Еуразияның жекелеген елдері:ТМД-Ресей мен Қазақстан

Сабақтың тақырыбы: Еуразияның жекелеген елдері:ТМД-Ресей мен Қазақстан

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:   Оқушыларға Еуразияның жекелеген елдері 1991жылдан кейін құрылған ТМД елдеріне жеке тоқталып өту және Ресей мен Қазақстан елдері арасындағы достық-ынтымақтастық қарым-қатынастарын оқулықтан тыс сыни ойлау арқылы өзіміз тұрып жатқан Байқоңыр қаласына топтық,жұптық,жеке тапсырмаларды орындатуға баулу,бағалау критерилерін жүзеге асырту.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Еуразия  материгінің жекелеген елдері болып табылатын Ресей мен Қазақстан елі туралы толық мәліметтерді біледі алдағы уақытта қандай байланыстарды жандандыратынын біледі.

Түйінді идеясы: сыни ойлау мен көшбасшылық жасау арқылы Еуразия материгінің  жекелеген елдері болып табылатын Ресей мен Қазақстан еліне сипаттаманы өздеріне жұмыс жасату арқылы толық білдірту.

Сабақтың әдісі-жұмыс түрі:Топтық таныстырылым,электронды оқулық тапсырмасы,кесте мен картамен жұптық,топтық жұмыстар,венн диограммасы

Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірмелі қағаздар

Бағалау:Формативті бағалаудың 12 стратегиясын қолдану(Бағдаршам)

NSUuzdddd Сабақтың барысы:

Уа-қытБөлімМұғалім іс-әрекетіОқушылар іс-әрекеті
5  минКіріспе1.Мұғалім оқушылармен амандасып,сынып оқушыларының көшбасшылығымен топқа ынтымақтаса отыртып бөлдірту.2.Жалпы географиялық шолу жасау,оқушыларға «Кім көп біледі»ойын элементімен үй тапсырмасынан сабақ сұрау.

 

«Картаға дұрыс орналастыр»картамен жұмыс көрсету арқылы үй тапсырмасын пысықтату

 

1.Оқушылар мұғалімге құрмет көрсете отырып амандасады,топтарға өзара ынтымақтаса отырып бөлінеді. Топтағы міндеттерімен  бөліседі.2.Әр топ өздеріне берілген слайдтарды таңдай отырып жауап береді.Үй тапсырмасын «Картамен жұмыс »ойынымен пысықтау жасайды.

 

10 минТұсаукеср1.Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.2.«Топтастырту»әдісі арқылы ТМД елдеріне

жалпы сипаттама беру Электронды оқулықтан Еуразия материгінің елдері туралы мемлекеттік құрылымы туралы мәлімет беріп өту,Қазақстан елінің Еуразия материгіндегі орны туралы мәлімет бердірту.

1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын ашық айтып, сыни тұрғыдан ойлана отырып жауап беруге тырысады.2.Дәптерге электронды оқулықтан берілген мәліметтерге көз жүгірте отырып керікті мәліметтерді  дәптерлеріне қысқаша мәліметтерді жазып алады.
 25мин Негізгібөлім1.-тапсырма:Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыппен танысуға тапсырма береді.А)«Қара ,оқып шық,жап,жаз»әдісімен жеке тапсырма ретінде тақырыппен танысу беріледі.Ә)Тақырыппен танысып болған соң топтық жұмыс: Оқушылар 3-топқа бөліне отырып жұмыс жасауға әрекеттенеді.1топ:Еуразия материгіндегі ТМД елдерінің алатын орнына сипаттама бердірту

2топ:Ресей мен Қазақстан елдерін саяси картадан таптырта отырып  жалпы сипаттама бердірту.

3топ:Тілдік ,ұлттық құрамына  сипаттама бердірту.Қазақстан еліне ерекше тоқталтып өту.

2-тапсырма: Қазақстан мен Ресей елдерін венн диограммасымен салыстырту.

3-тапсырма:  «картамен  жұмыс:

1.Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып қорытындылайды.1.Топтық жұмыс: оқушылар  «Қара,оқып шық,жап,жаз»әдісімен оқулытан оқи отырып ,постерге берілген тапсырмаларды тортасып отырып сипаттама береді. 

2-жеке жұмыс: Дәптермен жұмыс Ресей мен Қазақстан елдерін венн диограммасымен салыстырмалы сипттама бердірту .

3-жұптық жұмыс:Оқушылар  «жадыңда сақта»ойыны арқылы картаға түсіреді.

5минҚорытынды1.Мұғалім сабақты қорытындылайды.  А)«Т»әдісімен 2елге сипаттамамен жұмыс жасатуӘ)  «9ромб»сұраққа нақты жауап бердірту арқылы кері байланыс орнату.

  1. «Бағдаршам»топтардың өзара бағалау критерийлері(формативті бағалау)

3.Үйге тапсырма: Еуразия материгінің  ТМД елдеріне сипаттама бердірту.Номенклатура тапсырту.

1.Оқушылар  «Т»әдісімен РФ мен ҚР сипаттама бердірту;  «9ромб»сұрақтар тастау арқылы сабақты пысықтама жасату.Оқушыл «Бағдаршам» мен бірін-бірі бағалайды.

 

Бағасын беріңіз
( Пока оценок нет )
Пікірлер7
  1. Сандугаш

    Сабақтың тиімді тұстары жақсы, әрі ұтымды. Оқу мақсатына қол жеткізілген сабақ жоспары деп ойлаймын. Әдістемелік үлгі ретінде түртіп алары көп екен. Рахмет

  2. Құралай Тұрсынбайқызы

    Жалпы сабақтың құрылымы жақсы.Әдіс-тәсілдерді көп әрі орынды пайдаланыпсыз Іске сәт!

  3. Азимбаева Аяулым Қалиқанқызы

    Сәлеметсіз бе. Сабағыңыз маған да өте ұнады. Топтық жұмыс арқылы оқушылардың өткен сабақты қорытып, жаңа сабақты меңгеруіне жақсы бағдар беріпсіз. шығармашылық сәттілік тілеймін.

  4. Гулден

    Cаламатсыз ба! Маған сабағыңыздың құрылымы қатты ұнап тұр,Оны қалай толық қарай аламын?

  5. Асемгуль

    Құрметті Серік Ұзақбайұлы сабағыңыз маған ұнады

  6. Серік Ұзақбайұлы

    ок

  7. Зульфира

    Құрметті Серік Ұзақбайұлы! Сіздің ҚМЖ-ларыңыз жақсы жазылған. Маған ұнады. Алдағы уақытта басқа да сыныптарға жазған ҚМЖ-ларыңызды оқып, өзіңізбен пікір алмасқым келеді. Шығармашылық табыс тілеймін.

Добавить комментарий

ErKeTai.KZ