Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті: Сенсорика
Тақырыбы: Ағаштар
Мақсаты: Ағаштар туралы мағлұмат беру, өсімдіктерге кутім жасауға үйрету, олардың
пайдасы және биік- аласа ұғымдарын ажырата білуді үйрету.
Көрнекілігі: Суреттер, теледидар, бейнетаспа т.б.
Қолданылатын әдіс – тәсілдер: Түсіндіру, көрсету , сұрақ – жауаптар, дамытушы ойын.
Пәнаралық байланыс: Музыка, дене шынықтыру.Сөздік:
Iс – әрекет кезеңдері | Тәрбиеші әрекеті | Балалардың іс — әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастырушы – іздестіру.
Рефлексивті — коррекциялаушы.
| Тәрбиеші сөзі:-Балалар,мен сендерді бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінде көргеніме қуаныштымын.Сендердің күлімдеген жүздеріңді көріп сүйсініп тұрмын. Сондықтан ұйымдастырылған оқу іс – әрекетіміз сәтті өтсін деп тілейік.Мен барлығыңды шаттық шеңберіне шақырамын.
«Мейірімді жүрек» Шарты: Балалар үлкен шеңбер құрып отырады.Тәрбиеші жүрекшені ұстап тұрып: «Балалардың мейірбандық жүрегі, Адамдарға бақыт, шаттық тіледі»,-деп айтып көршісіне жылы сөздер айтатынын түсіндіру. .Өткен оқу іс – әрекетіндегі тақырыбымыз не туралы айттық, еске түсірейікші. -Саңырауқұлақтар неше түрге бөлінеді? -Саңырауқұлақтардың түстері қаңдай болады екен? -қай жағындағы саңырауқұлақ көп? -қай жағындағы саңырауқұлақ аз? — Жарайсындар, балалар. Бүгінгі жаңа тақырыбымыз «Ағаштар» (биік- аласа). Балалар бейнетаспадан көріп отырғандарыңыз ағаштар және олардың түрлері. Ағаштар далада,орманда, бақшада өседі. Оларды өсімдіктерге жатқызамыз.Дала өсімдіктері асакүтімді қажет етпейді. Ал, бақша өсімдіктеріне көп күтім қажет. Оларды суарамыз,суарудың да көптеген әдістері бар.Ағаштың діңін ағашқа құрт түспеуі үшін ақтаймыз. Тыңайтқыштар береміз.Өйткені күтімді уақытылы жасаса жемісті мол береді.
Бейнетаспадан «өсімдіктерді суаруды» көрсету Ағаштардың биіктігіне қарай биік-аласа деп ажыратамыз. (бейнетаспадан көрсетіп ажыраттыру)
Ағаштарды топтастыру
Биік аласа
Сергіту сәтін жасау. «Жаз» өлеңі
Ойын: «Қай ағаштың жемісі» Жемістерді өз ағашына қою.
Біз бүгінгі оқу іс- әрекетінде қандай тақырыпта жұмыс жасадық? -Ағаштарға қандай күтім жасаймыз?
Ағаштарды калай топтастырдық?
Оқу іс – әрекетіне белсене қатысқан балаларды мадақтау, қуанышты хабарлама тарату.
Шаттық шеңбері: -Қол ұстасып тұрайық Шеңберді біз құрайық. Көріскенше күн жақсы Сау-саламат болайық!
| Балалар тәрбиешіні тыңдап, шаттық шеңберіне жиналады.
Балалар өлең жолдарын қосылып қайталап, қасындағы көршісіне оның жақсы қасиеттерін білдіретін жылы сөздер айтады.(Сен мейірімдісің! Сен кішіпейілсің! Сен әдемісің! Сен қайырымдысың!)
Саңырауқұлақтар екі түрге бөлінеді. (Жеуге жарамды, жеуге жарамсыз) Кызыл, сары, ақ,көкшіл, қоңыр т.б.
Бейнетаспадағы ағаштардың суреттерін балалар қызықтады.
Ведио көрсету (ағаштарды актеу, суару)
Биік- аласа ажырату.
Балалар берілген іс – әрекетті орындап отырды, топтастырды.
Баян сүйемелдеуімен ән айтып, алма бағына саяхаттап алма жинады.
Жаз келіпті дегенше Алма пісті дегейсің. Бақшамызда ендеше, ] 2-рет Алма теру көбейсін. т.б.
Балалар ойынға белсене қатысады.
-Ағаштар ( биік- аласа)
-суарамыз, ақтаймыз, тыңайтқыштар береміз. -биік-аласа деп топтастырдық.
Мадақтау
Балалар қол ұстасып шеңберге тұрып, оқу іс – әрекетін аяқтайды. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Ағаштар туралы біледі.
Қандай түсініктерді игереді: Өсімдіктер пайдасы, күтім жасауды түсінді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Биік-аласа ұғымдарын біледі, ажыратады, түсінеді, сұрақтарға жауап беріп, ойын ойнай алады.
Оқу қызметі өте нақты, ұғынықты тілмен жазылған. Өсімдіктерді кұту, баптау, оларды аялау, табиғатты өорғау барлығы бір сипатта балаларда ұғынықты тілмен баяндалған. Оқу қызметі ұнады. жоспар бірізділікпен жазылғандығы көрініп ақ тұр.
Ағаштар туралы мағлұмат беру, өсімдіктерге кутім жасауға үйрету туралы сабағы өте жақсы қамтылған ұнады.
Өте керемет балаларға ұнайтыны айқын..Сабақ барысында білмегендерін біліп үйренгенге не жетсін.
сабак унады
сабағыңыз ұнады