Жоғары деңгейде ойландыратын ашық сұрақтар қоя білеміз бе?

Коучинг тақырыбы:Оқыту мен оқуда оқушыларды жоғары деңгейде ойландыратын ашық сұрақтар қоя білеміз бе?
Мақсаты:Оқушыларға сұрақ қоюдағы кедергілер, олардан шығудың жолдарын туралы айту, пікірлесу, шешімін іздеу
Күтілетін нәтиже:Оқушыларға ашық сұрақ қоюдағы кедергілер жоюдағы іс –әрекеттер
Ресурстар Презентация, парақтары, стикерлер, маркер, бейнежазба

Коучингтің кезеңдері Коучтың іс-әрекеті Коучке қатысушылардың іс-әрекеті
1. Амандасу
Психологиялық ахуал туғызу
Коуч коучқа қатысушылармен амандасады.
Табиғатпен байланыстырып бір-бірімен сәлемдеседі

2. Топқа бөлу:
Коуч қатысушылар «Жасырын мағлұмат» ойыны арқылы топқа бөлінеді Мұғалімдер өздеріне берілген тұлғаны мәлімет бере отырып әріптестеріне таныстырады.Топқа бөлінеді

Ой шақыру

1.Оны бір нәрсе жайында білгіміз келгенде пайдаланамыз.
2.Ол арқылы біздер қысқа сөйлеуге немесе қиыннан қиыстырып, сыни ойлануға мүмкіндік аламыз Мұғалімдер түрткі сұрақтарға жауап береді
3.Миға шабуыл

Бейнефильм Бейнефильм көрсетеді. «Желтоқсан алаңы» М.Шаханов 1 топ
1.Кімнің сөзін тыңдадық
2.Қай оқиға туралы айтып отыр?
3.Өлең ұнады ма?

2 топ
1.Неге қазақ жастары Орталық алаңға жиналды
2.Не үшін жастарға маскүнем, нашақор деген айыптар тағылды?
3.Не себепті ақын ашына, қинала сөйледі?

Топтар ойланып жауап береді
Мұғалімдер бір-біріне өз пікірін айтады,тыңдайды
Пікір алмасу Тапсырманы орындау қаншалықты ауыр, немесе жеңіл болды?
Себебі? Мұғалімдер сұрақтарға жауап береді
Коучинг мақсаты Тақырып баяндалады Мұғалімдер мақсат қояды

Коучинг оқушыларға.Топтық жұмыс
Тапсырмалар:
1топ-Ашық және жабық сұрақтарға венн диаграмасын әзірлеу
2 топ – Ашық сұрақтарға кластер құрау Көрсетілімге байланысты ойларын еркін айту, топ бойынша талдау. Өз жобаларын қорғау
Таныстырылым «Сұрақ қою тиімділігі» Мұғалімдер презентациямен танысады
Топпен жұмыс
Талдау «Екі дос» әнгімесі «Екі дос» әңгімесін тыңдап, Блум түймедағы сұрақтарын құрайды
Қорытындылау Кубизм әдісі «Ашық сұрақ оқушының ойлау қабілетін дамытуда маңызы зор»
1-Сіз не ойлайсыз?
2-Сіз неге олай деп ойлайсыз?
3-Мен… келісемін өйткені…
4-Мен… келіспеймін, өйткені…
5-Бөліскіңіз келетін тағы қандай идеяңыз бар?
6- Бәрі келісе ме?(Әлде әңгімені жалғастырғыңыз келе ме?)
Кубикті лақтыру арқылы мұғалімдер өздеріне келген сұраққа жауап береді
Рефлекция Сауалнама
Менің алған әсерім
«Коучингтен не үйрендіңіз?», «Тәжірибеңізде қалай қолданасыз?» «Ұсынысыңыз» Сауалнамаға жауап береді
Кері байланыс

Пікірлер9
  1. Гульмира

    Койылган сурактын маңыздылығына назар аудару кажет.Дурыс айтылған .Сурак ой шакырады, өз пікірін ашық білдіруге мүмкіндік береді

  2. Айгерим

    Ашық сұрақ қоя білуі баланың ойын анық және толық жеткізе алуын білдіреді.

  3. Фариза Маратова

    Мұғалімнің әр баламен жұмыс жасаганы маңызды! және ашық сөйлесе алу керек

  4. Айнагүл

    сыныптарға коучинг сабақ жоспарын қолдана білген өте жақсы
    сабақ жобасы маган унайды

  5. Айгүл

    дұрыс сұрақ қоя білу керек. және қалай қою керектігі жайлы берген мәліметтеріңіз құнды

  6. Камалова К.Ж.

    Кейде кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қою бұл сыни тұрғыдан балалардың ойлау қабілетін дамытады

  7. Камалова К.Ж.

    Сабақта ашық сұрақ қою оқушылардың ойын толық жеткізе білуін дамытады

  8. Aknur

    шыныменде сұрақ қоюға кейде қиналып жатамыз. әсіресе шындықты айтқызатын сұрақтар қоюға. бұл тәсіл арқылы барлығын үйрендім

  9. Құралай Тұрсынбайқызы

    Әрине сабақта ашық сұрақтар арқылы баланы сыни ойлауға дағдыландыра алсақ нұр үстіне нұр болар еді!

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ