Қойшының баласы

Мектеп атауы: Жамбыл атындағы орта мектебі оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Бастауыш сынып мұғалімі:К.А.Асылбекова ________І.Әметжанов

Сыныбы: 3

Пәні: Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Қойшының баласы
Жалпы мақсаттар
Мәтін ішінен Асылбектің мінез-құлқын, іс-әректін,Асылбектің өзгергенін,сабақ үлгерімінің жақсарғанын білу.
Күтілетін нәтиже
Мәтін кейіпкерлері туралы өз ойларын жеткізе алады.
Кейіпкер іс-іәрекетінің жақсы жақтарын ашып көрсете алады.
Оқыту әдістері
«Қонақта болу», «Бағытталған оқу», «Буриме»әдісі
«Салыстырмалы карта» әдісі
«Қар» әдісі
Дереккөздер
Тұрғынбаева Б.А.Муфтибекова З.«Алматыкітап» баспасы 2014 ж. 3-сынып Әдебиеттік оқу,хрестоматия.
МАН. Стикер,ақ парақ,дәптер,смайлик
Сабақ кезеңі Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау Ресурстар

Кіріспе бөлім
2 мин Ұйымдастыру.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Шаттық шеңберінде «шапалақ бұрқасынын» жасату.

adebyettik-oku

Шапалақ бұрқасынын жасайды. Оқушыларды жарайсыңдар!-деп мадақтау
2 мин Оқушыларды топқа бөлу.Оқу құралдары атымен топқа бөлінеді.
Орындарына жайғасады.Топбасшы,таймкипр,хатшы,баяндамашы сайлайды.
Стикер,топ атары жазылған парақша
5 мин Үй тапсырмасы
«Қонақта болу» әдісі Үйге берілген мәтін бойынша айтады,жанына жақын кейіркерге сипаттама жазғанын топтарға қонаққа барып танысады,баяндамашы қорғайды. Бармақпен бағалау Оқушылардың жазған сипаттамасы
Таныстырылым 5 мин Қызығушылықты ояту
-Балалар,ең алғаш мектепке келгенде қолымызға не аламыз? Әліппеден не аламыз? Оны қалай ұстай керек?
Балалар қызыға,ойлана жауап айтады.

Оқушылар материалдары

Смайликтермен бағалау
кітаптар

Тұрғынбаева Б.А.
Муфтибекова З
3сынып әдебиеттік оқу оқулығы «Алматыкітап» 2014ж.

Негізгі бөлім
10 мин Мағынаны тану
«Бағытталған оқу» әдісі арқылы мәтінді оқу.Мәтін бөліктерге бөлініп оқылады.1-бөлім бойынша сұрақ:-Бұл бөлім не туралы болу мүмкін?
2-топқа,2-бөлім бойынша сұрақ:-Әрі қарай не болады деп ойлайсың?
Мұнан әрі не болады екен?

Топ көшбасшылығы топты бақылап оқушылардың бағыттау сұрағы бойынша мәтінді оқып,сұраққа жауап әзірлеуін қадағалайды..

Бармақпен бағалау

Тақырып бойынша сурет.

Тұрғынбаева Б.А.
Муфтибекова З
3 сынып әдебиеттік оқу оқулығы «Алматыкітап» 2014ж.

7 мин «Салыстырмалы карта»әдісімен кесте ұсыну.
Оқушылар кестені толтырады.
Өзін-өзі бағалау Патша Бала
мәнездеме Дәлел сөз мәнездеме Дәлел сөз

2 мин Сергіту сәті
«Саусақтар» өлең
шумағын ұсынамын
Шеберлікке байланысты айтып көңілденіп алады.
6 мин Дәптермен жұмыс
Өлең құрастыру «Буриме»әдісі
… бала,
… бала.
… бала
… бала.
Оқиды … ,
Сөйлестім … .

Жұбымен талқылау,топта оқу.

Өзін-өзі бағалау

дәптер

Қорытынды
5 мин

1 мин
«Қар» әдісімен сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма.
Ақ параққа тақырып бойынша сұрақтар жазады.Парақ шетіне өз аттарын жазады.Қағаздан қар жасап сағат тілімен келесі топқа лақтырады.Қағып алған оқушы жауап жазады,келесі қағып алған оқушы толықтырып жауап жазады.Иесіне қайта айналып келеді,оқиды.
Мәтінді түсініп оқу.Мәтін туралы мағлұматтар оқу.
Мәтінді ойша жалғастыру.

Өзін-өзі бағалау

А4 парағы
Рефлексия Не білемін?
Не түсіндім?
Мен үшін не түсініксіз? Стикерге жазып постерге іледі. Балаларды тамаша!-деп мадақтау. Постер,стикер.

 

Балабақшаның аттестациядан өткен құжаттары бар:

3 жылдық Әдіскер құжаттары

3 жылдық Меңгеруші құжаттары

3жылдық Тәрбиеші(барлық топтар)құжаттары

3 жылдық Психолог құжаттары

Сұрақтар бойынша осы сілтемені басыңыз!

 
Пікірлер1
  1. Бахтыгуль

    Сабақты құрылымы өте жақсы жасалған.

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ