Қосуға берілген есептер

Білім беру саласы:  Таным

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:   Математика

Тақырыбы: «Қосуға берілген есептер»

Сабақтың мақсаты: балаларды математикалық есептермен таныстыру; өз беттерінше

есептер құрастыра білуге үйрету; логикалық есептерді шығару дағдыларын  дамыту.

балаларға, математикалық есептер, логикалық есептер, есеп шығару Көрнекі құралдар; 1-ден 10 –ға дейінгі кеспе цифрлар, вагондар, тапсырмалар,

тірек-сызба, карточкалар, сыйлықтар

Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, есеп шығару, түсіндіру СТО технологиясы

Түрі: ойын сабағы

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті  Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық  қозғаушы   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іздену ұйымдастырушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Арайлап бүгін атты күн,Шашып бізге шапағынТілейміз Сізге ақ таңныңҚуанышын, шаттығын.

Қайырлы таң, қайырлы таң,

Қуанышты күн бүгін!

—          Сәлеметсіңдер ме,  балалар?!

Балалар, бізге  бүгін қонақтар келіпті. Кәне , қонақтармен амандасайық.

 

 

 

 

 

—          Балалар бүгінгі көңіл-күйлерің қалай?

—          Ендеше, балалар осы жақсы

көңіл  күйімізбен  сабағымызды бастайық.

—          Қазір жылдың қай мезгілі?

—          Көктем мезгілінде неше ай бар?

—          Бір аптада неше күн бар?

—          Бүгін аптаның қай күні?

—          Дұрыс айтасыңдар, балалар.

Балалар бүгінгі біздің ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде математика сабағы.

Біз математика сабағынан не үйрендік?

 

 

 

—          Дұрыс айтасыңдар.

—          Балалар, сендер поезды көрдіңдер ма?

—          Ал міндіңдер ма?

—          Поездың несі бар?

—          Дұрыс айтасыңдар, балалар.

Сендер поезға мініп көрмесеңдер,

бүгін біз поезға мініп математика сарайына барамыз. Вагондардың әрқайсысының тапсырмалары бар екен. Сол тапсырмаларды орындап, математика сарайына бізге дайындаған  сыйлығын алайық.

—          Ендеше  дайын болсақ жүрейік.

1 вагонның тапсырмасы:

«Кім жылдам?» ойыны. Миға шабуыл.

 

2 вагонның тапсырмасы:

«Кім жаңылыспайды?» ойыны

Сандарды тура және кері санау

3 вагонның тапсырмасы:

«Санамақ» айту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 вагонның тапсырмасы:

«Ішіне-сыртына»

Ішіне Сыртына
    5+1    3+6    5+3    2+2

    7+3

    9+1

    4+2

    9-8    7-7    10-2     5-3

     2-1

     6-5

     4-2

 

   5 вагонның тапсырмасы

«Көршісін тап»

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлкенге де «сіз»

Кішіге де «сіз»

Сәлем бердік сіздерге

Құрметпенен біз.

 

 

—          өте жақсы

 

 

 

—          көктем

—          3 ай

—          7 күн

—          1-ші  күні дүйсенбі

 

 

 

—          Тура және кері

санауды, қосуды, азайтуды, салыстыруды, геометриялық пішіндерді

 

 

—          Көрдік

—          Жоқ

—          Вагоны

 

 

 

 

 

 

 

-Жарайды

 

 

7+1=8  6+2=8 3+2=5  4+2=6  5+2=7 2+2=48+2=10 4+1=5

 

 

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

1 дегенім-бөрік,

Кисең береді көрік.

2 дегенім-етік,

Киер сәнді етіп.

3 дегенім-ішік,

Теріден тігер пішіп.

4 дегенім—тымақ,

Қыста кисең жылы-ақ.

5 дегенім-байпақ,

Іші жылы жайпақ.

6 дегенім-алқа,

Мойныңа тақ қалқа.

7 дегенім –жейде,

Көйлек дейді кейде.

8 дегенім-серке,

Болма бала ерке.

9 дегенім-телпек,

Болма бала тентек.

10 дегенім-оймақ

 

 

 

Балалар ішіне қосу амалдарын, сыртына азайту амалдарын салады

 

 

 

tab2
tab

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Балалар тура және кері санай алады.
Түсінеді: Есеп шығаруды түсінді
Қолданады: Сан құрамын анықтай алады.

   
Пікірлер4
  1. Лаура

    Сабақ құрылымы жағынан өте жақсы. Тапсырмалары ұнады.

  2. Лиза

    Жақсы сабақ жоспары! Балалардың қызығушылығын арттырады

  3. Олжас

    сабағыңыз өте жақсы. осындай сабақтарыңызды жіберіп тұрыңыз

  4. Сіздің өте жақсы ұнады

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ