Қазақ әдебиеті 9 сынып сабақ жоспары

Пәні:Қазақ әдебиеті Сыныбы:9
Тақырыбы: Мұқағали Мақатаев «Райымбек, Райымбек!» поэмасы
Мақсаты: Шығармашылық қабілеттеріне сүйене отырып, жаңаша әдіс-тәсілдерімен жұмыс жасау, поэманың мазмұнымен таныса отырып, ақынның айтар ойын  тілдік сөз қолданыстарын ұғыну.Пікірлерін айтқызу, сөйлесу қабілеттерін арттырып, жасаған жұмыстарын өздеріне қорғату.
Оқу нәтижесі: Оқушылар өз ойларын еркін айтып, өз пікірлерін ортаға салады.Тақырыптың мағынасы мен мәнін ашып айтып, ойлау қабілетін дамытады.
Көрнекіліктер: Оқулық, көркем суреттер, слайдтар, флипчарт, стикерлер, интербелсенді тақта, т.б.
Оқыту әдістері: Топтық жұмыстар, сыни тұрғыыдан оқыту мен бағалау элементтері, АКТ, диалог т.б.

 

Жаңа сабақ бойынша мұғалімнің іс-әрекеті

      Уақыты Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
          5 мин

 

 

5 мин

Ұйымдастырукезеңі Амандасу, топқа бөлу.Үй тапсырмасын сұрау.Ақын өлеңдерін жатқа сұрау.Семантикалық карта арқылы ақынның қай өлеңі екенін анықтау. Мұғаліммен амандасады; суреттер арқылы топқа бөліну; Оқушылар топ басшысын сайлап, ол топ ережесін оқып, соны сақтауды сұрады:

akshauova1

Назарларын сабаққа аудару 2 минут.Әр топ өз көшбасшыларын анықтап, критерийлерін белгілейді.Топ бақылаушысы бағалау критерийлерін белгілейді және жұмыс барысында бағалап, түсіндірмесін жазады.

 

            1 минут Суреттер арқылы ақын өлеңдерінің тақырыбын анықтап, топ атауы етіп алады.1)Отан, туған жер тақырыбы2)Сөз құдіреті

3)Батырлық, ерлік.

Жылдамдық танытып, топ атауын анықтайды.
             5 мин Поэманың қысқаша мазмұнын баяндау.Тақырыбын, идеясын анықтау. Әр топ өз тобындағы оқушылармен бірігіп талқылайды.
             1 мин Сергіту сәті
                  2 мин

 

2 мин

 

 

2 мин

 

 

 

1-топ Поэмаға сюжеттік-композициялық жоспар жасайды.2-топ.Өлең құрылысына талдайды.

 

3-топ Поэманың тілдік — көркемдік ерекшелігін анықтайды.

 

 

Топтық жұмыс

5

 

5

 

 

5

1-топ Райымбек батырға топтастыру әдісі бойынша мінездеме беру.2-топ Венн диаграммасы

Райымбек,Махамбет

 

3-топ Жоңғар шапқыншылығы туралы ұғымдарынпостер қорғау арқылы көрсетеді.

Топ мүшелері бірін-бірі «Екі жұлдыз, бір ұсыныспен» бағалайды.

 

 

Әр топ өз ойларын жазған стикерлерін жапсырады.

 

 

3 мин

 

Ой толғау жазу

«Ұрпақ үні…»

Райымбек бабасына хат жазу.

 

 

Эссе жазу

2 мин Бағалау арқылы топ басшысы мен топтың оқушыларын бағалау тапсырылған оқушыны таңдау. Үйге орындауға берілетін тапсыриалар.Сабақты қорытындылай отырып, бағалау.

 

Балабақшаның аттестациядан өткен құжаттары бар:

3 жылдық Әдіскер құжаттары

3 жылдық Меңгеруші құжаттары

3жылдық Тәрбиеші(барлық топтар)құжаттары

3 жылдық Психолог құжаттары

Сұрақтар бойынша осы сілтемені басыңыз!

 
Пікірлер2
  1. Нұрбану

    Мұқағали поэмалары өз алдына қызық.Сабақ өтуь барысында оқушылардың өзінің қызығушылығы басым болдады.Сабақ жоспар барлық тәсілдер тиімді қолднған.ЕҢБЕКТЕНГЕНІҢІЗ КӨРІНІП ТҰР.Еңбегіңіздің жемісін көріңіз

  2. Гүлім

    Өте жақсы жазылған! Сіз сияқты білікті мамандар көп болсын! Еңбегіңіз жемісті болсын!

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ