БақылауМысықты бақылау | Мақсаты: Балаларды тірі табиғат иесімен таныстыру, мысықтың түсімен, оның ерекшеліктерін таныстыру;Бақылау барысы: Жұмбақ: Пеш үстінде біреу отыр, Жаймен көзін қысып отыр Тышқан етін жегісі кеп, Тісі оның қышып отыр? — Балалар бұл жұмбақтың шешеуі қандай? Бұнда кім туралы айтылған? — Мысық — Дұрыс айтасыңдар, балалар, міне балабақша ауласында мысық жүр екен, біз қазір осы мысықты бақылаймыз. Бұл мысық нестеп жүр екен? — Қыдырып жүр. — Иә, ал балалар, мысықтың түсі қандай екен? — Сары — Иә, балалар бұл үлкен мысықпа, кіші мысықпа? — Үлкен мысық. — Балалар сендердің үйлерінде мысық барма? — Иә — Мысықты қалай тамақтандырасыңдар? — Сүт береміз. — Дұрыс айтасыңдар, балалар! |
Қимыл – қозғалыс ойыны «Мысық пен тышқан» | Мақсаты: Балаларды ептілікке, шапшаңдыққа үйрету;Құралдар: Мысық пен тышқанның маскасы; Ережесі: Балаларды шеңберге тұрғызып, араларынан мысық пен тышқанды белгілеп, мысық тышқанды қуады, ал тышқан мысықтан қашады, егер тышқан ұсталып қалса, балалар ауысып , ойын басынан бастап жалғасады. |
Дидактикалық ойын «Даусыңа қарай ажырат» | Мақсаты: Балалардың үй жануарларының дауыстары жөнінде білімдерін тексеру және жетілдіру;- Балалар, мен сендерге әр түрлі дауыстарды саламын, ал сендер сол дауыс қай жануардың даусы екенін табасыңдар. — Мияу – мияу? — Мысық. — Аф – аф – аф? — Күшік. — Ку – ка – ре – ку? — Тауық. — Мәқ – мәқ? — Қой. — Мө- ө – ө – ө? — Сиыр. |
ЕңбекОйын алаңын тазалау | Мақсаты: Балаларды білесіп жұмыс істеуге, тазалыққа үйрету;Құралдар: Сыпыртқы, күрек, қап; Ережесі: Қыздар ойын алаңын сыпырады, ал үлдар қоқысты күрекпен қапқа салады. Тәрбиешінің басшылығымен қапты қоқысқа төгеді. |
Жеке жұмыс | Камиллаға қазақша қыс туралы тақпақты жаттату:Қандай қызық қыс деген, Бәрін шебер істеген. Бақша, бауды, тауды да Бояған аппақ түспенен. |
Еркін ойын | Мақсаты: Балаларды бірлесіп, ұқыпты ойнауға үйрету;Құралдар: Қуыршақ, ыдыс – аяқтар, доп, машиналар. |
Серуендеп митынықтырған өте пайдалы