Қосуға берілген есептер
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Математика
Тақырыбы: «Қосуға берілген есептер»
Сабақтың мақсаты: балаларды математикалық есептермен таныстыру; өз беттерінше
есептер құрастыра білуге үйрету; логикалық есептерді шығару дағдыларын дамыту.
Көрнекі құралдар; 1-ден 10 –ға дейінгі кеспе цифрлар, вагондар, тапсырмалар,
тірек-сызба, карточкалар, сыйлықтар
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, есеп шығару, түсіндіру СТО технологиясы
Түрі: ойын сабағы
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | ||||
Мотивациялық қозғаушы
Іздену ұйымдастырушы
| Арайлап бүгін атты күн,Шашып бізге шапағынТілейміз Сізге ақ таңныңҚуанышын, шаттығын. Қайырлы таң, қайырлы таң, Қуанышты күн бүгін! – Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Балалар, бізге бүгін қонақтар келіпті. Кәне , қонақтармен амандасайық.
– Балалар бүгінгі көңіл-күйлерің қалай? – Ендеше, балалар осы жақсы көңіл күйімізбен сабағымызды бастайық. – Қазір жылдың қай мезгілі? – Көктем мезгілінде неше ай бар? – Бір аптада неше күн бар? – Бүгін аптаның қай күні? – Дұрыс айтасыңдар, балалар. Балалар бүгінгі біздің ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде математика сабағы. Біз математика сабағынан не үйрендік?
– Дұрыс айтасыңдар. – Балалар, сендер поезды көрдіңдер ма? – Ал міндіңдер ма? – Поездың несі бар? – Дұрыс айтасыңдар, балалар. Сендер поезға мініп көрмесеңдер, бүгін біз поезға мініп математика сарайына барамыз. Вагондардың әрқайсысының тапсырмалары бар екен. Сол тапсырмаларды орындап, математика сарайына бізге дайындаған сыйлығын алайық. – Ендеше дайын болсақ жүрейік. 1 вагонның тапсырмасы: «Кім жылдам?» ойыны. Миға шабуыл.
2 вагонның тапсырмасы: «Кім жаңылыспайды?» ойыны Сандарды тура және кері санау 3 вагонның тапсырмасы: «Санамақ» айту
4 вагонның тапсырмасы: «Ішіне-сыртына»
5 вагонның тапсырмасы «Көршісін тап»
|
Үлкенге де «сіз» Кішіге де «сіз» Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз.
– өте жақсы
– көктем – 3 ай – 7 күн – 1-ші күні дүйсенбі
– Тура және кері санауды, қосуды, азайтуды, салыстыруды, геометриялық пішіндерді
– Көрдік – Жоқ – Вагоны
-Жарайды
7+1=8 6+2=8 3+2=5 4+2=6 5+2=7 2+2=48+2=10 4+1=5
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 1 дегенім-бөрік, Кисең береді көрік. 2 дегенім-етік, Киер сәнді етіп. 3 дегенім-ішік, Теріден тігер пішіп. 4 дегенім—тымақ, Қыста кисең жылы-ақ. 5 дегенім-байпақ, Іші жылы жайпақ. 6 дегенім-алқа, Мойныңа тақ қалқа. 7 дегенім –жейде, Көйлек дейді кейде. 8 дегенім-серке, Болма бала ерке. 9 дегенім-телпек, Болма бала тентек. 10 дегенім-оймақ
Балалар ішіне қосу амалдарын, сыртына азайту амалдарын салады
|
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Балалар тура және кері санай алады.
Түсінеді: Есеп шығаруды түсінді
Қолданады: Сан құрамын анықтай алады.
Сабақ құрылымы жағынан өте жақсы. Тапсырмалары ұнады.
Жақсы сабақ жоспары! Балалардың қызығушылығын арттырады
сабағыңыз өте жақсы. осындай сабақтарыңызды жіберіп тұрыңыз
Сіздің өте жақсы ұнады