Білім бөлімі: «Қатынас».
Бөлім: Қазақ тілі.
Тақырыбы: Адамның дене мүшелері.
Мақсаты: балаларды адамның дене мүшелерін атай білуге үйрету,жұмбақтарды шеше білуге үйрету; санауды, түстерді ажырата білуді жаттықтыру;сөздік қорларын байыту, ойлау, түсіну, есте сақтау қабілеттерің жетілдіру; қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айта білуді жаттықтыру, дене тазалыққа баулу.
Әдіс – тәсілдері: түсінік беру, жұмбақтарды шешу, сұрақ – жауап, ойын, тест.
Көрнекіліктер: суреттер, үлестірмелі тақталар, тест, әр-түсті шарлар, пакет.
Этапы деятельности Действия воспитателя Деятельность детей
Мотивационно-Побудительный.
Организационно-поисковый.
Рефлексивно-Корригирующий.
1. Ұйымдастыру кезеңі
Армысың, Алтын күн!
Армысың, Жер ана!
Армысың, достарым!
Сендерді көріп қуанам!
2. Сюрпризный момент.
Стук в дверь, гость принес красивый пакет. Пакет прилетел с помощью шариков.Сколько шариков и какого цвета? А что же в пакете, как вы думаете? А давайте посмотрим.
Достаю с пакета красивый сундучок и письмо. Письмо от «Сказочника.»
Здравствуйте ребята!
Я сказочный волшебник.
Выполните мои задания и получите от меня подарки.
Задания написаны в каждом шарике. Всего 4 шарика, а значит столько же и заданий.
Желаю вам удачи и успехов.
3. Бірінші қызыл шар – красный шар. –Для того, чтобы достать задание нам надо что сделать?
Правильно! Беру иголку и протыкаю шар.Первое задание — отгадайте загадки на казахском языке.
«Ти» -десем, тимейді,
«Тиме» -десем, тиеді.
Вокруг себя всё видят,
Себя они не видят.
Қосылғанда қос шебер,
Қыруар,қыруар іс өнер
4.Дыбыстық жаттығулар.
-яқ-яқ-яқ-
-қо-қо-қо-
-өз-өз-өз-
-сақ- сақ-сақ-
5.Синий шар – көк шар лопнул.
1) Табақта бес алма
Қолымда екі алма
Қосқанда барлығын,
Болады неше алма?
2) Оң қолымда — бес саусақ,
Сол қолымда — бес саусақ.
Алақанды ашамыз,
Бәрін санап аламыз.
5. Сергіту сәті.
«Буратино».
6. Зеленый шар — лопнул.
Ойын «Мынау не?» — показывают и называют части тела.
Картинки
воспитатель называет
воспитатель показывает.
7. Желтый шар — лопнул (на столах лежат тесты), Нужно проставить номера под рисунками. т.е. например: бас — бір, аяқ – екі,қол – үш, көз – төрт, шаш-бес , мұрын – алты, ауыз -жеті.
8. Сергіту сәті.
Ойын «Қоян, тұршы».
9. Денені таза ұстау керектігі айтылады.
Вопросы:
— Что такое личная гигиена?
-Какие предметы необходимы, для соблюдения личной гигиены?
Мы, все желаний сказочника выполнили, теперь мы можем открыть сундучок и получить подарки.
Балалар бәрі бірге шеңбер құрып сөздердін айтады.
Дети считают шарики на казахском языке, после чего называют какого цвета шарики.
Ответы детей.
Дети слушают, что написано в письме.
Проткнуть шар.
Дети отгадывают загадки и отгадки говорят на казахском языке.
Ерін.
Көз.
Қол.
Бәрі бірге айтады.
-аяқ
-қол
-көз
-саусақ
Решают устно задачи и отвечают на казахском языке.
Показывают правую, затем левую руку. Считают пальцы на казахском языке. ( пальчиковая гимнестика).
Слова произносят на казахском языке и выполняют движения.
дети показывают.
дети называют.
Самостоятельно в кружочках пишут необходимые цифры.
После работы, каждый сам проверяет свои работы.
Санамақ «Алма кетті домалап».
Бір бала қоян болады. Қоян айтқанды жасайды, шеңберді үзеді, келесі бала тұрады.
Ойын желесі бойынша ойнайды, айтады.
Қоян, қоян тұршы,
Қолынды жушы
Айнаға қарашы
Шашынды тарашы
Шеңберді үзші
Ответы детей.
По картинкам проверяют правильно ли назвали предметы личной гигиены.
Дети получают подарки и хлопают.
Ожидаемый результат:
Знать: адамның дене мүшелерін қазақша атай білу.
Уметь: сөздерді және сөйлемдерді аудара білу.
Иметь: қазақ тіліне қызығушылық арттыру.
Өте тамаша жұмыс маған қатты ұнады «Адамның дене мүшелері» атты қысқа мерзімді жоспар өз деңгейінде жазылған. Бұл сабақта педагог өз оқушыларына адам дене мүшелерінің атауымен қоса , түстердің атауын , сонымен қатар сандарды да көрсеткен екен. Тақырып ашылып,мақсатына жетті деп ойлаймын.
ойындар жақсы екен сабақта қолданғанға жақсы
Балаларға түсінікті дайындалыпты. Оқушылардың ойлау қабілетін дамытатын тапсырмалар екен. Рақмет!
ойындар керемет екен баланы шапшандыкка логикасын дамытуга арналган екен
Балаларға арналган керемет керемет дуние екен коп рахмет
Балаларға дене мүшелерін үйретуге жақсы жасалған. Көп рахмет!
Ашық сабақта қолданатын тың идеялар екен. Керемет мағлұматтар
Балаларға біздің дене мүшеміз біздің байлығымыз деп үйрететінмін.Сендер өте бақыттысыңдар,қолдарың,аяқтарың бар.Ендеше сендер еріншектікті қойып,адал жұмыс жасауларың керек деп түсіндіретін едім бұрын.
Балаларға біздің дене мүшеміз біздің байлығымыз деп үйрететінмін.Сендер өте бақыттысыңдар,қолдарың,аяқтарың бар.Ендеше сендер еріншектікті қойып,адал жұмфс жасауларың керек деп түсіндіретін едім бұрын.
Балаларға түсінікті дайындалған. Оқушылардың ойлау қабілетін дамытатын тақырып екен. Рақмет!
Балабақшаға арналған қатынас білім беру саласы бойынша ҰОҚ жақсы түсіндірілен балаларға өте түсінікті
Тақырып өте жеңіл. Балаларға түсінікті. Оқушылардың ойлау қабілетін, түсінігін қалыптастыратын тақырып болды.
Сабақ жоспары жақсы деңгейде дайындалған . Бұл тақырыпта қай сыныптарда кездеседі басқа да варианттар жоқпа
Тақырып өте жақсы құрылған.Дене мүшелері туралы сабақ өте тартымды құрылған. Сізге шығармашылық табыс тілеймін.
Сабақ балалар үшін өте оңай жеңіл болған
Рахмет сіздерге
Сабақ сауатты құрылған. Тақырып ашылды.
Орыс тілді мектептерде қазақ тілін оқыту кезінде осы ҚМЖ көп көмек берді.Көп рақмет
«Адамның дене мүшелері»тақырыбында жазылған қысқа мерзімді жоспар жақсы жасалған.Балалардың қызығушылығын арттыра отырып сабақты тез әрі түсінікті етіп жеткізуге болады.Өте жақсы.
Сабақ балаларға оңай қызықты ұйымдастырылған балалар қызықса демек олардың естерінде қалады
Сабақ өте қызықты ойластырылған. Балалар қызықса, олардың естерінде де өте жақсы сақталады. Адамның дене мүшелерін жаттау бұл сабақтан кейін қиынға соқпайтыны байқалып тұр. Тамаша. Екі тілде жазылғаны да ұнады.
Тақырып ашылып дұрыс құрылған екен!
Дене мүшелері туралы сабақ өте тартымды құрылған. Сізге шығармашылық табыс тілеймін.
Менің ойымша қысқа мерзімді жоспар өте дұрыс ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН.ОҚУШЫЛАРҒА ДЕНЕ МҮШЕЛЕРІН толық дәрежеде түсіндіруге септігін тигізеді. Маған ұнады
«Адамның дене мүшелері» атты қысқа мерзімді жоспар өз деңгейінде жазылған. Бұл сабақта педагог өз оқушыларына адам дене мүшелерінің атауымен қоса , түстердің атауын , сонымен қатар сандарды да көрсеткен екен. Тақырып ашылып,мақсатына жетті деп ойлаймын.Өте пайдалы дүние.
Дене мүшелері тақырыбындағы материал өте жақсы құрастырылған казіргі жаңартылған білім мазмұнына сай жасалған деуге болады .рахмет!