Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Математика

 

«Алтын қақпа»


Мақсаты: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, ой өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілетін, білім, білік дағдыларын дамыту.

Түрі: ойын сабағы.

Көрнекілігі: Қақпалар, нақыл сөздер, шарлар, кестелер.

1. Ұйымдастыру.

2. Ойын

А) Тас қақпаны ашу;

Б) Күміс қақпаны ашу;

В) Алтын қақпаны ашу.

3. Жіңімпазды анықтау.

4. Қорытындылау.

Жүргізуші:  Қош келдіңіздер құрметті ұстаздар мен «Алтын қақпа» ойынына қатысушы ойыншылар!

Өмір деген көк мұхиттың толқыны,

Бір- бірімен жатқан шулап, жалғасып,

Бір- бірімен жатқан тулап, арбасып,

О, толқындар арпалысып алға шық, – деп ақын жырлағандай бүгінгі 10 сынып оқушылары арасынан жүйрікті алға шығарайық. Бұл ойынды бәріміз білеміз. Ойынды бастау үшін мен сіздерге сұрақтар қоямын, оның жауабын кім біріншы болып айтса сол оқушы ойынды бастайды.

Жүргізуші:  Үш ат жегілген күйме 1 сағатта 15 км шауып өтті, әрбір ат қандай жылдамдықпен шапты? (Жауабы: 15 км/сағ)

Жүргізуші:  Сонымен алғашқы ойыншымыз ортады, өзіңізді таныстырып өтсеңіз. (оқушы өзі туралы айтады)

Жүргізуші:  Тас қақпаны ашу үшін алдыңыздағы үш сұрақтың бірін таңдаңыз. (сұрақ нөмірі айтылады)

Жүргізуші:  Ендеше сұрақты тыңдаймыз, ойланып дәл жауап беруіміз керек.

Сұрақ қоюшы: Құрметті «Алтын қақпа» ойыншысы, сізге қоятын сұрағым: екі санның қосындысы 8, айырмасы 2, көбейтіндісі 15. Осы сандарды табыңыз. (ойыншы жауабын береді)

Жүргізуші:  Жауабыңызды қабылдап, дұрыс жауабын тыңдаймыз.

Сұрақ қоюшы дұрыс жауабын оқиды. (5;3). Тас қақпа ашылды.

Жүргізуші:  Тас қақпа ашылып, күміс қақпаға да жеттік, сұрақты тыңдаңыз.

Сұрақ қоюшы: Құрметті «Алтын қақпа» ойыншысы, сізге қоятын сұрағым: түнгі сағат   12-де жаңбыр жауып тұрды. 72 сағаттан кейін күн көруге бола ма?

Жүргізуші:  Жауабыңызды қабылдап, дұрыс жауабын тыңдаймыз.

Сұрақ қоюшы дұрыс жауабын оқиды: жоқ, 72 сағат- 3 тәулік, ол түнгі мезгіл. Жауап дұрыс болса, күміс қақпа ашылады.

Жүргізуші:  Күміс қақпаны да аштық, ары қарай «Алтын қақпаны» ашуға қалайсыз. (ойыншының келісімімен келесі қақпаны ашуға болады)

Жүргізуші:  Ал ендеше «Алтын қақпаға» жақындайық (әдеттегідей сұрақ таңдалады)

Сұрақ қоюшы: Құрметті «Алтын қақпа» ойыншысы, сізге қоятын сұрағым: Миллион сөзін қазақ арасына жеткізушы ағартушы ғалым кім? (ойыншы жауап береді)

Жүргізуші:  Жауабыңызды қабылдап, дұрыс жауабын тыңдаймыз.

Сұрақ қоюшы дұрыс жауабын оқиды: Миллион сөзін қазақ арасына жеткізуші ағартушы ғалым Ы. Алтынсарин.

Жүргізуші:  Алтын қақпада ашылды. Ендігі кезек «Алтын қақпа» ішіндегі «Алтын сандықты» ашу, оған қалай қарайсыздар. (ойыншының келісімімен жалғасады)

Сұрақ қоюшы: «Алтын қақпа» ойыншысы, сізге қоятын сұрағым: Үш жарым таяқтың неше ұшы бар? (ойыншы жауап береді)

Жүргізуші:  Жауабыңызды қабылдап, дұрыс жауабын тыңдаймыз.

Сұрақ қоюшы дұрыс жауабын оқиды:3,5 таяқта 8 ұш болады.

Жүргізуші:  Алтын қақпаның алтын сандығын да аштық, сонымен бүгінгі «Алтын қақпа» ойынының жеңімпазы 10 «З» сынып оқушысы Сариева Жаннаны құттықтаймыз.

Жүргізуші:  Ойынымыздың соңыда 10 «З» сынып оқушысы Жақыпова Інкәр ән шырқайды.

Қорытындылау.

Ескерту: Бұл ойынға бірнеше оқушы қатысады, соған қарай сұрақтарды да көьейтуге болады.

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Математикалық  есептерде Maple жүйесін қолдану
  • Қосынды және айырым түрінде берілген тригонометриялық…
  • Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
  • Тапқыр математик» математикалық сайыс
  • Фишбон әдісі (Балық сүйектері немесе қаңқасы)

Пікірлер 1 Пікір қосу

  • Райхан 13.10.2019 күні 21:44 уақытында

    Сабақ жақсы ұйымдастырылған

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.