Кіріктірілген білім беру саласы
1. Менің қоршаған әлемім «Менің ойыншықтарым» Тақырыбы: «Біздің топтың ойыншықтары» Балаларды ойыншық туралы түсініктерін қалыптастыру.Ойыншық аттарын атауға үйрету. Ойыншықтарды қасиеті […]
1. Менің қоршаған әлемім «Менің ойыншықтарым» Тақырыбы: «Біздің топтың ойыншықтары» Балаларды ойыншық туралы түсініктерін қалыптастыру.Ойыншық аттарын атауға үйрету. Ойыншықтарды қасиеті […]
Балабақшада қойылған талаптар үйде де орындалып, сақталуы үшін тәрбиешілер ата-аналарды арнайы ережелермен таныстырады. Мысалы, оларға баланың ас үстінде өзін дұрыс […]
Мақсаты:Балалардың қазақ халқының қолданбалы сәндік өнері туралы білімдерін кеңейту.Ою өрнектің түрлерін атап дұрыс орналастыра білүге үйрету өз ұлтына деген сезімдерін […]
Саусақ жаттығулары «Бес саусақ» Бас бармағым-атам,үйдің данасы,балаң үйрек-әжем,ошақ анасы. Ортан терек-әкем,отау панасы,шылдыр шүмек-шешем,шаңырақ ажары. Титтей бөбек-мен,бәрінің базары. Педагог балалардан ата-аналарының аты-жөнін […]
Тема урока: Развитие мелкой моторики Цель: сформировать навык развития мелкой мышечной моторики, развивать критическое мышление учащихся, способствовать качественному усвоению и […]
Бүгінгі бөбек – ертеңгі азамат – қоғам иесі. Балғын бөбектерге ең алғаш жол көрсетуші, бағыт беруші – балабақша тәрбиешілері. Өйткені […]
Тақырыбы: Ұйымдастырылған оқу қызметін бекіту. Мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтау.Ойлау,есте сақтау қабілеті мен зейінін дамыту. Сұрақтарға толық әрі […]
Адамгершілік тәрбиесі-жас жеткіншіктердің жан-жақты дамуындағы ең басты алғышарт. Бала тәрбиесі бір ғана жанұяның не мектептің жеке ісі емес,ол бүкіл қоғам шұғылданатын істің […]