Оқушылар арасындағы қарым – қатынасты ұйымдастыру

Мақсаты:Өзара қарым – қатынасты дамыту,бір – біріне сенімді нығайту, ұйымдастырушылық қабілетті зерттеу.
1. Жаттығу «сәлемдесу»
Мақсаты:амандасу, топты ұйымдастыру.
Нұсқау: үш топқа бөлінеміз.
Бір топ «европалықтар» ,екінші топ «африкандықтар»,соңғы топ «жапондықтар» болып бөлінеді.Еуропалықтар қол ұстап,жапондықтар қолдарын бір – біріне түйістіріп , басын иеді,ал африкандықтар орнында секіріп , «уу»деп айғайлайды.
Талқылау: жаттығу барысында қандай эмоцияларды сезіндіңіз?
2. Жаттығу «Көз түсі».
Мақсаты: бірлескен іс әрекет барысында айналасындағылардың зейінін дамыту, айналасындағыларды тану.
Нұсқау: шеңбер жасап тұрыныздар. Орталарыңыздан бір қатысушы шығып барлығын көзінің түсі бойынша рет-ретімен тұрғызуы тиіс: ашық түстіден қара түске дейін. Тек қана бір қатысушы ғана,орналасуына,түзетуіне болмайды.Барлығы аяқталған соң басқа бір қатысушы шығып барлығын тексеріп шығуы керек.
Талқылау: қатысушыларға басқа адамдардың көздеріне үңілгенде қандай сезімде болғанын айтып беру ұсынылады.

оқушылар қарым-қатынасы
3. Жаттығу « топты ұйымдастыру»
Мақсаты:сөзді қолданбай ақпарат алмасу мүмкіндігі, вербальді емес қарым – қатынасты дамыту,бір – бірімен қарым –қатынас орнату әдістерін табу.
Нұсқау:сөйлеуге болмайды,бір – бірімен тек мимика, қимыл –қозғалыс арқылы ғана тілдесеміз. «Бір – біріңізді сөзсіз қалай түсінетіндеріңізді көрейік!»
1- Тапсырма: бойына қарай тұру
2- Тапсырма:үшбұрыш құрастыру
3- Тапсырма:123 санын құрастыру
4- Тапсырма:туған күндеріне байланысты жыл мезгілі бойынша бөліну.сонда 4
топ болуы тиіс:қыс ,жаз,көктем,күз.
Талқылау:осы жаттығу барысында қандай қиындықтар болды?Бір –бірінді түсіну үшін қандай амалдарды қолдандыңдар?

4. Жаттығу «Орындарымен ауыссын»
Орындықтар шеңбермен қойылады.бір қатысушы жүргізушә болады,оның орындағы алынып тасталады.Жүргізуші былай дейді: «орындарымен ауыссың, кімнің інісі бар».Інісі барлардың барлығы орындарын ауыстырады,ал жүргізуші біреуінің орнына отырып алуы керек.Сол кезде артық бір адам қалып қояды,сол адам ойынды әрі қарай жалғастырады.

5. Жаттығу «Бос орын»
Мақсаты:бұл ойын бойдағы қиындықты (қиналуды)төмендетуге мүмкіндік береді.Бір бірінің көзіне еркін,қысылмай қарауға көмектеседі.
Нұсқау:қатысушылардың жартысы шеңбер құрып орындықтарға отырады,қалғаны олардың артқы жағында тұрады,қолдарын орындықтың арқасына қояды.Бір бос орын болуы тиіс және сол орындықтың артында тұрған қатысушы ойынды бастайды.Ол отырғандардың ішінен бос орынға біреуді шақыруы керек.Ол үшін шақыратын адамға белгі беру керек (көз алмай қарау,көз қысу т.б) бірақ сөйлеуге болмайды.Егер қатысушылардың бірі оны шақырып тұрғанын байқап қалса, орнынан тез қашып шығуы тиіс.Ол шақырған «бос орынға» барады.Ал оның артында жібер тұрған адамның міндеті оны ұстап алып, жібермеуі керек.Осылайша «бос орынға» адам отырғанша шақыра береді.Біраз уақыттан соң орындарын ауыстырады,яғни орындықта отырғандар мен орындықтың артында тұрғандар.Солай ойын әрі қарай жалғаса береді.

 

Балабақшаның аттестациядан өткен құжаттары бар:

3 жылдық Әдіскер құжаттары

3 жылдық Меңгеруші құжаттары

3жылдық Тәрбиеші(барлық топтар)құжаттары

3 жылдық Психолог құжаттары

Сұрақтар бойынша осы сілтемені басыңыз!

 
Добавить комментарий


ErKeTai.KZ