Сабақтың тақырыбы: Германия, Франция және Ұлыбритания.
№6 практикалық жұмыс «Еуразияның бір еліне қысқаша, кешенді сипаттама»
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Де Бонноның 6 ойлау қалпағын пайдалана отырып,оқушылардың батыс Еуропа елдері жайында алған білімдерін толықтыру ,сыни көзқарасын қалыптастыру,өзіндік ой -пікірін білдіруге дағыландыру,көшбасшылық қабілеттін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Де Бонноның 6 ойлау қалпағын пайдалана отырып,оқушылар батыс Еуропа елдері жайында алған білімдерін толықтырады ,сыни көзқарасын қалыптаста бастайды,өзіндік ой -пікірін білдіруге дағыланып,көшбасшылық қабілетті көрінеді.
Түйінді идеясы:
Сабақтың әдіс-тәсілдері,жұмыс түрі: Де Бонноның 6 ойлау қалпағы,топтық жұмыс ,бағалау сэндвичі.
Ресурстар :Интерактивті тақта,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу парағы,үлестірме қағазы т.б.
Бағалау:Топтардың өзара бағалауы
Сабақтың барысы:
Бөлім | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушылар іс-әрекеті |
Кіріспе | 1.Мұғалім амандасады оқушыларды түгендеп, сабаққа назарын аударады.2.Оқушылардың Азиядағы мен саяхаттауға баратын ел тақырыбына ойтолғаныстарын оқытып,тексеру. 3.Кескін карталарын тексеру | 1.Оқушылар амандасады,сабаққа дайындалады.2.Үй тапсырмасы бойынша дайындап әкелгенойтолғаныстарын оқиды,қол көтеру арқылы дауысқа салып үздігін анықтайды.3.Жұп болып Кескін картасын тексереді,қателерін түзейді,мұғалімге тексеруге береді. |
Тұсаукеср | «Капитан» сергіту сәтін жасау арқылы,6 топқа бөлінеді.Жаңа тақырыпқа байланысты бейнебаян көрсетеді. | Топтарға бөлінеді.Топтық міндеттерді бөліседі.Жаңа сабақтың тақырыбын ашып,мақсатын айқындайды. |
Негізгі бөлім
бөлім
| 1 Де Бонноның 6 ойлау қалпағыГермания, Франция және Ұлыбритания мемлекеттері.
2.Топтық жұмыс Жеке елді сипаттаудың жоспары
| 1.Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша 6 қалпақ әдісімен талдай ды,көк қалпақ тобы бағалаушы рөлін атқарады2.Оқушылар оқулық соңындағы жеке елді сипаттау жоспары бойынша,постерге орындап сипаттайды,қорғайды Топтар бағалау сәндвичі бойынша бағалайды. |
Қорытынды | 1.Мұғалім сабақты қорытындылайды,сабаққа белсене араласқан оқушыларды атап өтіп,мадақтайды.2.Үйге тап-ма: Тақырыпты оқу,кескін картамен жұмыс,Топтық тапсырма 1топ Ұлыбритания жайында туризмді жарнамалайтын таныстырылым . 2 топ Германия жайында туризмді жарнамалайтын таныстырылым 3 топ Франция жайында туризмді жарнамалайтын таныстырылым | Оқушылар сабақты бірге қорытындылайды.Топбасшылар топтың белсенділігін анықтап,бағалайды.Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады.
|
Әлемге мәдени, экономикалық тұрғыдан зор әсер еткен үш мемлекет туралы оқушылардың егжей, тегжейлі білгендері дұрыс. Тек қана туризм жағымен шектелмей қысқаша тарихын айтса оқушылар қызығушылығы артатын болар.
Сабақта оқып-үйренудің негізгі мақсаты оқушылардың білімге деген қажеттілігін ескере отырып қойылған. Сабақтың мақсатына жету үшін тиімді болып табылатын топтық жұмыстар да қолданылған. Сабақтың құрылымы маған ұнады. Жарайсыз, әріптес!
Сабақ жоспары жақсы құрылған. Сергіту сәті арқылы сабақты ашқаны маған ұнады.
Аталмыш сабақ маған ұнады. Капитан сергіту сәтінің қалай жүзеге асатынын білгім келеді. Мен жас мұғалім болғандықтан көп дүниелерді білмеймін. Және де Бононың 6 түрлі ойлау қалпағы әрдайым бізге көмекке келіп жататыны қуантады. Бұл жолы да ұтымды шыққан.