Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Қазақ тілі

 

М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»


8 сынып Әдебиет

Сілтеме Әдебиет оқулығы интернет көзі

Сабақ тақырыбы М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»

Жалпы мақсаттар Білу.М. Мақатаев туралы мәлімет беру.

Түсіну. Поэманың мазмұнын игеру

Қолдану.Ой-пікірін анық жеткізуге жетелеу

Түйінді идеялар Киелі. Тазалық. Қасиет.

Оқыту нәтижелері 1. Кейіпкердің іс-әрекетіне баға бере алады.

2.Поэманың мазмұнын игереді

3.Топта өз ойларын көзқарастарын қорғай алады.

zhmaКөрнекіліктер Суреттер, слайд-таныстырылым, постер, маркер, бағалау парақтары, қорап

Дереккөздер оқулық, дерекнама, сайт

Сабақ барысы Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті

І.Кіріспе: 2 минут Топқа бөлу: тақырыпқа қатысты Оқушылар топқа бөлінеді. Топта

тірек сөздер арқылы үш топқа бөлу өзара әрекет етеді.

«Аққу», «Ана», «Табиғат»

ІІ.Үй тапсырмасы: 5 минут. Поэманың композициялық элементтері. Оқушылар өткен сабақ бойынша

Поэманың композициясы туралы не сұрақтарға жауап береді.

айтасыңдар?

Оқиға қалай басталады?

Оқиғаның байланыс қандай?

Оқиғаның дамуын қалай түсінесіңдер?

Психологиялық шегініс жасасақ,

ананың қандай көңіл – күйі берілген?

Оқиғаның шиеленісуі не?

Оқиғаның шарықтау шегі?

Оқиғаның шешімі?

Оқиға соңы? Эпилог.

ІІІ.Жаңа материалдың тұсаукесері Сөйлемдер банкісі

-Өзен де жоқ сыймаған арнасына, Жылға да жоқ даламен жалғасуға.

-«Адамның басы-Алланың добы» деген, қалай қарай тепсе, солай қарай домалайтын көрінеді.

-Арагідік назарын аударады,Төрт бүктеліп еденде қалған жарға.

-Қысқа таң, Бұлбұл үні. Көл бетінде Аққулар ұйықтап жатыр тербетіле.

-Жартастың бір жағы шың, бір жағы су… Тау іші қалың орман, жап-жасыл ну.

-Құс аппақ, айдын аппақ, нұр да аппақ,Аппақ нұр аппақ нұрға асылады.

-Екі аққу көлеңдейді қатар жүзіп, Күмістей айна көлге шыймай сызып.

-…Көзінен жас, көңілінен зар төгіліп, Болған жайтты келіні баяндады.

-Ақ төсек-аппақ айдын, аққу- бала, Жаралы аққу секілді жаттың ба, ана?

Мадақтау арқылы бағалау

– Балалар, «қасірет» деген не, «қасиет» деген не?

-Бұл екі сөздің бір-бірімен байланысы бар ма?

-Олай болса, бүгін біз сөз еткелі отырған шығарма “Аққулар ұйықтағанда» поэмасы – ана қасіреті туралы поэма. Бүгінгі сабағымызда «қасірет» пен «қасиет» туралы сыр шертеміз.

Әркім өз ойларын айтады. Жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

ІҮ.Қолдану 20 минут Кезбе тілші әдісі

Студияға бір оқушы телефон соғады. Сол хабар бойынша үш топ хабардың бағдарламасын жасайды.

І топ – Телестудиядағы диктор. Оқиға туралы жиынтық ақпарат береді.

ІІ топ – Тілші: оқиға орнынан ақпарат ұсынады.

ІІІ топ – Тілші: куәгерден (жылқышы қарттан) сұхбат алады.

1. Жеке жұмыс 2 мин

2.Жұптық жұмыс 2 мин

4.Топтық жұмыс 10 мин

5.Қорғау 6 мин

Екі жұлдыз, бір ұсыныс бойынша бағалау . Бірінші жеке орындайды.

Екінші жұппен талқылайды.

Үшінші топпен толықтырып,

Өз жұмыстарын сыныпқа жариялайды.

Оқушылар екі жұлдыз, бір ұсыныс бойынша топтар өзара шынайы бағалау жасайды

Ү.Қорытынды Кеңейтілген тапсырма

І Сәйкестендіру

1.Теңеу А. Сұрқай ой, бозала таң, айдын көл, байғұс әйел, аппақ нұр.

2.Метафора В. Сүйіншісі бар дегендей, тамшысындай

3.Эпитет С.Айдын -төсек, ақ төсек-аппақ айдын,аққу-бала.

ІІ.Өлеңнен кейіптеуді табу, ережесін айту

Кейіптеу

ІІІ. Символ деген не? Поэзияда символға айналған бейнелерді ата.

Оқушылар жеке, топтық жұмыс жасап, үздік деген жауапты таңдап, анықтайды.

Өз тобының жауабын мұғалім ұсынған жауап үлгісімен салыстырып,топ мүшелері өзара бағалайды.

Оқушылар жазғандарын топ ішінде оқып, топ ішінде өзара бағалау.

ҮІ.Рефлексия Не ұнады? Не қиын болды? Ұсынысым

ҮІІ.Үйге тапсырма: Үзінді жаттау.

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Зат есімнің тәуелденуі
  • Кембридж тәсілдерін қолданудың тиімділігі
  • Білім іздеген жігіт
  • Қазақ тілі диктант «Қол сағат»
  • Қазақ тілі кабинеті

Пікірлер 18 Пікір қосу

  • Асылгүл 12.02.2022 күні 15:16 уақытында

    Сабақта әдіс-тәсілдері жақсы әрі тиімді қолданған. Мақсатқа сай сабақ жоспары құрылған.

    Жауап беру
  • Камшат 04.10.2021 күні 14:35 уақытында

    тақырып жан-жақты қамтылған, сабақтың құрылымы ұнады!

    Жауап беру
  • Ырысжан 25.02.2021 күні 11:38 уақытында

    Мұқағали Мақатаевтың рсы шығармасы өзіме қатты ұнайтын еді.Бұл сабақ өте түсінікті әрі қызықты жазылған деп ойлаймын Сабақ құрылымы ,мазмұны өте жақсы.

    Жауап беру
  • Амерканова Бакыт 04.02.2021 күні 10:30 уақытында

    Мұқағали Мақатаев атамыздың бұл поэмасын оқыған әр бір жанның бойына ерекше сезім ұялатады. Сабақ құрылымы керемет.

    Жауап беру
  • Амерканова Бакыт 04.02.2021 күні 10:21 уақытында

    Мұқағали Мақатаев атамыздың бұл поэмасын оқыған әр бір жанның бойына ерекше сезім ұялатады.

    Жауап беру
  • Улпан 07.12.2020 күні 09:04 уақытында

    Акиык акын Мукагалидын бул поэмасы оте жаксы жазылған. Сабакты тусиндируде осындай керемет жұмысты усынып отырган ужымга алгысым шексіз

    Жауап беру
  • Сауле 16.10.2020 күні 21:36 уақытында

    Бұл менің ең жақсы көретін тақырыбым. Сабақ жақсы құрылған.Рахмет сізге.

    Жауап беру
  • Лаззат 28.09.2020 күні 14:52 уақытында

    Бұл менің сүйікті тақырыбым. Керегімді таба алдым.

    Жауап беру
  • Зейнегуль Касымбекова 25.08.2020 күні 07:39 уақытында

    Бұрынғы ақын жазушылар ешкім жетпейді керемет

    Жауап беру
  • Алмагуль 28.03.2020 күні 16:00 уақытында

    Сабағыңыз керемет, жоғары деңгейде құрылған. Балаларға әрі қызықты, әрі түсінікті болады. Көптеген қызықты да тиімді әдістерді пайдаланған екенсіз. Шығарманың мазмұны да жан-жақты қарастырылған.

    Жауап беру
  • гаухар 31.10.2019 күні 02:27 уақытында

    Сабақ жоспарыңыздың құрылымы, сабақта қолданылған әдіс- тәсілдер дұрыс пайдаланылған.Поэманың мазмұны оқушы санасына жеткізуге тырысқан. Сабақ жоспарын қолдануға болады… Сізге шығармашылық табыс тілеймін.

    Жауап беру
  • Нұрбану 07.01.2019 күні 15:59 уақытында

    Уақытты тиімді қолданған.Сабақ жоспар кең көлемде алынған.Поэманы толық оқушыларға түсіндіруге барынша тырысқан.

    Жауап беру
  • Абдуллаева Наргиза Хайдаровна 15.04.2017 күні 22:13 уақытында

    Мұғалімнің тәжіріибелі мұғалім екені көрініп тұр,осындай мұғалімдер көп болса екен деймін . Үлгілі сабақтарды көбірек жарияласа екен.

    Жауап беру
  • Азимбаева Аяулым Қалиқанқызы 02.04.2017 күні 22:52 уақытында

    Сабақтың жалпы құрылымы өте жақсы. Әсіресе өткен сабақпен байланыс. Жаңа сабақтың ашылуы жақсы деңгейде деп ойлаймын. «Телестудиядағы диктор» оқушылардың қызығушылығын арттыратын дүние екен.

    Жауап беру
  • Меруерт 01.04.2017 күні 15:26 уақытында

    Блум таксономиясына сай құрылған. Кеңейтілген тапсырмалар деңгеймен берілген. Сабақ жоспары жақсы құрастырылған

    Жауап беру
  • Анар 30.03.2017 күні 02:50 уақытында

    Сабақтың мақсаты жақсы қойылған. Бірақ, осы сабақты оқып отырсам 45 минут ішінде үлгере алған ба екен деген сұрақ туды?! Осындай материалдар көптеп болса екен.

    Жауап беру
  • Аяжан 15.03.2017 күні 21:47 уақытында

    Сабаақтың құрылымы жақсы құрылған. Тек кейіпкерлер бейнесі ашылмай қалған. Кейіпкерлер бейнесін ашарлықтай бір тапсырма болса жақсы болар еді. Жұмысыңызға сәттілік!

    Жауап беру
  • Botakoz 25.04.2015 күні 11:25 уақытында

    Жақсы жазылған, тақырып жан- жақты қамтылған.

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.