«Бір уыс мақта»әңгімесі

Бөлімі: Қатынас
Білім беру саласы:Тіл дамыту
Тақырыбы: «Бір уыс мақта»әңгімесі
Мақсаты: Оқылған шығарманың мазмұның әңгімелеуге,мәнеріне келтіре айтабілуге үйрету. .
Міндеттері:-Сөздік қорларын молайту.
-Есте сақтау қабілеттерін дамыту.

-Өз ойын еркін жеткізуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Ы.Алтынсаринның портретті. Әңгіменің мазмұнына салынған сурет
Әдіс-тәсілдер: Әңгімелесу, түсіндіру, сұрақ-жауап.
Оқу әрекетінің барысы.
Іс-әрекеттер кезеңдері: Тәрбиешінің әрекеті,  Балалардың әрекетін  Талдау

bir-uis-makta-angimesiҰйымдастыру кезеңі

Негізгі кезең

Сергіту сәті

Сәлеметсіз бе! Бүгінгі күн қандай тамаша! Сендерге сәттілік тілеймін. Күні бойы көңілдерін көтеріңкі болсын. Енді шенберге тұрып бір-біріне жылы сөздер айтамыз.
-балалар сендер ертегілерді әңгімелерді білесіңдер, ал еңбек туралы қандай әңгімелерді білесіз?
-Бүгін біз Ы.Алтынсарин ағамыздың «Бір уыз мақта»атты әңгімесің оқимыз.
-Ы.Алтынсарин кім?
Ы.Алтынсарин қазақтын тұнғыш педагогы,қазақ даласында тұңғыш болып мектеп ашқан орыс әліпбиі негізінде оқулықтар жазды. Өзі сабақ беріп жаңа талапқа сай мұғалімдерді дайындады.қазақ балаларына мәні бар әнгімелер жазды.
Бүгін мен сендерге Оның әңгімесің оқимын.
«Бір уыс мақта »әңгімесін оқу. Әңгімелеп беру.
«Шапан»-астарына жүн не мақта салып ,сырып тігілген сырт киім.
«Қиқым»- бір нәрсенің майда, ұсақ қалдығы.
«Мамық»-құстын үлпілдеген жұмсақ жүні.
Әңгіменің мазмұнына байланысты сұрақ қою.
-үйде анасы мен қызы не істеді?
-қыз артылып қалған бір уыс мақтамен не істейді?
-мақтаны не іліп алып кетті?
-торғайға мақта не үшін қажет?
-Бірнеше балаға әңгіменің мазмұның айтқызып,тәрбиелік мәнің ашқызу.
Сағаттың тіліндей,
Иіліп оңғабір.
Сағаттың тіліндей
Иіліп солғабір
Сағатқа қарап ап —
Жаттығу оңай-ақ.
-балалар, сендерге әңгіме ұнады ма?
-осы әңгімеден қандай әсер алдындар?
-әңгімеде сендерге қандай кейіпкер ұнады? Балалар амандасып, бір біріне жылы сөздер айтады.
Жазушы туралы мәліметтерді есте сақтайды.

Балалар әңгімені мұқият тындайды.

Қойылған сұрақтарға жауап беріп. Әңгіменің мазмұның айтады.

Сергіту сәтін қимылмен орындайды.

-Иә,жоқ
-жақсы, жаман
-ұнаған кейіпкерлерді атайды. Балалар «бір уыс мақта »атты әңгімесін мұқият тындады. Ы.Алтынсарин кім екенің білді, қойылған сұрақтарға жауап берді.
Сергіту сәттерін орындап, сабақты қорыта білді.

Пікірлер3
  1. Арай

    бұл мәтін арқылы балаларды еңбекқорлыққа тәрбиелейміз. Табиғатқа қамқор болуға үйретеді

  2. Акмолдир

    Жарияланған материял өте жақсы құрылған екен! Алдағы уақытта сіздерге жиі кіріп тәжірибе алмасуға болады екен!

  3. Камшат Шаяхметова Кенжеканкызы

    Маған осы «Еркетай» сайтында жарияланған Ы. Алтынсариннің «Бір уыс мақта» әңгімесі бойынша құрылған сабақ жоспары ұнады. Сабақ құрылымы мен тығыздығы жақсы. Сабақ балаларға оқылған шығарманың мазмұнын әңгімелей білуге, мәнеріне келтіре айта білуге, сөздік қорларын молайтуға, есте сақтау қабілеттерін дамытуға құрылған. Жас мамандардың да тіпті үлкен мұғалімдердің де осы сайттан алары көп деп ойлаймын. «Еркетай «сайтына алғысым шексіз! Сайт қызметкерлеріне амандық пен табыс тілеймін.

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ