. Жеке жұмыс. Тапсырмаларды өз бетінше орындауы Сұрақтарға толық жауап беру. Сөйлемдерді аудару. Сөйлемдерді толықтыру. Формативті бағалау А. Сөйлем құрастыру.
В. Сұраққа жауап беру.
С. Сұраққа жуап беріп үйрену. • карточкалар
26 Қолқанат. Ойын сабақ. Ойын арқылы оқушылардың білімін тексеру. Топпен, жұппен жеке жұмыс Топпен жұмыс істей алмауы

Топ алдында қорғай алмауы
Мазмұндау. Сөйлемдерді толықтыру.
Топпен жұмыс жасай білу Стикер арқылы А. Сөйлем құрастыру.
В. Сұраққа жауап беру.
С. Сұраққа жуап беріп үйрену. • стикер
• Даналық ағашы
• Карточкалар
• слайд

1 ІІІ.Сағат қанша?
Сағат. Жаңа сөздерді үйрету: ай, жыл,уақыт, апта,ұзын тіл,қысқа тіл,жіңішке тіл. Топпен жұмыс, жеке жұмыс.
Миға шабуыл.
Венн диаграммасы Сызба арқылы жұмыс жасай алмауы Мәтінмен жұмыс. Уақытты айта білу. Сөйлем құрап үйрену. Бағалау парағы А. Сөйлем құрастыру.
В. Сұраққа жауап беру.
С. Сұраққа жуап беріп үйрену. • Бағалау парағы
• Интербелсенді тақта
• Сурет
• карточка

2 Cағаттар. Жаңа сөздерді үйрету.
Қабырға сағаты. Қол сағаты. Қалта сағаты. Үстел сағаты. Диалогтік оқыту, топпен жұмыс, жеке жұмыс, сыныппен жұмыс, сыни ойлау стратегиялары, сурет салу,
сұрақ-жауап. сөздік беру, сөйлемді немесе сөзді аударып беру Топтық ережені құру деңгейіне сәйкес тапсырмалар, постер дайындау, презентация. топтық, өзара, жеке бағалау; мадақтау. А. Сөйлем құрастыру.
В. Сұраққа жауап беру.
С. Сұраққа жуап беріп үйрену. • слайд
• интербелседі тақта
• кітап

3 Сағат қанша? Уақытты қазақша айтуға үйрету.
Жатыс септігінің жалғауы. Диалогтік оқыту.жұппен жұмыс. Сөздік беру. Үлгі ұсыну. Уақытты қазақша айта білу. Жатыс септігінің жалғауын білу. Үлгі бойынша жазу. Топтық. Жеке бағалау. Мадақтау. А) Сөйлем құрастыру
В) Суреттегі сөздердің аудармасын табу
С) сәйкестендіру • сурет
• карточка
• кітап

4 Біліп ал. Уақытты қазаша айтуға үйрету.
Жатыс септігінің жалғауы. Жеке жұмыс.
Жұппен жұмыс.
Сұрақ жауап. Үлгі ұсыну.
Сөздік Уақытты қазақша айта білу. Жатыс септігінің жалғауы. Мадақтау. Бірін бірі бағалау. А) Уақытты қазақша жазу.
В) Уақытқа тиісті жалғауды жалғау.
С) Қазақшаға аудару. • Сөздік
• Карточка
• Сурет
• кітап

5 Cағаттың түрлері Жаңа сөздерді үйрету: тәулік, жарым. Бір тәулікте неше сағат бар? Бір аптада неше күн бар? Жеке жұмыс.
Жұппен жұмыс топпен жұмыс.
Еркін хат. Үлгі ұсыну. Сөздік . Уақытты қазақша айта білу. Бір тәулікте жиырма төрт сағат бар. Бір аптада жеті күн бар. Бірін бірі бағалау. Топты бағалау.
Бағалау парағы. А) Сағаттағы уақытты жазу.Әр уақытқа күн тәртібін жазу.
В) Толықтырып жазу.
С) Сандарды сөзбен жазу. • Сөздік
• Сурет
• Кітап
• Карточка

6 Сен қайда болдың? Апта күндері Қайда? сұрағына жауап бере білу. Апта күндерінің қазақша айтуға үйрету. Жеке жұмыс. Топпен жұмыс Сурет
Сөздік Қайда? сұрағына жауап бере алу. Бірін бірі бағалау. Мадақтау А) Уақыт бойынша қайда болатынын жазу
В) Сөйлемдерді толықтырып жазу
С) Сөйлемдердің дұрыс, бұрысын екі қатарға жазу • Сөздік
• Сурет
• Карточка
• Кітап

7 Бақылау жұмысы Өткен тақырыптар бойынша оқушылардың білімін тексеру. Жеке жұмыс • Қиын сөздерді тақтаға жазу
8 Санай біл. Қаншада? Нешеде? Қазаша санауға үйрету. Қаншада? Нешеде? сұрақтарына жауап бере білу Жеке жұмыс. Жұпппен жұмыс. Сөздік
Сурет Қазақ тілінде санау
Қаншада? Нешеде? сұрағына жауап бере білу Бірін бірі бағалай білу. Мадақтау А) Қаншада? Нешеде? сұрағына жауап беретін сөздерді жазу.
В) Сөздерді аудару
С) Сандарды сөзбен жазу • Карточка
• Сөздік

9 Нешінші? Нешінші? сұрағына жауап бере алу Жеке жұмыс. Жұппен жұмыс.
Сұрақ жауап Сөздік беру. Нешінші ? сұрағына жауап бере алу. Жұппен жұмыс істей білу. Әділ бағалау Бірін бірі бағалау. Мадақтау. А) Сұрақтарға жауап беру
В) Сөйлемдерді толықтыру
С) Сөздерді аудару • Сөздік
• Кітап
• Сурет

10 Сен білесің бе? Жаңа сөздерді үйрету: ең,пайда болды,құм.
Жатыс септігінің жалғауы. Жеке жұмыс.
Топпен жұмыс.
Миға шабуыл Сөздік беру.
Үлгі ұсыну. Жатыс септігінің жалғауы. Сөздердің аудармасын білу. Топты бағалау. А) Мәтін бойынша жұмыс
В) Сұрақтарға жауап беру
С) Кімде? Неде? сұрақтарына жауап беретін сөздерді теріп жазу • Сөздік
• Карточка
• кітап

 

Балабақшаның аттестациядан өткен құжаттары бар:

3 жылдық Әдіскер құжаттары

3 жылдық Меңгеруші құжаттары

3жылдық Тәрбиеші(барлық топтар)құжаттары

3 жылдық Психолог құжаттары

Сұрақтар бойынша осы сілтемені басыңыз!

 
Пікірлер7
  1. Сраждинова Мухадас

    өте жақсы

  2. Бактыгуль

    Жас мамандарға арналған арнайы еңбектері жарық көрді

  3. Мадина

    жоспар өзіме өте пайдалы болды, жас маман болғандықтан көп мәліметті алдым

  4. Айнур

    жоспар жүйелі және бір ізділікпен жасалынған екен

  5. Гулбарам

    «Онерли бала» анин кай ко
    мпозитор жазды?
    «Караторгай» анин ким жазды?
    «Мусиндер муражайында» шыгармасынын авторы ким?
    Болат Аюханов елимизде кандай атакка ие болган?
    Шара Жиенкулова кандай онер аркылы халыкка танымал болды? Осы сурактардын жауабы кажет болып тур отиниш жибересиздер ме?

  6. Aлия

    Сіздің құрған қысқа мерзімді жоспарыңызды қолдандым. Заман талабына сай белсенді әдіс-тәсілдер пайдалынады.

  7. Әлімбетова Индира Амангелдіқызы

    Мақала авторы көп еңбек жасаған.Жас мамандарға үлгі ретінде алуға тұрарлық жоспар.Еңбегіңіз жемісті болсын әріптес.

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ