Балқу және қатаю кезіндегі энергияның өзгеруі

Сабақтың тақырыбы Балқу және қатаю кезіндегі энергияның өзгеруі. Меншікті балқу жылуы.

Сабақ негізделген оқу мақсаты Шаманың физикалық мағынасын ашып, балқу температурасының тұрақты болатындығын үйрену.

Күтілетін нәтиже: С- Шаманың қасиеттерін, түрлі заттардың меншікті балқу жылуын біледі.
В-Формуланы қолданып есептер шығара алады.
А-Процестердің графиктерімен жұмыс жасап, қорытынды жасау

Негізгі сөздер мен терминдер Оқушылар кристалл денелердің ішкі құрылысын, меншікті балқу жылуының анықтамасын, оның белгіленуін, өлшем бірлігін біледі.Меншікті балқу жылуының формуласын біледі және есеп шығарғанда пайдалана алады.

Меншікті балқу жылуы

Үй тапсырмасын талдау «Ыстық орындық» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұраймын.

Жоспарланған уақыт.

Жоспарланған жаттығулар.

Ресурстар

Басталуы

Балқу және қатаю«Ыстық орындық» әдісі «Ыстық орындық» әдісімен үйге берілген тапсырманы сұрау үшін Жауап беретін оқушы алда тұрған орындыққа отырады, қалғандары оған сұрақ қояды.

Фигуралар арқылы 3 топқа бөлінеді.

Ортасы Джигсо әдісі

Бекіту №4 Кітаппен жұмыс тәжірибе жасап мұздың балқу температурасын өлшейді, дененің ішкі энергиясының өскенін, кристалдық тордың бұзылуын көреді. Заттың меншікті балқу жылуының формуласн шығарады.
λ =Ԛ / m
λ-меншікті балқу жылуы
постер қорғайды
Екі жұлдыз, бір тілек
Аяқталуы Констинополь әдісі
Бұл әдіс бойынша бүгінгі тақырыптағы негізгі сөздерді жазу бойынша терминдрді жазу, сол бойынша оқу деңгейін ынталандыратын әдістердің бірі
9-10- өте жақсы,
6-8-жақсы,
5-жаман емес
Бірін-бірі сағат тілінің бағытымен тексереді

Рефлексия Кері байланыс парағы Сабақ не туралы болды
Бүгінгі сабақ саған үнады ма?
Сабақтың соңында қандай сезімде болдын
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады
1: әдіс-тәсіл
2:бағалау
Үйге тапсырма 14 тақырып, 9жаттығы №7

 

Балабақшаның аттестациядан өткен құжаттары бар:

3 жылдық Әдіскер құжаттары

3 жылдық Меңгеруші құжаттары

3жылдық Тәрбиеші(барлық топтар)құжаттары

3 жылдық Психолог құжаттары

Сұрақтар бойынша осы сілтемені басыңыз!

 
Пікірлер5
  1. Аяжан

    қызық тақырып екен

  2. Лаура

    физик ретінде айтарым тақырыптың мағынасын ашу үшін сабақты өте қызықты етіп өткізу мұғалімнің міндеті, осы жерден өзіме керек әдісті алдым. Раххххмет.

  3. Калбиби

    сабақтың ортасында топтық жұмыстарға арналған Джигсо әдісі қолданылған. Ол оқушылардың мәтінмен жұмыс әстеу дағдысын пікірлесу қабілеттерін арттырады

  4. Айдын Қанатқызы

    Ыстық орындық бұл өте жақсы әдіс. Балку мен қатаю өте қызықты тақырып. Осы әдістер арқылы тіптен қызық әрі түсінікті болады

  5. Толқын Жұмабаева

    Сабақ өте жақсы жүйелі құрылған.мұғалімнің еңбегіне рахмет.шығармашылықтабыстар тілеймін.

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ