Жақсылықтан жақсылыққа

Тақырыбы: Жақсылықтан жақсылыққа

Сынып: 4

Балалар шеңберге тұрып ,үнтаспаға қосылып бәрі бірге «Достық» әнін шырқайды.
Жақсылық жасайтын адамның бойында қандай қасиеттер болады?

Жақсылық жасауға не жетелейді?

Оқушылардың жақсылық жасауға қызығушылығын арттыру мақсатында әңгімелеу ұйымдастырылады.

«Бұлақ сылдыры» М. Көккөзов
     Қиыршық қызыл құм жолаушының бетіне тиеді.
Керуеннің шыққанына бірнеше күн болады. Ұзақ жүрістен, ыстықтан, желден шаршаған керуеншілердің бірі ояу, бірі түйе үстінде мүлгіп келеді. Қанша жүргенін де есептемейді. Бір күні жлай аштықтан, шөлден әбден қалжыраған адам кездеседі. Ес-түссіз жатыр екен. Бірақ керуеннің алды бұл адамға назар аудармай өтебереді. Сонда керуеннің соңындағы бір шал түйесінен түсіп, ессіз жатқан адамның қасына барады. Жатқан адам : « Су…-дейді. Аспан айналып жерге түскендей ыстық, аңызақ желм ен сапырылған қиыршық құм сексеуіл түбіне ұйлығады.
Шал торсығын алып, жатқан адамның беті қолын жуып, су ішкізеді. Әлгі адам есін жиған соң, шал оның алақанына қарап: « Сен менің жауым екенсің. Бірақ шөлде бәріміз туыспыз. Мен қартайдым.Сен жассың, су іште, өмір сүр».-дейді де түйесіне мінгізіп керуеннің соңынан жібереді. «Өзіңіз

қайтесіз ?»- десе, «Менің демім санаулы», -дейді шал. Жолаушы керуендіқуып жетуге ентелейді. Ұясына батып бара жатқан күн де адамның жақсылығы зая ктпесе екен дегендей , ұзақ аялдайды. Бұл кезде жолаушы керуенді қуып жетеді.
Шал ақ матаға оранып, құмға жата кетеді.
Күндер, айлар өтіп, керуен қайта кетеді. Жолаушыларға шексіз құмның арасынан шалқыған су көрінеді. Таяп келсе , көл жиегі көк орай шалғын, қамыс екен . Керуеншілер шал оранған ақ жамылғыны ғана байқайды.Бұлақтың нәзік сылдыры жүректі сипағандай сезіледі. Бұлақ адамның адаға жақсылық жасаған жерінен пайда болыпты. Нәзік сылдыры жақсылықтың өшпес үні тәрізді.

   4 сынып, Өзін-өзі тану,пәні, Жақсылықтан жақсылыққа, оқушыларды, жақсылық  Балалардың пікірлері сұрақтарға жауаптар арқылы тыңдалады.

.Шалдың әрекеті туралы не айта аласыңдар?

. Шалдың жасаған жақсылыға қандай жақсылық болып оралады?
Оқушылардың білім –біліктерін шыңдау үшін шығармашылық тапсырма беремін. Тапсырма бойынша балалар көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып мақал-мәтелдерді оқиды
Жақсы-…
Әлемге бірдей.

 

…үлгісі

Жанып тұрған… .

…-ортақ,…-ортақ,…-ортақ.

 

Жақсы келді дегенше,

… келді десейші.

… нышанын

Алып келді десейші.

Керекті сөздер: жақсылардың, күн, ай, шамдай,жақсы,жарық,ай мен күндей, жақсылықтың.
Оқушылар үйренген , ұғынған асыл қасиеттердің жақсылық жасауға қандай көмегі болатынын ойланып, жазып өз жазбасын ортаға салды.

Қолдан жасалған «жүрекшені» жүрек тұсына ұстап тұрып «Мен мейірімді жүрегіммен, айналама жақсылық жасағым келеді» деген сияқты лебіздерінбілдіріп, келесі балаға береді. Осылайша барлық бала өз тілегін айтып шығады. Бәрі бірге қол ұстасып мына өлең жолдарын екі рет қайталайды:

Әдеп сақтап әманда

Әрбір адал адамға

Жасап жүрген жақсылық,

Қайырады саған да

   
Пікірлер3
  1. Гүлдана

    Жақсысық жасау өте жақсы іс

  2. Бахтыгуль

    Сабақта балалардвң пікірлерін тыңдау жағы ұнады.

  3. Гулзира

    Өзін өзі тану сабағында әсерлі әңгіме оқи отырып, ненің жақсы , ненің жаман екенін ажырата білуге. Жағдаяттарға шешім тауып, сұрақтарға жауап іздеу балаларды жан жақты ойлауға дағдылайды.

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ