Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Ұстаз еңбегі

 

Кіріктірілген оқу іс-әрекеті


Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас»
Бөлімі : «Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру», «Сауат ашу», «Логика»

Күні:
Мектеп: Ю.Гагарин атындағы негізгі мектеп
Сыныбы : 0 «Б»
Мұғалімнің есімі: Абатова Мөлдір Қанатбекқызы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің тақырыбы: «Санамақ»
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Мақсаттары: Әр түрлі тапсырмалар арқылы пәнге деген қызығушылықтарын оятуды жалғастыру. Оқушылардың білімдерін бекіту, жүйелеу. Оқушылардың тілін, ақыл-ой, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Талдай білуге, сынауға үйрету. Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа және басқалардың жетістіктеріне қуана білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, 1-10 дейінгі сандар қатары, санау материалдары, тақырыпқа қатысты суреттер.
Күтілетін нәтижелер:
Не біледі: 1-10 дейінгі сандардың айырмашылығын;
Не алады: Санамақ арқылы 1-10 дейінгі сандар жайлы қосымша ақпарат;
Не істей алады: Санамақ айта алады, ұжыммен жұмыс жасай алады, басқа балалардың жетістіктеріне қуана біледі.
Әдіс-тәсілі: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап, нұсқау беру
Түрі(типі): Кіріктірілген оқу іс-әрекеті
Іс-әрекет кезеңдері
Кіріктірілген оқу іс-әрекетіМотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбері
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.

Шаттық шеңберіне тұрады

Ұйымдастырушылық-ізденістік
Балалардың назарын интерактивті тақтаға аудару, 1-10 дейінгі сандарды санамақ арқылы көрсету.(мұқият тыңдап, естерінде сақтап отыруларын ескерту)
-Балалар, санамақтан нені көрдіңдер?
-Сендер сандарды танисыңдар, заттарды санай аласыңдар. Қазір мен сендерге интерактивті тақтадан көрген суреттер беремін, сол суреттерді(суреттер мұғалімнің алдында теріс жағымен шатасып жатады) тақатада ілініп тұрған сандарға сәйкестендіріңдер. Кім келеді? (Балалардың жауаптарына сәйкес сұрақтар беріп отыру)
-Жарайсыңдар, балалар! Ал енді сабақтың басында көрсетілген санамақ туралы видеоны есімізге түсірейікші. Ол үшін мен тақтаға сандар жазамын бормен, сендер атап отырыңдар ( сандарды кері қарай жазу, сол видео туралы сұрақтар қою) -Балалар, осы жерде сендерге бір сұрақ қойғым келіп отыр, біз қоршаған ортадан жанды және жансыз табиғат туралы айтқанбыз. Санамақтағы суреттерден табиғаттағы жансыз заттарды атап өтіңдерші. –Ал енді сендер айтып өткен бесікке батарейка салып қойсақ, ол өзі тербелсе, жанды затқа айналады ма? Неге? Интерактивті тақтаға назар аударады

Тапсырманы орындайды

Сұрақтарға жауап береді

Пікірлерін айтады
Рефлексивті түзету

Бағалау -Қане, балалар, оқу іс-әрекетімізді қорту үшін өзіміз білетін, сандарға байланысты тақпағымызды айтайықшы.
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Беске бесті қосқанда,
Шыға келер он саусақ

1.Балаларды мақтау, мадақтау.
2.Балаларға смайликтер мен ақ парақ беру, олар сабақты бағалайды, күліп тұрған смайлик пен көңілсіз тұрған смайликті ақ қағаз бетіне жапсырады, қай смайлик көп, соған байланысты қорытынды шығару. Тақпақты қимылмен айтады

Бағаланады, бағалайды

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Ойыншықтар сыры
  • Менің екі апайым (эссе)
  • Ашық сабақ «Бөлме өсімдіктері»
  • Балабақшамен қоштасу
  • «Дьенеш» блоктарын қолданып баланың логикасын дамыту

Пікірлер 2 Пікір қосу

  • Бекпенбетов Жаркынбек 06.02.2021 күні 11:44 уақытында

    Сабақ мақсаты керемет қойылған. Мақсатқа жету үшін түрлі тәсілдерді қолдана алған. бағалау арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыруда мотивация жасай білген.

    Жауап беру
  • Бахтыгуль 03.07.2019 күні 18:17 уақытында

    Сабақ ұнады.Сəйкестендіру мен пікірлерін айту жері.

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.