Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Ағылшын тілі

 

Еуразияның жекелеген елдері:ТМД-Ресей мен Қазақстан


Сабақтың тақырыбы: Еуразияның жекелеген елдері:ТМД-Ресей мен Қазақстан

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:   Оқушыларға Еуразияның жекелеген елдері 1991жылдан кейін құрылған ТМД елдеріне жеке тоқталып өту және Ресей мен Қазақстан елдері арасындағы достық-ынтымақтастық қарым-қатынастарын оқулықтан тыс сыни ойлау арқылы өзіміз тұрып жатқан Байқоңыр қаласына топтық,жұптық,жеке тапсырмаларды орындатуға баулу,бағалау критерилерін жүзеге асырту.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Еуразия  материгінің жекелеген елдері болып табылатын Ресей мен Қазақстан елі туралы толық мәліметтерді біледі алдағы уақытта қандай байланыстарды жандандыратынын біледі.

Түйінді идеясы: сыни ойлау мен көшбасшылық жасау арқылы Еуразия материгінің  жекелеген елдері болып табылатын Ресей мен Қазақстан еліне сипаттаманы өздеріне жұмыс жасату арқылы толық білдірту.

Сабақтың әдісі-жұмыс түрі:Топтық таныстырылым,электронды оқулық тапсырмасы,кесте мен картамен жұптық,топтық жұмыстар,венн диограммасы

Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірмелі қағаздар

Бағалау:Формативті бағалаудың 12 стратегиясын қолдану(Бағдаршам)

NSUuzddddСабақтың барысы:

Уа-қыт Бөлім Мұғалім іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті
5  мин Кіріспе 1.Мұғалім оқушылармен амандасып,сынып оқушыларының көшбасшылығымен топқа ынтымақтаса отыртып бөлдірту.2.Жалпы географиялық шолу жасау,оқушыларға «Кім көп біледі»ойын элементімен үй тапсырмасынан сабақ сұрау.

 

«Картаға дұрыс орналастыр»картамен жұмыс көрсету арқылы үй тапсырмасын пысықтату

 

1.Оқушылар мұғалімге құрмет көрсете отырып амандасады,топтарға өзара ынтымақтаса отырып бөлінеді. Топтағы міндеттерімен  бөліседі.2.Әр топ өздеріне берілген слайдтарды таңдай отырып жауап береді.Үй тапсырмасын «Картамен жұмыс »ойынымен пысықтау жасайды.

 

10 мин Тұсаукеср 1.Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.2.«Топтастырту»әдісі арқылы ТМД елдеріне

жалпы сипаттама беру Электронды оқулықтан Еуразия материгінің елдері туралы мемлекеттік құрылымы туралы мәлімет беріп өту,Қазақстан елінің Еуразия материгіндегі орны туралы мәлімет бердірту.

1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.2.Дәптерге электронды оқулықтан берілген мәліметтерге көз жүгірте отырып керікті мәліметтерді  дәптерлеріне қысқаша мәліметтерді жазып алады.
 25мин  Негізгібөлім 1.-тапсырма:Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді.А)«Қара ,оқып шық,жап,жаз»әдісімен жеке тапсырма ретінде тақырыппен танысу беріледі.Ә)Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар 3-топқа бөліне отырып жұмыс жасауға әрекеттенеді.1топ:Еуразия материгіндегі ТМД елдерінің алатын орнына сипаттама бердірту

2топ:Ресей мен Қазақстан елдерін саяси картадан таптырта отырып  жалпы сипаттама бердірту.

3топ:Тілдік ,ұлттық құрамына  сипаттама бердірту.Қазақстан еліне ерекше тоқталтып өту.

2-тапсырма: Қазақстан мен Ресей елдерін венн диограммасымен салыстырту.

3-тапсырма:  «картамен  жұмыс:

1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып қорытындылайды.1.Топтық жұмыс: оқушылар  «Қара,оқып шық,жап,жаз»әдісімен оқулытан оқи отырып ,постерге берілген тапсырмаларды тортасып отырып сипаттама береді. 

2-жеке жұмыс: Дәптермен жұмыс Ресей мен Қазақстан елдерін венн диограммасымен салыстырмалы сипттама бердірту .

3-жұптық жұмыс:Оқушылар  «жадыңда сақта»ойыны арқылы картаға түсіреді.

5мин Қорытынды 1.Мұғалім сабақты қорытындылайды.  А)«Т»әдісімен 2елге сипаттамамен жұмыс жасатуӘ)  «9ромб»сұраққа нақты жауап бердірту арқылы кері байланыс орнату.

  1. «Бағдаршам»топтардың өзара бағалау критерийлері(формативті бағалау)

3.Үйге тапсырма: Еуразия материгінің  ТМД елдеріне сипаттама бердірту.Номенклатура тапсырту.

1.Оқушылар  «Т»әдісімен РФ мен ҚР сипаттама бердірту;  «9ромб»сұрақтар тастау арқылы сабақты пысықтама жасату.Оқушыл «Бағдаршам» мен бірін-бірі бағалайды.

 

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • We are all different, we are the same
  • The Tale Mary and Three Bears
  • The first flight to space
  • Ағылшын тілінен атқарылған жұмыстар бойынша жылдық есеп
  • «Emotіons» (Технологиялық карта)

Пікірлер 7 Пікір қосу

  • Сандугаш 06.11.2019 күні 00:49 уақытында

    Сабақтың тиімді тұстары жақсы, әрі ұтымды. Оқу мақсатына қол жеткізілген сабақ жоспары деп ойлаймын. Әдістемелік үлгі ретінде түртіп алары көп екен. Рахмет

    Жауап беру
  • Құралай Тұрсынбайқызы 11.04.2017 күні 23:31 уақытында

    Жалпы сабақтың құрылымы жақсы.Әдіс-тәсілдерді көп әрі орынды пайдаланыпсыз Іске сәт!

    Жауап беру
  • Азимбаева Аяулым Қалиқанқызы 02.04.2017 күні 23:44 уақытында

    Сәлеметсіз бе. Сабағыңыз маған да өте ұнады. Топтық жұмыс арқылы оқушылардың өткен сабақты қорытып, жаңа сабақты меңгеруіне жақсы бағдар беріпсіз. шығармашылық сәттілік тілеймін.

    Жауап беру
  • Гулден 02.05.2015 күні 09:53 уақытында

    Cаламатсыз ба! Маған сабағыңыздың құрылымы қатты ұнап тұр,Оны қалай толық қарай аламын?

    Жауап беру
  • Асемгуль 29.04.2015 күні 15:35 уақытында

    Құрметті Серік Ұзақбайұлы сабағыңыз маған ұнады

    Жауап беру
  • Серік Ұзақбайұлы 28.11.2014 күні 02:18 уақытында

    ок

    Жауап беру
  • Зульфира 05.11.2014 күні 21:03 уақытында

    Құрметті Серік Ұзақбайұлы! Сіздің ҚМЖ-ларыңыз жақсы жазылған. Маған ұнады. Алдағы уақытта басқа да сыныптарға жазған ҚМЖ-ларыңызды оқып, өзіңізбен пікір алмасқым келеді. Шығармашылық табыс тілеймін.

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.