Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
4.12.2013. Білім беру саласы:Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті:Көркем әдебиет.
Тақырыбы: Шөжелерім. Абай Торғаев.
Мақсаты: Дыбыстар мен сөздерге еліктеу қабілеттерін жетілдіру. Дыбыстарды айтуларын қалыптастыру.Балалардың өлең шумағын айтуға деген құштарлығын өсіріп, қимыл жасауға машықтандыру.Ойынға белсенді қатысу. Көрнекілігі:Ойын,бейнетаспа шөжелер туралы,суреттер
Қолданылатын әдіс – тәсілдері.Түсіндіру,көрсету,ой жинақтау,көрнекілік, ойын әдісі, мультимедиялық.
Пәнаралық байланыс:Дене шынықтыру
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс- әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылықҰйымдастырушы- іздестіру
Рефлексивті- коррекциялаушы | Тәрбиеші сөзі: Табиғаттан жылулық аламыз.Енді орнымызға отырып «бейнетаспаға» назар аударамыз.Өткен оқу іс-әрекетінде «Қуырмаш» өлеңіҚуыр — қуыр, қуырмаш, Балапанға бидай шаш. Түлкі келсе есік бас, Әжең келсе есік аш. Бас бармақ, Балаң үйрек, Ортан терек, Шылдыр шүмек, Кішкене бөбек. Қуыр — қуыр, қуырмаш., Тауықтарға тары шаш. Шеп — шеп — шеп..Бүгін сендерді Абай Торғаевтың «Шөжелерім» өлеңімен таныстырамын. Шөп-шөп, шөп-шөп, шөжелерім, Сары алтандай балапаным. Тез жетіңдер жем беремін, Дәмге толы алақаным. «Шөжелерім» мултьфилмін бейнетаспадан көрсетіп, таныстырамын. Бейнетаспа арқылы балаларға әңгімелету.( Еңбек тәрбиесі туралы әңгімеледік)
Сергіту жаттығу. «Шөп-шөп шөжелерім» биін билету
Тосын сәт: Түлкі келеді, шөжелермен амандасады. Ойын: «Түлкі мен шөжелер» (Ойын шарты: «Шөжелер жем шоқиды ,су ішеді» дегенде әр түрлі қимылдар жасайды.«Түлкі» дегенде тығылады.) Балалар, бүгін біздер қандай тақырыппен таныстық? (қорыту, бекіту) (Мадақтау арқылы бағалау) | Балалар тәрбиешіні тыңдап,шаттық шеңберіне жиналады.Балалар табиғаттуралы бейнетаспаны қызықтап,табиғаттан жылу алып қуанады.Өткен оқу іс-әрекетін естеріңе түсіреді.
Бейнетаспадағы шөжелерді қызықтады
Балалар берілген іс- әрекетті орындап отырды.
Балалар бәрі бірге қимылды ойынды қызығушылықпен белсене орындайды
«Шөжелерім» тақырыбымен таныстық
|
Күтілетін нәтиже: Нені біледі:Өлең туралы толық мағлұмат алды, тәрбиешінің берген тапсырмаларын өз беттерінше істей білу. Қандай түсініктерді игереді: Шөжелер немен қоректенеді, адамдарға деген пайдасын, үй құстарының түрлерін, олардың дыбысталуын білу керек. Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Балалар үй құстарына жем шашып, ыдысқа су құйып, ұя салып маңайын тазартып балапандарына қамқор болу керек.