Есту қабілеті бұзылған тұлғалардың классификациясы
Есту қабілетінің сол немесе басқа деңгейлері әр түрлі жастағы балаларда жиі кездесе бермейді. Тіпті ерте жастағы есту қабілетінің маңызды емес […]
Есту қабілетінің сол немесе басқа деңгейлері әр түрлі жастағы балаларда жиі кездесе бермейді. Тіпті ерте жастағы есту қабілетінің маңызды емес […]
Ғылыми тәртіп ретінде сурдопедагогика өзіндік зерттеу объектісі, пәні және әдіс-тәсілдерін қарастырады. Зерттеу объектісі болып есту қабілеті бұзылған адамдарға арнайы білім […]
МАЗМҰНЫ КІРІСПЕ I. ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 1.1. Психикалық дамуы кешеуілдеген балалардың танымдық қабілеттерін анықтау мәселелерінің […]
Сөйлеу функциясы баланың психикалық функцияларының бірі болып табылады. Сөйлеу туа пайда болған қабілет емес, ол баланың дене және ақыл- ой дамуымен […]
Перспективалық жоспары: Түзету жұмысының бағыты Мазмұны 1.Логопедиялық биологиялықбелсенді нүктелер бойынша уқалау. Классикалық, нүктелік , соның ішінде сипалау, сылау, жұмсарту, […]
Түзету жұмысының бағыты Мазмұны Баланы зерттеу Ата- анамен сөйлесу, ана мінезімен танысу,сөйлеу картасын толтыру. Сөйлеу кезінде тыныс алуынқалыптастыру Тыныс […]
Тіл кемістігі балалар арасында кең тараған патологияның бірі болып саналады. Сондықтанда оларға кешенді көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру маңызды жұмыстардың бірі. […]
Тақырыбы: « Тіл кемістігі бар балалардың жанұясымен жұмыс түрлері» Мақсаты: Реабилитациялық оңалту жағдайында логопедиялық оңалтудың жолдары туралы ата-аналарды ақпараттау.Балаға жеке […]