5 саны және оның таңбасы мен жазылуы

Білім беру саласы:Таным

ҰОіӘ:Қарапайым математика

Тақырыбы:5саны

Мақсаты: 5 саны мен оның таңбасы мен жазылуын көрсету,үйрету.

Көрнекілігі : Слайд,үлестірмелі материялдар,  санамақтар.

Әдіс-тәсіл:түсіндіру,сұрақ-жауап,көрсету.

Балабақша, Тәрбиешінің іс әрекеті, Балалардың іс әрекеті, ашық сабақ

Іс әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс   әрекеті Балалардың іс әрекеті
Мотивациялық қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ізденуші      ұйымдастырушы

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті коррекциялаушы

 

Ұйымдастыру кезеңі.   Балалар маршпен кіреді.Балалар бүгін бізге ерекше күн,бүгін бізге көптеген апайлар қонаққа келіпті.                                               – Қане бәріміз бірге келген қонақтармен амандасайық.           Жарайсыңдар балалар!                      Әнұраным,                                       Жанұраным,                                                Сөйлер сөзім,                                           Айтар әнім,деп                                           бәріміз бірге еліміздің ән ұранын айтайық.                        Шаттық шеңбері!                                    Балалар далада күн суытқанымен,біздің жүрегіміз ыстық,мейірімге толы.Бір бірімізге деген жылы сөздерімізді айтып,көңіл күйімізді көтерейік. Бүгінгі күніміз сәтті өтсін.Бәріңе сәттілік тілеймін балалар!                 Қараңдаршы балалар қолдарыңа мен түрлі түсті геометриялық пішіндер таратып бердім.Сендер сол геомет.пішіндер арқылы өз орындарыңды тауып отырасыңдар.Әр стол үстінде геомет.пішіндер қойылған.Қане балалар өз орындарыңды тауып отырыңдар.                 Жарайсыңдар балалар! Балалар  байқап отырған боларсыңдар сендер геомет.пішіндер арқылы өз орындарыңды тауып отырдыңдар.Біз бүгін қандай оқу іс әрекетін өтеміз?      Әрине,таным саласы бойынша қарапайым математика біздің бүгінгі оқу іс әрекетіміз балалар.                                              Балалар бір жылда неше мезгіл бар?       Қане,кім айтады? Жарайсың Мадина.                 Мен сендерге жұмбақ жасырайын сендер қай мезгіл екенін айтасыңдар.                      Жұмбақ   Жиып теріп болатын,                            Қамбаға астық толатын,                              Қызыл қырман ойнайтын,                             Қай мезгіл деп ойлайсың? Жарайсың Индира!Қазір жылдың қай мезгілі балалар?Күзде табиғатта қандай ерекшеліктер болады?Қане кім айтады?Жарайсың бәрекелді Аружан!  Балалар біз А.Құнанбаев, С.Көбеев аталарыңның күз мезгіліне арнап жазған қандай өлеңТақпақтарын білеміз?Жарайсыңдар балалар!        Балалар жаңа тақырыпты бастамас бұрын біз өткен оқу іс әрекетін еске түсірейік?Геометриялық пішіндер Төртбұрыш пен тік төртбұрыш болатынбыз балалар.         Төртбұрыш деген не балалар қане кім айтады?Мысалы оларға не жатады?     Ал тік төртбұрыш дегеніміз не?Қане кім айтады?Жарайсыңдар бәрекелді Нұртілеу,Берік.Дидактикалық ойын «Көңілді пішіндер».Балалар енді біз осы пішіндерден не құрастыра білеміз?Қане бәріміз бірге көңілді пішіндер ойынын ойнайық.Қане кім құрастырады?Жарайсыңдар!Балалар осы зымыран мен машина нелерге жатады?      Балалар қане Нұртілеу құрастырған зымыранды санайықшы?Ия төрт геомет. Пішіннен құралған екен.Біз осы уақытқа дейін төртке дейін танысқан болатынбыз.Балалар енді мен сендерге жұмбақ жасырамын қане мұқият тыңдайық.                                           Жұмбақ .                                                         Бірі үлкен,бірі кіші,                                  Туысқан бірге бес кісі.                                  Ия қане оң қолымызды көтерейікші қанеСанайықшы саусағымызды.Ия төрттен кейін қандай сан екен балалар?Ия балалар бүгін біз оқу іс әрекетімізде 5санымен танысамыз балалар!                                        Ғажайып сәт!                                        Балалар қараңдаршы бізге бүгін қонаққа кім келгенін?Қуыршақ Айсұлу келіпті бізге балалар.Қане Қуыршақ Айсұлумен амандасайық.Қуыршақ Айсұлуда бізбен бірге 5 санымен танысқысы келеді екен.Және сендерге көптеген тапсырмалар ала келіпті».

«Қандай сан жоқ»д\к ойын.

Ойын шарты:Әтеш кез келген санды жасырып ку ка ре ку дейді ал сендер жасырылған санды тауып айтасыңдар балалар.      Жарайсыңдар балалар!          Балалар қане сандарды тура санайықшы,енді кері санайық балалар.Балалар төрттің артқы көршісі неше екен?Ия балалар Ия балалар біз бес санын естиміз ал жазылуын білеміз бе балалар?  Ендеше мен сендерге жазылуын көрсетемін.Бала

Лар қане мен бірінші не қойып жатырмын бірінші?Ия бірінші нүктелер қоямын сол нүктелерді таяқша арқылы қосамын балалар.Міне мынау бес саны балалар.

Бес саны туралы ұғымдар көп балалар ,бес саны киелі сан,бес бірліктен құралады,бес саусағымыз бар және елтаңбамызда бес жұлдыз бейнеленген.Бестік баға,адамның бес парызы бар.                                                                              Тақтамен жұмыс.                                     Енді балалар тақтаға назар аударайық,орындарыңда отырып жұмыс жасаймыз балалар.Көк текше және қызыл текше берілген көк астыңғы текшеге бес гүл қоямыз ал үстіңгі қызыл текшеде үш көбелек тұр балалар.Неше гүлге көбелек қонбай тұр балалар?жарайсыңдар енді орнымызда отырып жұмыс жасайық балалар.Бәрекелді жарайсыңдар балалар! Енді санайықшы неше гүл?Неше көбелек?

Балалар шаршап қалған боларсыңдар ендеше бойымызды сергітіп алайық                                        Сергіту сәті.

Мынау менің жүрегім ,                                       Бәрі осыдан басталған                                 Мынау басым ақылды                               Барлық істі басқарған                                 Мынау менің оң қолым,                              Мынау менің сол қолым                          Барлық істі атқарған.                     Жарайсыңдар балалар.                                              Қуыршақ Айсұлу тапсырмасы.                   1.Санамақтан бес санын құрастыру.                   2.Тақтаға бес санын жазу                   3.Ермексазда бес санын жасау.                       4.Үшбұрыштан бес жұлдыз құрастыру.Іске сәт балалар! Жарайсыңдар балалар сендер өте жақсы біледі екенсіңдер!Қане балалар сендерге мен математикалық сұрақтар қояйын сендер жақсылап жауап беріңдер жарайма?    1.Дүкеннен  Асанға анасы үш бесбұрышты доп алып берді.Біреуін досына берді Нешеуі қалды?Жарайсың дұрыс айтасың Аяулым.          2.Үшбұрыштың неше бұрышы бар?Дұрыс айтасың                                               4.Далада екі ешкі,                                  Қорада үш ешкі                                       Қосқанда барлығы                                      болады неше ешкі?Жарайсың дұрыс айтасың .Қане балалар осы сандар туралы қандай тақпақтар біледі екенсіңдер?Жарайсыңдар балалар сендер өте зерек ақылды екенсіңдер.

Балалар енді Қуыршақ Айсұлумен қоштасайық оны басқа балалар да күтіп қалған болар.

 

 

 

 

Қорытынды.

Балалар бүгін біз қандай санмен таныстық          Қонаққа кім келді бізге?

Қандай тапсырма берді?

Таяқшадан не құрастырдық?

Нүктелермен не жаздық?

Ермексаздан не жасадық? Жарайсыңдар балалар сендер оқу іс әрекетіне жақсы қатыстыңдар балалар Берік,Нұртілеу,Аружан,Бибінұр,Нұрасыл,Индира барлықтарыңа ризамын балалар!Бүгінгі қарапайым математика оқу іс әрекетіміз аяқталды балалар келген қонақтармен қоштасайық.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ү лкенге де сіз,Кішіге де сіз,Үлкендерді құрметтеп,Бас иеміз біз.

ҚР Ән ұранын айтады.

 

Балалар таңғы жылы лебіздерін айтады.               Аспанымыз ашық болсын!                                              Еліміз аман болсын!                                           Балабақшамыз көркейе берсін!

 

 

 

Балалар өз орындарын                                                   тауып отырады.

 

Математика

 

 

Мадина:Көктем,жаз,күз,қыс

Индира:КҮЗ мезгілі

Аружан:Күн суыта бастайды,                                     адамдар қалың киім киеді,                                        жапырақтар сарғайып түсе                             бастайды,құстар жылы жаққа ұшып кетеді.

Бибінұр:Алтын сары,қызыл.көк.                                           Алуан алуан жапырақ,                                                       Күзгі бақта күлімдеп,                                                              Көз тартады атырап.

Аяулым:Ой балалар,балалар

Қоңырқай күз болыпты,                                                     Қурап жапырақ солыпты,                                                         Ел егінін орыпты.

Нұртілеу:Барлық қабырғасы тең,бірдей.Терезе,кітап,орамал.                                             Берік:Екі қабырғасы бірдей,                                                 төбе жағы қысқа болады.                                                   Терезе ,есік,дәптер,тақта жатады.                        Берік:машина құрастырады

Нұртілеу:Зымыран құрастырады                                 Балалар не құрастырғанын айтады.

Нұрасыл:Көлік түрлеріне.

1,2,3,4.

 

 

 

Саусақ

 

1,2,3,4,5

Бес саны

 

 

Сәлемсетсіңбе Қуыршақ Айсұлу!

 

 

 

Балалар жасырылған                                                  сандарды тауып айтады

 

1,2,3,4,5

5,4,3,2,1.

5

Жоқ

Нүкте

 

 

 

2гүлге

Балалар орындарында                                                отырып жұмыс жасайды.

5 гүл,5көбелек

 

 

 

 

Балалар сергіту сәтін қызыға жасайды.

 

 

 

 

 

Балалар барлық тапсырманы                                              қызыға орындайды.

Аяулым:Бесбұрышты доп болмайды.

Нұрасыл:Үш бұрышы бар.

 

 

Толғанай:бес ешкі

Берік:Мені келсең білгің,                                                      Мен таяқша бірмін.                                                         Барлық санға жол бастап,                                                     Ең басында тұрамын!

Нұртілеу:Бірден кейін тұрамын,                                    Сандар іші тұрағым.                                                        Бірді бірге қосқанда                                                         Мен иіліп шығамын.                                                      Аружан:Екіден соң әрқашан,                                                  Үш саны мен шығамын,                                                     Қос мұйізі майысқан                                                         Ұлттық ою саламын                                              Индира:Төрттен кейін бесті,                                                  білу оңай десті,                                                          Санасаң қолдың саусағын,                                                   Оңай табасың бесті.

Балалар Қуыршақ Айсұлумен қоштасады.

Бес саны

Қуыршақ Айсұлу

Бес санын

 

Орнымыздан тұрайық,                                                     Түзу сызық құрайық,                                             Көріскенше күн жақсы                                                     Сау саламат болайық!

Пікірлер5
  1. Таймасова Рахила Жарасқызы

    Сәлеметсіздер ме! Сабақтың басы әнұранмен басталған, балаларды елін жерін құрметтеуге бастама. Оқу қызыметі жүйелі құрылған.

  2. Асел

    Ұйымдастырылған іс-әрекет мазмұнды етіп құрылған. Тапсырмалар қызықты болды. Әнұран балаларға елін, жерін сүюге тәрбиелейді.

  3. Акнур

    оқу қызметі нақты, жүйелілікпен, бірізділікпен құрылғандығы материалда айқын көрініп тұр. әсіресе тосын сәттегі қуыршақтың тапсырмасын қызығушылықпен орындалғандығы байқаладаы.

  4. Гулжазира

    Оку кызмети жуйели курылган.

  5. Арайлым

    Сабақты әнұранмен бастап балаларға патриоттық сезім сыйлап сабақты жақсы бастаған.Қуыршақтың тапсырмасын балалар қызықты орындап шыққан

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ