Серуен
БақылауМысықты бақылау | Мақсаты: Балаларды тірі табиғат иесімен таныстыру, мысықтың түсімен, оның ерекшеліктерін таныстыру;Бақылау барысы: Жұмбақ: Пеш үстінде біреу отыр, Жаймен көзін қысып отыр Тышқан етін жегісі кеп, Тісі оның қышып отыр? – Балалар бұл жұмбақтың шешеуі қандай? Бұнда кім туралы айтылған? – Мысық – Дұрыс айтасыңдар, балалар, міне балабақша ауласында мысық жүр екен, біз қазір осы мысықты бақылаймыз. Бұл мысық нестеп жүр екен? – Қыдырып жүр. – Иә, ал балалар, мысықтың түсі қандай екен? – Сары – Иә, балалар бұл үлкен мысықпа, кіші мысықпа? – Үлкен мысық. – Балалар сендердің үйлерінде мысық барма? – Иә – Мысықты қалай тамақтандырасыңдар? – Сүт береміз. – Дұрыс айтасыңдар, балалар! |
Қимыл – қозғалыс ойыны «Мысық пен тышқан» | Мақсаты: Балаларды ептілікке, шапшаңдыққа үйрету;Құралдар: Мысық пен тышқанның маскасы; Ережесі: Балаларды шеңберге тұрғызып, араларынан мысық пен тышқанды белгілеп, мысық тышқанды қуады, ал тышқан мысықтан қашады, егер тышқан ұсталып қалса, балалар ауысып , ойын басынан бастап жалғасады. |
Дидактикалық ойын «Даусыңа қарай ажырат» | Мақсаты: Балалардың үй жануарларының дауыстары жөнінде білімдерін тексеру және жетілдіру;- Балалар, мен сендерге әр түрлі дауыстарды саламын, ал сендер сол дауыс қай жануардың даусы екенін табасыңдар. – Мияу – мияу? – Мысық. – Аф – аф – аф? – Күшік. – Ку – ка – ре – ку? – Тауық. – Мәқ – мәқ? – Қой. – Мө- ө – ө – ө? – Сиыр. |
ЕңбекОйын алаңын тазалау | Мақсаты: Балаларды білесіп жұмыс істеуге, тазалыққа үйрету;Құралдар: Сыпыртқы, күрек, қап; Ережесі: Қыздар ойын алаңын сыпырады, ал үлдар қоқысты күрекпен қапқа салады. Тәрбиешінің басшылығымен қапты қоқысқа төгеді. |
Жеке жұмыс | Камиллаға қазақша қыс туралы тақпақты жаттату:Қандай қызық қыс деген, Бәрін шебер істеген. Бақша, бауды, тауды да Бояған аппақ түспенен. |
Еркін ойын | Мақсаты: Балаларды бірлесіп, ұқыпты ойнауға үйрету;Құралдар: Қуыршақ, ыдыс – аяқтар, доп, машиналар. |
Серуендеп митынықтырған өте пайдалы