Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі жаңа нұсқа 2025
    • Баланың жынысын анықтау 2025
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Қазақ тілі

 

Ш. Құдайбердіұлы «Еңлік-Кебек» дастаны


10б-сынып Әдебиет

Сілтеме Әдебиет оқулығы , интернет көзі

Сабақ тақырыбы Ш. Құдайбердіұлы «Еңлік-Кебек» дастаны

Жалпы мақсаттар Білу: Ақынның дастандары туралы білу Түсіну: «Еңлік-Кебек» дастанының мазмұнын түсіну Қолдану: Көркем әдеби тілде мазмұндап айта білу

Түйінді идеялар Шынайы махаббат, тарихи оқиғалар, рулар арасындағы тартыс

Оқыту нәтижелері

1. Шығармалары туралы біледі. 2.Оны әдебиет теориясымен салыстыра алады. 3. Шәкірім шығармашылығына сыни тұрғыдан талдау жасай алады.

Көрнекіліктер Интербелсенді тақта, парақшалар, блум кестесі

Дереккөздер оқулық, дерекнама, сайт

zhmaСабақ барысы Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті

Кіріспе

5 минут Топқа бөлу: тақырыпқа қатысты үш топқа бөлемін 1-топ. Зерттеушілер 2-топ.Тарихшылар 3-топ. Әдебиеттанушылар Үй тапсырмасын семантикалық карта арқылы сұрау Шәкәрімнің бірнеше өлеңін жатқа сұрау Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді.

Жаңаматериалдың тұсаукесері 2 минут Ой шақыру «Еңлік -Кебек» әнін тыңдату -Балалар, бұл ән кім туралы? -Иә, поэмадағы Кебектің бейнесін ашатын шумағы әнге арқау болған. Олай болса, бүгін Ш Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» дастанына талдау жасаймыз. Оқушылар сыни тұрғыдан ойланады. Әркім өз ойларын айтады. Жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Қолдану 15 минут 10 минут 1-топ.Әдебиеттанушылар. Поэмаға жалпы талдау жасау үшін шығарманың композициялық құрылымына, кейіпкерлерге сатылай кешенді талдау жасайды, өлеңге, өлеңнің тіліне жалпы талдау жасайды, өлеңді ажарлайды, өлеңдегі құбылтуды талдап, айшықтауды табады. 2-топ.Зерттеушілер. «Еңлік-Кебек» дастанының жазылу тарихын, Мағауия Абайұлы поэмасы мен Мұхтар Әуезов пьесасын салыстыра қарап, поэмадағы жер-су атаулары туралы жұмыстарын талдайды. 3-топ.Тарихшылар. поэманың қысқаша жазылу тарихы мен мазмұнына талдау жасап, поэманың кіріспе бөліміндегі тарихи кезеңді суреттейді. Үш топқа махаббат тақырыбына презентация жасату. Презентация тақырыбын өздері қояды. Әр топ бірінші жеке жұмыс жасап, сосын жұппен талқылайды. Жұмыстарын сыныпқа жариялайды. «Мадақтау сэндвичі» арқылы топтар өзара шынайы бағалау жасайды

Қорытынды

10 минут «Май шам ойға жетелейді» 1.Кебек 2.Еңлік 3.Тауда қалған бала Оқушылар берілген тақырып бойынша монолог жазады. Жазылған монологты топ ішінде оқып, үздік жұмысты анықтап, ортаға «Автор орындығына» отырып оқиды. Қалған оқушылар авторға

Рефлек-сия Бағалау Үйге тапсырма 3 минут Чемоданға Еттартқышқа Қоқыс керекті әлі де оқуым керек жәшігіне ақпараттарды дегендерін керек салады салады емес, артық дүниені салады Бағалау парақтары арқылы оқушыларды бағалау Үйге тапсырма: «Еңлік-Кебек» дастанынан үзінді жаттау

Поделиться в WhatsApp

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Тіл ұстарту
  • Төрт түлік туралы жырлар
  • «Танакөз» поэмасынан көрініс
  • Ізденген жетер мұратқа
  • Ашық сабақ жоспары «Спорт түрлері»

комментария 7 Пікір қосу

  • Фотима 23.01.2022 в 00:11

    оқушылар монолог туралы білімдерін жетілдіруге керемет материал

    Ответить
  • Айнұр 16.09.2021 в 16:13

    Қортындысы жақсы тұжырымдалған. Ұнады.

    Ответить
  • Амерканова Бакыт 04.02.2021 в 10:32

    менің ойымша, бұл дастанды әрбір қазақ баласы оқып, түсіну қажет. керемет әдеби шығармалардың бірі,

    Ответить
  • Лаззат 28.09.2020 в 15:05

    Қазіргі жаңа ҚМЖ мына сабақтың элементтерін пайдалануға болады. Маған ұнады.Тақырып ашылған.

    Ответить
  • Алмагуль 28.03.2020 в 16:32

    Сабақтың қорытындысы жақсы ұйымдастырылған. Жалпы сабақта үш топқа бөлінген оқушылар өздеріне берілген тапсырмаларын орындап, сабақты жан-жақты талдап шығады екен. Бағалау әдісі де сай таңдалған.

    Ответить
  • Ақниет 24.04.2019 в 10:07

    Маған ұнады, керек дүние

    Ответить
  • Елекбаева Ж 07.04.2017 в 21:35

    «Май шам ойға жетелейді» бөлімінде 1.Кебек 2.Еңлік 3.Тауда қалған бала деген тақырып бойынша монолог жазуға берілген. Бұл оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға арналған тапсырма. Сондай-ақ оқушылар монолог туралы, жазылу ерекшелігі туралы білімдерін тереңдетеді.

    Ответить

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • қазақша жұмбақтарЖұмбақтар жауабымен

    11 Авг 2025 / Толық оқу

  • Сертификат алу ережелері (Erketai.kz) 2025

    3 Сен 2025 / Толық оқу

  • Ғажайып әлемнің кейбір қызықты фактілері

    1 Сен 2025 / Толық оқу

  • 1 Қыркүйек Білім Күні Құтты Болсын!

    1 Сен 2025 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    11 Авг 2025 / Толық оқу

  • Сертификат алу ережелері (Erketai.kz) 2025

    3 Сен 2025 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Авг 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Сертификат алу ережелері (Erketai.kz) 2025
  • Ғажайып әлемнің кейбір қызықты фактілері
  • 1 Қыркүйек Білім Күні Құтты Болсын!
  • Кім жылдам турнирі
  • Мақал-мәтелдер және нақыл сөздер жинағы

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.