Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Информатика

 

Ақпаратты өңдеу тәсілдері


Сабақтың тақырыбы: §3. Ақпаратты өңдеу тәсілдері

Сабақтың мақсаты: білімділік: тірі ағзалардың ақпаратты қабылдауына, ақпарат

беруі мен қолдануына мысалдар келтіруді үйрету, қоршаған ортаға ақпараттық көзқарас қалыптастыру;

дамытушылық: ақпаратты сақтау, жеткізу және өңдеу тәсілдерімен тиімді жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру;

тәрбиелік: ізденімпаздыққа, жаңашылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың түрі: түсіндірмелі – пікірталас.

Сабақтың жабдығы: оқулық, дербес компьютер, ACTIVOTE құрылғысы, суреттер.

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі.

 

2. Үй тапсырмасын тексеру.

Жұппен жұмыс жасау. Бір оқушы екінші оқушыға сұрақ қояды. Мұғалім оқушы жауабын тыңдайды. Сұрақтар экранда көрсетіліп тұрады.

1. Ақпарат дегенді қалай түсінесіңдер? Мысал келтіріңдер.

2. Адамның пайда болуына дейін ақпарат болды ма?

3. Ақпаратты ұсынудың қандай формаларын білесіңдер? Мысал келтіріңдер.

4. Қандай әрекеттермен ақпаратты өңдеуге болады?

5. Адам ақпаратты қандай ақпарат көздерінен қабылдайды?

6. Ақпараттың қандай қасиеттерін білесіңдер? Мысал келтіріңдер.

 

3. Білімді өзектендіру.

Сұрақтар:

1. Біз ақпаратты қайда кездестіреміз?

2. Біз ақпаратпен не істейміз?

3. Қандай да бір әрекетсіз ақпарат болады ма?

 

4. Жаңа сабақты түсіндіру.

Ақпарат жасалады, жеткізіледі, сақталады және өңделеді. Ақпаратпен орындалатын әрекеттер ақпараттың кезеңдері деп аталады. Қандай да бір әрекеттер ақпараттық кезеңдерде орындалады.

Ақпаратты сақтау

Ақпаратты қайта – қайта пайдалану және оны тасымалдау үшін ақпаратты сақтаудың маңызы өте зор. Ақпаратты сақтау үшін адамдар жадыны немесе «сыртқы» тасығыштарды қолданады. Ерте заманда бұл мақсатта тастар мен папирус пайдаланылды. Қазіргі ақпарат қағаз бен электрондық тасығыштарда – дискілер мен флешкаларда сақталады.

Егер ақпараттың көлемі үлкен болса, онда өзіңе керекті ақпаратты табу қиынға түседі. Бұл жағдайда ақпарат белгілі бір тәртіппен реттелуі тиіс. Реттелген ақпаратқа әртүрлі картатекаларды (кітапханалардағы, емханалардағы) жатқызуға болады. Компьютердің де ақпаратты реттеу құралдары бар. Ақпаратты бумаларға үлестіріп сақтауға, алфавит бойынша, жазылған күні бойынша және т.б. сұрыптауға болады.

Ақпаратты жөнелту

Ақпаратты алыс қашықтыққа жеткізу үшін адамдар әртүрлі құралдар ойлап шығарған. Оларға

телеграфты, телефонды, теледидарды, Интернетті және басқаларды жатқызуға болады.

Ақпаратты жөнелту үшін қолданылатын құрылғыларды ақпаратты жеткізу арнасы деп атайды. Ақпаратты жеткізу арнасының сапасы нашар болса, онда жөнелтілетін ақпарат бұрмалануы немесе оның қайсыбір бөлігі жоғалуы мүмкін.

Ақпаратты жеткізу үдерісінде әрқашан ақпарат көзі және оны қабылдаушы болады. Ақпарат көз ақпаратты жөнелтеді, ал қабылдаушы – оны қабылдайды. Мысалы, сабақты түсіндіруші мұғалім – ақпарат көзі де, оқушылар – оны қабылдаушы.

Ақпаратты өңдеу

Ақпараттың кез келген өзгеруі оның өңделуі деп аталады. Мысалы, есепті шығарудың өзі – бұрын белгілі есептен жаңа ақпарат алу. Ондай ақпаратты адам логикалық ойлау немесе математикалық есептеулер арқылы алады. Басқа мысал ретінде ақпаратты бейнелеу түрінің өзгеруін қарастыруға болады. Мысалы, мәтінді бір тілден екінші тілге аудару.

Ақпаратты өңдеу оның бастапқы түрден басқа түрге айналуын немесе ақпарат мазмұнының өзгеруін білдіреді. Ақпаратты өңдеу нәтижесін адам ары қарай өз қажетіне жаратады.

5. Компьютермен жұмыс.

А деңгейі

1. WordPad мәтіндік редакторын ашыңдар. Ол үшін Пуск→ Все программы → Стандартные → WordPad батырмаларын басыңдар.

2. «Ақпаратты сақтауға, жеткізуге және өңдеуге болады» мәтінін теріңдер. Үтір зақша тергенде жоғарғы қатардағы «6» батырмасы арқылы теріледі, ал бас әріптерді теру үшін CapsLock пернесін басу керек. Сөздердің арасын ажырату үшін бос орын пернесін бір рет басыңдар.

3. Өз ақпараттарыңды сақтап, программаны жабыңдар.

В деңгейі

1. WordPad мәтіндік редакторын ашыңдар (Пуск→ Все программы → Стандартные → WordPad).

2. «Түйін» бөліміндегі мәтінді теріңдер.

3. Өз ақпараттарыңды сақтап, программаны жабыңдар.

 

С деңгейі

«Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар» бөліміндегі 6 – тапсырманы орындаңдар. Ол үшін өздеріңе белгілі кез келген программаны қолданыңдар.

 

6. Сабақты бекіту.

Бақылау сұрақтарын қою:

1. Ақпаратқа қандай амалдар қолдануға болады?

2. Адам ақпаратты қалай сақтайды?

3. Ақпаратты қайда сақтауға болады?

4. Ақпаратты жөнелту арналары деген не? Мысал келтіріңдер.

5. Адам ақпаратты қалай өңдейді?

6.* Әдетте өздерің компьютерде ақпаратпен атқаратын әрекеттеріңді атаңдар.

 

7. Үйге тапсырма беру.

Оқулықтың §3 мазмұндау, тест тапсырмасын орындау.

 

Тест жауаптары:

 

1      2      3     4     5     6     7

B     B      C     B      C    D    C

 

8. Сабақты қорытындылау.

Оқушыларды бағалап, журналға, күнделіктеріне баға қою.

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Ақпаратты кодтау.
  • Компьютерлік графика слайд
  • «Мультфильм» шығармашылық жұмыс
  • Символдық және жолдық шамалармен жұмыс істеу тәсілдері
  • Paint редакторында үзінділермен орындалатын әрекеттер

Пікірлер 11 Пікір қосу

  • Карина 07.04.2017 күні 21:30 уақытында

    Қазіргі заманда ақпарат құралдарымен жұмыс қажеттіліқтердін бірі болып саналғандықтан осындай мақалалар жақсы көмек болып келеді.Қызықты мәліметтер алдым.

    Жауап беру
  • Қарлығаш 06.04.2017 күні 12:37 уақытында

    Тақырып ауқымды, алайда тапсырмалары жеңіл, с деңгейінде қандай программада орындауын анықтау керек еді, себебі, оқушы ең қарапайым түріне жүгінеді

    Жауап беру
  • жанагуль 27.09.2015 күні 21:34 уақытында

    өтінемін жауаптарын жазыңыздаршы

    Жауап беру
    • uzdik 27.09.2015 күні 21:37 уақытында

      Ненің жауабын сұрап жатырсыз?

      Жауап беру
  • Рахош 10.12.2014 күні 20:20 уақытында

    өте жаксы жасалған

    Жауап беру
  • гулзира 06.11.2014 күні 11:23 уақытында

    такырыпка сай накты
    сабактар болса

    Жауап беру
  • Бақытберген 30.10.2014 күні 15:37 уақытында

    Саламатсызба? Жұмыстарыңыз өте тамаша таза еңбек екені көрініп тұр тек көшіре алмаймыз, көшіріп алуға болмаспа екен?

    Жауап беру
    • uzdik 30.10.2014 күні 15:50 уақытында

      Салем! Сайтқа тіркелсеңіз көшіре аласыз.

      Жауап беру
  • Сымбат 14.10.2014 күні 09:18 уақытында

    өте керемет

    Жауап беру
  • Сымбат 14.10.2014 күні 09:18 уақытында

    өте керемет сайт барлық сабақ жоспарлары кітаптағы материал маған ұнады. likе))

    Жауап беру
  • Нурсулу Тургазыева 05.03.2014 күні 14:24 уақытында

    шааааршаааадым осы сөзден

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.