Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Қазақ тілі

 

«Керқұла атты Кендебай ертегісі (сабақ жоспары)


Сабақтың тақырыбы: «Керқұла атты Кендебай ертегісі.

Сабақтың мақсаты:  

1.Білімділік:Ертегінің мазмұнын  меңгерту, тақырыбы мен идеясын ашу, ) Оқушылардың ертегіден алған білімдерін тексеру. Кендебайдың ерен іс-әрекеті арқылы халықтың арман-тілегінің, қиялының ертегіден көрініс табуын түсіндіру.

2.Дамытушылық:Оқушының танымдық белсенділігін арттыру, қызығушылығын ояту.

3.Тәрбиелік:ерлікке, кішіпейілділікке, еңбекті сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: «Бағытталған оқу», «Таксонамия сұрақтары», «Үш түрлі күнделік», «Ой қозғау», «Еркін жазу», «Венн диаграммасы», «Эссе»

Сабақтың типі: Жаңа білім беру.

Сабақтың көрнекілігі: Ертегілер жинағы

gzaСабақтың барысы:

І.Қызығушылықты ояту.

«Бағытталған оқу» әдісі бойынша ертегіні өз бетінде оқу.

ІІ. Мағынаны тану.

1.«Таксонамия  сұрақтарының»  2-нұсқасы бойынша мәтінді қаншалықты  меңгергендігін  тексеру.

Тақырыбы мен идеясын ашу.

*Жай сұрақтар.Оларға жауап бере отырып, қандай да бір деректерді атау, кейбір ақпараттарды еске түсіру.

*Анықтау сұрақтары.Олар әдетте мынадай сөздерден басталады: «Сонымен,сіздің айтуыңызша…?». «Егер мен дұрыс түсінсем,осылай ғой…?».Бұндай сұрақтар әңгімелесушінің жаңа айтқан сөзіне қатысты кері байланысты орнату үшін қажет.

*Практикалық сұрақтар.Бұл сұрақтар теориялық және практикалық өзара байланысты орнатуға бағытталады. «Егер сіз кейіпкердің орнында болсаңыз қайтер едіңіз?».

*Түсіндерме сұрақтар. Әдетте «не үшін?» деген сұрақтардан басталады.Бұл сұрақтар себеп-салдар байланысты орнатуға бағытталады.

*Шығармашылық сұрақтар.Сұрақта шарт қою бөлшектері, жорамал, қиял, болжам болса, «Не өзгерер еді?…», «Қалай ойлайсыз,оқиға әрі қарай қалай өрбуі мүмкін?»

*Бағалау сұрақтары.Бұл сұрақтар оқиғаларға, деректерге, құбылыстарға берілген бағалар өлшемін түсіндіруге арналады. «Неге мынау жақсы,ал мынау нашар?», «Бір кейіпкер екінші кейіпкерден несімен ерекшеленеді?»

2.«Еркін жазу» әдісі бойынша кейіпкерлерге мінездеме беру.

rre2015

2.«Ойқозғау» әдісі

1.Ертегі  несімен ұнады?

2.Бас кейіпкердің ерекшелігі неде?

rre2016

ІV.Үйге тапсырма.

1 Ертегіні   ары  қарай  жалғастырып  жаз.

  1. «Эссе» әдісі.

«Халық қиялынан туған қаһарман.

V.Бағалау.

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Жаңа технологияларды сабақ үрдісінде тиымды пайдалану
  • Махамбет Өтемісұлы «Қызғыш құс» сабақ жоспары
  • М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»
  • Сабақ жоспары «Алдар көсе туралы аңыздар»
  • Негізгі және туынды зат есім

Пікірлер 4 Пікір қосу

  • Амерканова Бакыт 04.02.2021 күні 10:34 уақытында

    Сабақ жоспары жақсы құралған. Көркем әдеби шығармалардың бірі

    Жауап беру
  • Алмагуль 28.03.2020 күні 16:46 уақытында

    Түрлі деңгейдегі сұрақтар балалардың жан-жақты дамуына көмектеседі, сабақты толық түсінуге мүмкіндік береді. Салыстыру, мінездеме беру жұмыстары тиімді қолданылған. «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы оқушының ойын анық білуге болады. Керемет сабақ!

    Жауап беру
  • Кулаш 16.09.2019 күні 15:06 уақытында

    Керқұла атты Кендебай эссе жазу

    Жауап беру
  • Нұрбану 07.01.2019 күні 16:02 уақытында

    Мен осы тақырыпта сабақ өттім. Өте қызықты ертегі.Оқушыларыма ұнады. Топқа бөліп ертегілерлді өз еріктерімен салыстырған болатын.Сабақ жоспарына келсек өте анықтауыштық сұрақтар өте орыгнды қолданылған.Кейіпкерлерге мінездеме беру арқылы оқушылар кейіпкерлерге талдау жасай алады.Маған ұнады.Керемет сабақ жоспары.

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.