Түзету жұмысының бағыты | Мазмұны |
Баланы зерттеу | Ата- анамен сөйлесу, ана мінезімен танысу,сөйлеу картасын толтыру. |
Сөйлеу кезінде тыныс алуынқалыптастыру | Тыныс алу жаттығулары:мұрынмен дем алу, мұрынмен дем шығару.Жәй жүру, аяқ ұшымен тізе бүгіп жүру, еркін тыныс алып, денені тік ұстау.(жаттығулар кешені ұсынылады) |
Диафрагмалық тыныс алуын жетілдіру | Қолды екі жанынан көтеріп, созылып, ішке тыныс алу,қолды төмен түсіру, тыныс шығару жәй темппен.- Демді ішке алып, қолды жан- жаққа созу, тыныс шығаруда аяқты көтеріп тізе астынан қол созу орташа темппен.- Жәй темппен терең тыныс алып, тынысты ұзақ шығару.- Ойын-жаттығулар: «гүлді иіскейміз», «қайық»,т.б. (Дельфа-142 тренажеры бойынша) |
Дауысты дыбыстар және фрикативті қатаң дауыссыз дыбыстар артикулемаларын айтқанда ауыз арқылы ұзақ дем шығаруды қалыптастыру | а-о-у-и-э дыбыстарын созып айту арқылы анық айтылуын жетілдіру,дыбыс тіркесін айту |
Фонематикалық есту қабілетін дамыту | «бізге қонаққа келген кім», «кім қалай дауыстайды», «әуенді тап» т.б. ойындар |
Артикуляциялық жаттығулар | 1.Астыңғы жаққа:жақты шайнау2.ерін мен ұртқа.Ауызды шаю иммитациясы.3. тілге:ерінді жалау, тілдің ұшын тістелеу. «тәтті тосап», «сылақшы», «тілді жазалау», «құсқа тамақ береміз»т.б. жаттығуларын орындату.
|
Логомассаж: | Ерінге массаж: сипап-сылау, қатты басу, дірілдету. |
Тілге массаж: тілдің түбінен ұшына дейін сипау, тілдің ұшын, 2 қырын езгілеу,2 жағын шымшылау. | |
Жұмсақ таңдайға массаж:таңдайды ұзынынан сипау, айналдыра сипалау | |
Лексикалық тақырыптар бойынша жұмыстар жүргізу. | Сөздік қорын жетілдіру,байланыстырып сөйлеу тілін дамытусөйлеу белсенділігін дамыту |
Ұсақ моторикасын дамыту | Саусақ бұлшық еттерінің қимыл қозғалысын жетілдіру. |
Дыбыс қою | Дыбыстық мәдениетін жетілдіру |
Сабақтан тыс уақытта логопедиялық көмек көрсету | Ата-аналарға кеңес беру,Семинар-практикум, дөңгелек үстелдер ұйымдастыру. |
Өзіме қатты көмектесті мәліметтер жұмысыма қолданып жүрмің
Апай сәлеметсізбе:баламен жеке жұмыс жасауға байланысты көптеген мағлұмат берінізші.Алдын ала рахмет.
Саламатсызба дефектолог зерттеу картасын қалай толтырады? және сөйлеу картасын? пдт оқушыларына қажетті тапсырмалар болса психикалық дамуы теж оқушыларға қандай документ қажет екен осы сұрағыма жауап қалдырсаңыз тел номерім 87029848582
жылдық жоспарды қалай жасауды және ата анамен калай жұмыс жасайды сол туралы көбірек мағлұмат берыңызшы өтініш біз сияқты жас маманға өте қажет. алдын ала рахмет сізге.
Танзиля Омарова сізден сұрайын дегенім… балабақшадағы дефектолог маманының жылдық жоспарының үлгісін көрсетсіз бе? рахмет
Логопедиялық сабақтардың жылдық жоспарлары керек еді.Көмектесесіз бе?
ТАНЗИЛЯ апай сіз ЛОГОПЕД- ДЕФЕКТОЛОГ екенсіз,мақалаларыңыздың барін көріп шықтым және өзіме керектісін алдым рахмет! Дефектология жағынанда мақала жарияласаңыз деп өтініш білдірейін деп едім……
Ғалия сіздің сұрағыңызға бір сөзбен жауап бере алмаймын. Мұның өзі үлкен тақырып.Жергілікті әдістемелік кабинеттен алуға болады гой.
Арайлым, мектепке дейінгі топтармен бастауыш мектеп оқушыларына толтырылатын сөйлеу карталарының бір — бірінен жас айырмашылығына байланысты өзгерістері болады. Жалпы ереже деп- сөйлеу картасында бала тілінің дамуы туралы толық акпарат берілуін айтады.
Танзиля Омарова сіздің мақалаларыныңдан керекті мағұлмат алдым. Сізге көп рахмет! сізден сұрайын дегенім жалпы мектепте логопедтің жылдық, айлық және күнтізбелік жоспары қалай құрылады?
cөйлеу картасының жалпы ережелері бола ма?
Құрметті Танзиля Омарова сізге көп рахмет! Алғысым шексіз! Сіздің жоспарларыңыз мақалаларыңыз өте тамаша! Рахмет!