Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Бастауыш сынып

 

Еліміздегі білім беру жүйесіне енгізілген өзгерістер жайлы.


Қазіргі таңда білім беру саласына көптеген өзгерістер енгізіліп жатқаны белгілі. Оқытудың жаңа технологияларын менгеріп білімдерін жетілдіру әр ұстаз үшін үлкен міндет болып отыр. Еліміздегі білім беру жүйесіне енгізіліп отырған ерен өзгерістердің бірі ол «Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері» Әлемдік жоғары денгейге жету үшін бұл жобаның алатын орны орасан зор деп айта аламын. Бұл бағдарламаның көмегімен өскелең ұрпақтың сапалы білім алуын басты назарға алып дамытамыз. Бағдарламаның негізгі міндеті жалпы ұстаздардың тәжірибесін жетілдіру мен бағалауға көмектесу. Қазіргі заманға сай ұйымдастырылған әр оқытудың әдістерін игеріп оны сабақ беру барысында үлкен шеберлікпен орындай білуге бағыт бағдар береді. Оқушының білімді нақты игеруі, сыни тұрғыдан ойлай білуі ол ұстаздың дұрыс бағыт бағдар беріп әр әдісті тереңінен шеберлікпен қолдана білуіне байланысты болып отыр. Жеті модульде қарастырылған әдіс тәсілдер сабаққа тиімді пайдалануға ыңғайлы. Осы кезеңдерге дейін оқушы мұғалім мен оқулыққа бағынатын тыңдаушы ғана еді, енді ол сыни тұрғысынан ойланып, өз ойын дәлелдей алатын тұлғаға айналуына жағдай жасауымыз керек. Бағдарламаның негізгі мақсаты – қоғам азаматын қалыптастыру. Бағдарлама бойынша білімді қабылдаушы, яғни оқушы оқыту процесінің басты тұлғасы ретінде қабылданады. Бұл жүйеде басты назар оқытудың нәтижесіне емес, оның жүргізілуі мен ASuzddddөткізілуі. Бұл бағдарламаның негізінде оқушылардың білімді өздігімен игеру идеясы жатыр. Оқушы пікірін бағалау, оқушыны тыңдай білу .Белгілі бір идеяларды қабылдай отырып, оның неге қатысты екенін зерттеу, оларды жеңіл септикалық ойларға қарсы қоя білу, салыстыра алу, сол идеяларға қарсы көзқарастар мен тепе-теңдіктер ұстап зерттеу, оларға сеніммен қарау. Осы тұрғыдан өтілетін сабақтың қай түрі болмасын оқушылардың қабілеттерін, білім деңгейлерін, есте сақтауларын сол сияқты басқа да өзгеге ұқсамайтын ерекшеліктерін бақылауға мүмкіндік береді. Мен үшін сабақтың негізгі бағыты – сабақ үстінде оқушының өз бетімен істейтін жұмысының салмағын арттыру. Оқушылардың деңгейіне қарап сараланып, ерекшелігіне қарап, дараланып, білім алуы мұғалім көмегі арқылы балалардың өз еркімен жүзеге аса бастайды. Жаңаша сипаттамада жұмыс жасайтын мұғалім сабақ жоспарын құрғанда оның мақсаты мен міндетін “не үшін оқытылады, және нені меңгеру керек ” деп анықтайды. Ал, мазмұнын нені оқыту керектігімен, құралдарын – ненің көмегімен оқыту қажеттілігімен айқындайды. Бала ұстаздан қорыққаннан оқымауы керек, оның шын мәнінде жауапкершілікті сезінуіне жағдай тудыру керек. Яғыни оларды ынталандыру керек.Білім алуды жақсы өмірмен байланыстыру ынталандырудың бір түрі. Ол өзін шынымен басқалар үшін керек, одан қаншама адам жақсы нәтиже күтетінін сезінсе міне осы жағдайда бала санасында жауапкершілікті сезіну қалыптасады. Енді балада өзін өзі реттеу пайда болады. Ол алдына мақсат қойып жас ерекшелігіне қарай өз мүмкіндігінше әрекет етуге тырысады. Міне жаңаша оқыту осындай нәтижелермен жалғаса берсе саналы ұрпақ өмір талабын еш қиындықсыз жеңеді деп толық сеніммен айта аламын.

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Әдебиеттік оқу (4 сынып)
  • Бүгін бала, ертең-ата-ана
  • Әдептілік патшалығына саяхат
  • Балақай мен Карлсон
  • Ұ дыбысы мен әріпі

Пікірлер 2 Пікір қосу

  • Мақташ 15.10.2021 күні 16:14 уақытында

    Мақала балардың өзбетімен жұмыс істеуіне ерекше көңіл бөлу керектігі жақсы айтылған.Нақты мысалдар да келтірілсе өз тәжрибесінен

    Жауап беру
  • Асемгул 18.11.2019 күні 21:59 уақытында

    Қазіргі заманға сай жазылған!

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.