Мен және басқалар. Әдептілік

Сабақтың тақырыбы Мен және басқалар. Әдептілік.
Сілтеме Алматы «Атамұра»2013 жыл
Оқулық авторлары: К.Жүнісқызы, Н.Жапанбаева
Мақсаты 1.«Үлкендермен, құрбыларымен қарым – қатынас жасауда кішіпейілділікке, ізеттілікке үйрету. Әдетілік туралы түсінік қалыптастыру.
2. Жақсы өмір сүрулеріне қажеті әдептілік ережелерді сақтауына, орындауға дағдыландыру. 3. Кішіпейіл ізетті болуға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесі Оқушылар«Үлкендер-мен, құрбыларымен қарым – қатынас жасауда кішіпейіл- ділікке, ізеттілікке үйренеді. Әдетілік туралы түсінік қалып-тастырады.Жақсы өмір сүрулеріне қажеті әдептілік ережелерді сақтауға,орындауға дағдыланады.Кішіпейіл ізетті бола біледі.
Түйінді идеялар Әдептілік – адамдардың өзар жақсы қарым – қатынасының, жүріс – тұрысының ережесі.
Дереккөздер мен жабдықтар: Дүниетану әдістемесі, маркерлер, флипчарт
Әдіс-тәсілдер Топтық жұмыс. Ой қозғау. ОүБ .Венн жүйесі
Блум таксаномиясы Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс -әрекеті
Бағалау
Жаттығу-тренинг
Сергіту сәті. 1,2,3,4,5 сандарын дене мүшелерімен жазу Жаттығу-тренинг 1,2,3 – ке дейінгі ұпайлар беріп отыру.
Білу
Үй тапсырмасын сұрау.
әдептілік туралы сабақ

Адам еңбегімен қадірлі.
Жағдаят шешу.
1. Үйге Ілияс жүгіріп кірді де, апа, мен 5 алдым – деп табысын хабарлады. Апасының әрекеті қандай болады?
2. Айдос анасын ренжітіп қойды. Ол бірақ өзінің әрекетін дұрыс деп есептеп күні бойы анасына сөйлемей жүрді. Дұрыс па? Неге?
1-2 оқушы мәтінді баяндайды.
Оқушылар жағдаяттан шығады. Жауап қате-1
Жауап толық емес-2
Толық жауап-3
Түсіну
Мәтінмен жұмыс. Оқушыларға мәтінді өз беттерімен оқып шығу тапсырылады.
Оқушыларға мәтінді өз беттерімен оқып шығып, түсінгендерін ортада мәлімдейді.
Қолдану Шығармашылық тапсырма.
1 топ: Үлкенге жол беру.
2-топ: Автобуста орныңды ұсыну.
3-топ:Сіз деп сөйлесу. Әр топ өздеріне берілген тапсырманы көрініс көрсету арқылы орындап шығады.
Талдау
Топтық жұмыс.
Әдептілік ережелерін құрыңдар.
Оқушылар әдептілік ережелерін құрады. Әр топтың ережелерін салыстыра отырып, интербелсенді тақтаға ортақ ереже шығарады.
Жинақтау Сәйкестендіру тест
Таза жүру және ұқыпты болу
Келемеждеу, мазақтау
Білмегенге көмектесу
Сабақта сағыз шайнау
Дастарханда тамақ ішіп отырып сөйлеу
Жығылып жатқан адамға көмек беру Интербелсенді тақтаға бағытталған сызықтар арқылы жақсы, жаман әрекеттерді сәйкестендіреді.
Бағалау Венн жүйесі
Венн жүйесі арқылы өз бойларындағы жаман, жақсы қасиеттерді ажырата алады.
Рефлексия Кері байланыс
Үйге тапсырма: Әдептілік ережелерін жаттау.
Блобтар арқылы өздерінің тұрған сатысын бояйды.
Оқушылардың ұпай-лары есеп-теліп, жоғары ұпай жинаған оқушылар бағаланады.

Erketai / Дек.22.2016

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!