Ас-адамның арқауы

Адамның өміріндегі астың маңызды рөлін, дұрыс тамақтанудың денсаулық үшін пайдасын түсіндіру, септік жалғауларын білу, сөздерге дұрыс жалғай алу;
Оқушылардың білімін , ой – өрістерін, тілдерін, ойлау, танымдық қабілеттерін дамыту.
Денсаулық сақтауға, салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижелер

-адам өміріндегі астың маңызды рөлін түсінеді;
-септік жалғауларын сөзге дұрыс жалғай алады;
-салауатты өмір салтын ұстануға үйренеді.
Сабақтың құрал-жабдықтары
Оқулық,тақта, интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, түрлі түсті қарындаштар, стикерлер, слайдтар, видеоролик, бағалау парағы, лента

ас адамға күш қуат береді.Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушы іс-әрекеті
Кіріспе
5 мин
Үй тапсырмасын тексеру
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Күндей жадырап, таңдай арайланып, судай мөлдір таза көңілмен сабағымызды бастайық». Топқа бөлу ( 2 топ, лента арқылы). Топ басшысын сайлау, бағалау парағын беру
1-топ: «Жемістер»
2-топ: «Көкөністер»
-Кім ас, тамақ, денсаулық туралы мақал-мәтелдер жаттап келді? Оқушылар хормен айтады.
Сынып оқушылары топпен жұмыс жасайды.
Оқушылар дайындап келген мақал-мәтелдерін айтады.
Тұсаукесер бөлімі — «Ас – адамның арқауы» дегенді калай түсінесіңдер?
Оқушылардың жауабы тыңдалады.

Негізгі бөлім

Біздің бүгінгі сабағымыз – «Ас-адамның арқауы деп аталады»

Видеоролик көрсету.
Сөздікпен жұмыс:
Дәрумен-витамин
Тағам-пища
Көкөністер-овощи
Жемістер-фрукты
Топпен жұмыс: постер қорғау
1-топ: «Денің сау болу үшін не істеу қажет?»
2-топ: «Тамақ ішерде және ішіп отырғанда қандай әдеп-салттарды сақтау қажет?»

Дәптермен жұмыс
1-топ: нан сөзін
2-топ: тағам сөзін септейді.
Сергіту сәті:
«Дастархан» әнін айту
Кітаппен жұмыс:
Сөзжұмбақ шешу
Жаңа сөздермен сөйлемдер құрастырады.
Постер қорғайды.
Сөздерді септейді, оқиды.
«Жемістер» тобы: 69-бет
«Көкөністер» тобы:72-бет
Қорытынды
Стикерлер беріледі.
Бүгінгі сабақ қалай өтті?
Нені білгің келеді?
Не қызықты болды? Стикерге жазып, тақтаға іледі.

Үйге тапсырма

Бағалау 1-топ: ұлттық тағамдарды
2-топ: тағамдар туралы жұмбақтар жазып келу
Топ басшысы тобының оқушыларын бағалайды. Күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау парағына бағаларын жазып, қорытындысын айтады.

 

Балабақшаның аттестациядан өткен құжаттары бар:

3 жылдық Әдіскер құжаттары

3 жылдық Меңгеруші құжаттары

3жылдық Тәрбиеші(барлық топтар)құжаттары

3 жылдық Психолог құжаттары

Сұрақтар бойынша осы сілтемені басыңыз!

 
Пікірлер22
  1. Сраждинова Мухадас

    өте керемет атқарылған жұмыс

  2. Зине

    дені саудың жаны сау тақырыбына көмектесті рахмет

  3. Майра

    Оқушыларға тәрбиелік маңызы бар сабақ екен.Балалар дұрыс тамақтануды білетін болады.Зиянды тамақ пен пайдалы тамақты ажыратады деп ойлаймын.Асты қадірлейді.

  4. Гүлнұр

    Оқушыларға тәрбиелік маңызы бар сабақ екен.Балалар дұрыс тамақтануды білетін болады.Зиянды тамақ пен пайдалы тамақты ажыратады деп ойлаймын.Асты қадірлейді.

  5. ТАЗАГУЛЬ

    Пайдалы мәлімет. Құрылымы жақсы жасалған

  6. Алмаш

    Сабақ екі тілде жақсы ұйымдастырылған.Мақсатына жете білді.Творчествалық табыстілейміз.

  7. Айнур

    Сабақ құрылымы жаңартылған түрде тиімді берілген

  8. Мадина

    сабақ жоспары өзіме қатты ұнады. рахмет

  9. Баян

    Сабақтың құрылымы оқушылардың жас ерекшелігіне сай, топтық жұмыс бар, мақсаты ашылған

  10. Гаухар

    Талапқа сай құрылған қысқа мерзімді жоспар?? Тақырып кеңінен ашылды! Тамаша!

  11. Акмолдир

    Оқушыларға тәрбиелік маңызы бар сабақ екен.Балалар дұрыс тамақтануды білетін болады.Зиянды тамақ пен пайдалы тамақты ажыратады деп ойлаймын.Асты қадірлейді.

  12. гаухар

    Оқушылардың білімін , ой – өрістерін, тілдерін, ойлау, танымдық қабілеттерін дамытатын, денсаулық сақтауға, салауатты өмір сүруге тәрбиелеуге арналған «Ас — адамның арқауы» атты сабағыңыз ұнады. Сабағыңыздың құрылымы дұрыс, жан- жақты ойластырылып құрылған. Сабақта қолданылған әдіс- тәсілдерді өз сабағымда қолданамын деп ойлаймын. Сізге шығармашылық табыс тілеймін.

  13. Айжамал

    Сабақта әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланған.сабағыма жоспар жасауда сабағыңыздан керекті әдістерді қолдандым. Сізге шығармашылық табыс тілеймін.

  14. Балша

    Сабақ жоспары ұнады. Осы тақырыпта өткізген өз сабағыммен салыстырып, өзімнің үрнерім көп екеніне көзім жетті.

  15. Изетова Арай Мұратқызы

    Оқушыларды дұрыс тамақтануға баулу маңызды тақырып. Осыған қарап әр оқушы келешекте астың қадірін білуді үйренеді. Маған ұнады, мұндай пайдалы сабақ жоспарлары көп болсын, рахмет»

  16. Гулнур

    Сабақтың құрылымы жақсы жасалған. Өзара пәнаралық байланыс орнатылған.Сабақта әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланған.сабағыма жоспар жасауда сабағыңыздан керекті әдістерді қолдандым. Сізге шығармашылық табыс тілеймін.

    1. Гулнара

      Тамақтың денсаулық үшін пайдасы мен маңызы туралы біліп тапсырмалар орындайды ?

  17. Сәуле

    Сабақтың құрылымы өте жақсы, әрі баланың жасына сай құрылған. Сонымен бірге , сабақта әр түрлі әдістерді тиімді қолдана білген.

  18. Карина

    Оқушыларға тәрбиелік маңызы бар сабақ екен.Балалар дұрыс тамақтануды білетін болады.Зиянды тамақ пен пайдалы тамақты ажыратады деп ойлаймын.Асты қадірлейді.

  19. амангүл

    сабағыңыздың құрылымы жаңа бағдарламамен құрылған.Қызықты әрі көлемді. Қазіргі таңда үш тілді меңгеру қажет қой, сондықтан ағылшын тілі де артық болмас еді. Сабағыңызға рахмеет!

  20. Азимбаева Аяулым Қалиқанқызы

    Сабақтың құрылымы өте жақсы. Жай ғана тағам туралы теориялық жақта айтылып қана қоймай, әр түрлі тәсілдер арқылы, постер, жұмбақ, ән айту, т.б. тиімді тәсілдер арқылы сабақтың мақсатқа жетуіне біршама еңбектер атқарылған. Авторға шығармашылық табыс!

  21. Гульнара

    Сабақ жоспары жаңартылған бағдарламаға сай құрылған. Сабақта екі тілді қолдану тиімді ойлаймын.

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ