Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Ұстаз еңбегі

 

Үй жиһаздары(Ашық сабақ)


Ашық сабақ. Екінші сәбилер тобы.

 Білім беру саласы: Қатынас

Тақырыбы: «Үйдегі жиһаздар»

Мақсаты:

Білімдік:

–         Үй ішіне қажетті жиһаздардың жеке бөліктерін  сөзбен дұрыс айтуға (дөңгелек үстел, түсі көк , төрт аяғы бар) үйрету;

–         Бөлменің ішіндегі жиһаздар туралы айта білуді үйрету;

Дамытушылық:

–         Баланың зейінін, логикалық ойлауын, тілін дамыту;

Тәрбиелік:

–         Жиһаздары күтуге тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс: Балалардың сөз қорларын жиһаз атауларымен кеңейту; «Жиһаз» сөзін балалардың сөйлемдерінде қолдануды үйрету.

Әдіс –тәсілдері: Сюрприздік кезең, әңгіме, жұмбақтарды шешу, дидактикалық ойындар.

Алдын-ала істелінген жұмыс: Жиһаздар суреттерін қарастыру, «Үй. Отбасы» сюжеттік-рольдік ойын; «Үй. Пәтер» сюжеттік суреттерді қарастыру; Д/о «Қандай?», «Біреу-көп», «Үлкен-кіші», «Үш аю» орыс ертегісін қайталау.

Көрнекі құралдар: Қуыршақ жиһаздары, «Жиһаздар» тақырыбы бойынша суреттер, ойыншық –аю, «Үш аю» ертегіінің суреттері.

үй жиһаздары ,баланың зейінін, логикалық ойлауын, тілін дамыту, дидактикалық ойындар

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың әс-әрекеті

Мотивациялық –қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ізденуші – ұйымдастырушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті -каррекцияланушы

Балалар топқа кіріп  жарты шеңбңр құрайды. Тәрбиеші балалар назарын қонақтарға аударады.-         Балалар, іс -әрекетімізді бастамас бұрын біріміздің –біріміз жылуымызды сезінейік.                             Армысың  алтын күн,                             Армысың асыл  жер.

                             Армысың  көк  аспан,

                             Армысың жан  досым.

                             Жылуыма жылу  қос,

                             Міне , менің  қолым

–         Мен бүгін балабақшаға келе жатып, сандық тауып алдым. Бұл сандықта біреу бар секілді. Қараңдаршы балалар мұнда хат бар екен. Хаттың ішінде жұмбақ жасырыпты.

Қорбан, қорбан етеді?

Орман оның мекені.

Тәтті балға тойып-ап

         Қыста ұйқыға кетеді. (Аю)

Аю: – Сәлеметсіңдер ме?  Мен кішкентай қонжықпын. Мен орманда тұрамын. Ал сендер қайда тұрасыңдар?

–         Ал үйлерінде, бөлмелерінде не бар?

Тәрбиеші бөлме бейнесінің суретін көрсетеді.

–         Иә, қонжық осындай жиһаздар әр үйде тұр.

Қонжық: – Ал менің інімде ешқандай жиһаздар жоқ. Менде осындай ыңғайлы жиһазды қалаймын. Бірақ білмеймін қандайын таңдап алайын. Сендер маған көмектесесіңдер ме?

1. Тәрбиеші: – Балалар, қонжыққа жиһазды таңдап алуға көмектесеміз бе? Жиһаздар дүкеніне барайық.

Тәрбиеші балаларға ойлануға ұсыныс жасайды: Қонжықтың бөлмесіне қандай жиһазды қоюға болады?

–         Қонжық саған бөлмең ұнады ма?

2. – Балалар, қонжық бұл жиһаз заттарын есіне сақтау үшін ойын ойнайық. Мен сендерге жұмбақ жасырамын, ал сендер жауабын табыңдар.

Төрт аяғы болса да,
Етік киіп көрмеген.
Жалқаулығы соншама,
Аттап шықпас бөлмеден.  (үстел)

 

Мен жәйлімін, жұмсақпын,

Мені табу қиын емес-

Ұнатады әжелер мен сәбилер

Отыруға, жатуға.(Диван)

 

Кеш батты, шаршадың сен, ұйқың келді

Ұйқы бөлмеде күтіп тұр сені … (Кереует)

–         Аю, сен есіңе барлығын сақтап алдың ба?Жарайсың! Балалар да өте ақылды. Жарайсыңдар! Қонжыққа көмектестіңдер.

 

Қонжықтар орманда тұрды,

Бастарымен бұлай бұрды

Қорбан, қорбан жүрді

Көлден су ішті

Қонжықтар бал іздеп

Ағашты шайқады

Былай-былай  шайқады

Кейін қолдарын көтеріп

Би биледі шаттана.

 

3. – Балалар, орманда қонжықтың  достары тұрады. («Үш аю» ертегісінің аюлар суретін көрсетеді). Сендер оларды таныдыңдар ма? Бұл қай ертегінің аюлары? Олардың үйлерінде бір жағымсыз жағдай болды. Біреу олардың үйлеріне кіріп, бүкіл жиһазды сындырып тастады. Бұл кім екен?

Ойын «Не жетпейді?»

Тәрбиеші балаларға жиһаздың бір бөлшегі жетпейтін  суреттерді көрсетеді.

–         Балалар неліктен бұл жиһаздар сынып қалды?

–         Жиһазды қалай күту керек?

4. Ойын «Суретті жинап ал!»

 

–         Ал біздің тобымызда қандай жиһаз бар?

Схема бойынша жұмыс жасау.

–         Біз бүгін сабақта не жасадық?

–         Қонжық пен үш аюлар сендерге «рахмет» айтып жатыр. Сендер оларға өте көмектестіңдер. Олар енді біледі үйде қандай жиһаздар болу керек және  жиһаздарын қалай күту керек екенін.

Қонжық балалармен қоштасады. Сыйлықтарын таратады.

Балалар қонақтармен амандасады.

Балалар бір-біріне  қолдарын беріп жылуларын сезінеді.

 

 

 

 

 

Қызығушылық танытады.

 

 

Жұмбақты шешеді.

 

 

 

Аю шығады

-Үйде

–         Жиһаз

 

 

 

 

-Иә

 

Балалар кезекпен жиһазды атап және ол не үшін керек екенін түсіндіреді. Кейін балалар «Дүкеннен» жиһазды алып қонжықтың бөлмесіне апарып қояды.

 

 

 

 

Балалар жұмбақтарды шешеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бастарын алдына –артына, оңға-солға еңкейеді.

Аюлар секілді жүреді

Аяқ ұшына қолдарын жеткізіп еңкейеді.

Қол жоғары, денені оңға –солға еңкейу

 

Қолдарын жоғары көтеріп, иыққа түсіру.

 

 

 

«Үш аю» ертегісі

 

 

 

Маша

 

Балалар не жетпейтінін айтады.

Өйткені Маша секірді, тербетілді….

Екіге бөлінген суреттерді қосу.

 

 

Қонжыққа және оның достарына көмектестік

 

 

 

Саубол!

Күтілетін нәтиже: Жиһаз атуларын дұрыс айтуға дағдыландыру. Жиһазды күтуге үйрену.

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Ғажайып тастар
  • Қысқы ойындар
  • Мектеп алды топ балаларымен тәжірибелік іс-әрекеттер
  • Тәрбиеге байланысты менің көзқарасым
  • Д дыбысы мен әрпі

Пікірлер 14 Пікір қосу

  • Риза 13.10.2021 күні 10:25 уақытында

    Осы сайтты өзіме қажет материалдар іздеп отырып тауып алдым.Маған көптеген көмегі тиді.ЖиҺаздар тақырыбына арналған сабақ өз пайдама жарады.Рахмет!

    Жауап беру
  • Таймасова Рахила Жарасқызы 30.01.2021 күні 22:31 уақытында

    Сабақтың құрылымы өте қатты ұнады. Сабақты қалай алсақ болады?

    Жауап беру
  • Мулдир 15.03.2020 күні 19:05 уақытында

    Уй жихаздарынын аттарын жане оларды таза устауды уйрену ар балага керек болатын дуние

    Жауап беру
  • дана 25.02.2020 күні 11:26 уақытында

    Алар тәжірбием өте көп. Жұмыстарыңызға сәттілік.

    Жауап беру
  • Гүлдана 07.12.2019 күні 19:44 уақытында

    Үй жиһаздарын орынды жайғастыруымыз керек

    Жауап беру
  • Бота 27.09.2016 күні 02:01 уақытында

    Идеясы жақсы болғанымен, тым сапасыз жазылған. Тақпақтар мен жұмбақтарда ұйқас атымен жоқ, грамматикалық қателер де тым көп.

    Жауап беру
  • асем 20.04.2015 күні 10:06 уақытында

    өте керемет

    Жауап беру
  • Наргиза 13.04.2015 күні 15:54 уақытында

    Маған ұнады рахмет сіздерге

    Жауап беру
  • gulim 25.12.2014 күні 09:57 уақытында

    Сабақтарыңыз өте қызықты маған қатты ұнады.

    Жауап беру
  • Алия Кантабарова 29.04.2014 күні 21:28 уақытында

    маған сондай ұнады сабағыңыз, қалай көшіруге болады?

    Жауап беру
  • Меруерт 06.04.2014 күні 20:54 уақытында

    Өте керемет

    Жауап беру
  • сункар 03.04.2014 күні 10:04 уақытында

    бұл сабақ маған ұнады бұл сабақ көшірмесін қайдан алуға болады

    Жауап беру
  • Жанна 29.01.2014 күні 11:42 уақытында

    Мына сабақ маған ұнады. Бұл сабақтың көшірмесін қалай алуға болады?

    Жауап беру
  • Камшат 29.11.2013 күні 23:18 уақытында

    қандай тапқырлық,,,,,,ұнады!!!

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.