Сабақтың тақырыбы:Жазда.
Сабақтың мақсаты: а\Білімділігі:Өлеңді мәнерлеп жатқа оқуға төселдіре отырып,
жыл мезгілдері ,жаз туралы түсініктерін тереңдету.Тәрбиелілігі:Табиғатты қорғауға,сүюге тәрбиелеу.
Дамытушылығы:Дұрыс байланыстыра сөйлеп, өз ойын жеткізе білуге баулу.
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі:сұрақ-жауап, сөздік.
Түрі:аралас
Көрнекілігі:Жыл мезгілдерінің суреттері, жұмбақ.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі.
«Сақина салу»ойыны арқылы сабаққа қызығушылықтарын ояту.
ІІ.Өткен сабақты қайталау.
1. «Ең шебер ісімер»мәтінінің мазмұнын айту.
2.Өз қолдарынан шыққан бұйымдарын к өрсетіп,әңгімелеу.
3.Еліміздегі атақты шеберлердің бұйымдарынан көрме ұйымдастыру.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1.Кіріспе әңгіме. а)Сурет бойынша әңгіме.
-Суретте жылдың қай мезгіл ібейнеленген?
-Жаз мезгіліне жататын айларды ата.Жазғы ойындар туралы не білесіңдер?
ә )Метаграмма.
Жасыл желек алабым,
Жыл маусымы боламын.
Бірінші әріп ауысса,
Айдынға ұшып қонамын. (Жаз-Қаз)
2.Оқулықпен жұмыс.Өлеңді оқу.
— Мұғалімнің мәнерлеп жатқа оқуы.
— Оқушылардың іштей оқуы.
— Шумақтап екі жолдан оқуы.
Сергіту сәті
3.Өлеңді талдау.
-Өлең неге «Жаз»деп аталды?
-Жаз мезгілі несімен ерекше?
-Өлеңде балалардың қандай әрекеті суреттелген?
-Жаз айында ойналатын ойындарды ата.
-«Аптап» сөзін тағы қандай сөздермен алмастыруға болады?
IV.Сабақты бекіту.
1)Жаз, жауын, жеміс-жидектер туралы жұмбақтар шешкізу.
2)Оқушыларды үш топқа бөліп шығармашылық тапсырмалар беру.
1-топ: «Жарқын жаз»тақырбына сурет сал.
2-топ: «Жарқын жаз»тақырбына шағын әңгіме жаз.
3-топқа жұмбақтарды құрастыру немесе өлең шығаруды ұсынуға болады.
V. Үйге тапсырма.
Өлеңді мәнерлеп жатқа оқу.
VI. Бағалау.
өте тамаша