Let’s visit Dora

Тобы: Ақбота
Тақырыбы: Let’s visit Dora
Мақсаты: Балаларды мамандықтарға қатысты жаңа сөздермен таныстыру, «What is he?» cұрағына жауап беруге дағдыландыру; Балалардың ағылшын тіліне деген сүйіспеншілігін ояту.
Көрнекілігі: карта, суреттер;
ҰОІӘ барысы.

Тeacher:

Everybody stand up! Good morning!
Children: Good morning, good morning
Good morning to you,
Good morning, good morning
I’m glad to see you!

Teacher: I’m glad to see too. Our new theme is “Profession”. Look at the picture.
New words: a watchmaker, an artist, a farmer, a hunter. Repeat after me!
(Балалар мұғалімнің соңынан қайталайды).

— Балалар біздің балабақшаға хат келіп тұр. Хат кімнен келіп тұр екен? Дұрыс айтасыңдар хат Дорадан келіп тұр.
(Мұғалім хатты оқиды)

— Балалар Дора бізді өзінің үйіне қонаққа шақырып жатыр екен.
Teacher: Балалар бірақ Дораның үйін табу үшін бізге не қажет?
Children: A map.

Teacher: Yes, of course. A map. Look at the map.
— Жолға шығуымызға дайынбыз ба балалар?
(Балалар жауап береді)

Teacher: Let’s go! Oh, who is he?

Children: He is a watchmaker.
Teacher: Балалар мына кісіден Дораның үйін сұрап жіберейікші.

балабақша циклограммасы

«What is he?» cұрағына жауап.— Hello watchmaker. Where Dora’s house?
— Балалар бұл кісі оның тапсырмаларын орындасақ қана, бізге жол көрсетіп жіберемін дейді. Бірақ тапсырманы ағылшын тілінде орындауымыз керек. Сағат жөндеуші сіздерді сынамақ. Қанекей тапсырманы орындауға дайынбыз ба?

Teacher: This is a clock. What time is it?
(Мұғалім балаларға сағат көрсетіп тұрады, балалар сағатты ағылшын тілінде айтып береді)

Watchmaker: Very good, you go straight.
Teacher: Thanks watchmaker. Oh, who is he?
Children: He is an artist.

Teacher: Hello, Artist. Where Dora’s house?
— Балалар суретші де сендерге тапсырмалар дайындап қойған.
— What colour is it? — It is a blue
— What colour is it? — It is a red
— What colour is it? — It is a green
— What colour is it? — It is an yellow
— Суретшінің тағы бір тапсырмасы бар. Ол тапсырма ойын түрінде.

«Көбелектер» ойыны

Artist: Very good. Go to the right.
Teacher: Thanks artist. Who is he?
Children: He is a farmer.
Teacher: Hello, farmer. Where Dora’s house?

— Балалар бұл бақташының да сізге жасырған тапсырмасы бар.
“Whose is a voice?” ойыны.
(мұғалім үй жануарларының дауысын жасырады, ал балар бұл қай жануар екенін табады? )

Farmer: Very good. Go up.
Teacher: Thanks farmer. Let’s go children. Who is he?
Children: He is a hunter!

Teacher: Hello hunter. Where Dora’s home?
— Балалар аңшы жануарлардың аттарын шатастырып алған. Қанекей аңшыға көмектесейікші.
— Is it a fox? — No
— Is it a wolf? — No
— Is it a bear? — Yes
— Балалар сергіту сәтін орындайық кәнекей.

«In the right hand in…»
Hunter: Thanks. Go to the left.
Teacher: Балалар қараңдаршы бір жанұя келе жатыр.
— This is a family.
— Who is she? — She is a mother
— Who is he? — He is a father
— Who is she? — She is a sister
— Who is he? — He is a brother

Саусақ жаттығуы: «Family finger»

Teacher: Балалар біз Дораның үйіне жеттік. Қанекей балалар Дораға кімдермен кездескенімізді айтайықшы.
— A watchmaker, an artist, a farmer, a hunter.
— Балалар Дора сізді осындай ұзақ жолды өткендерің үшін сіздерге беретін мадақтамасы бар.
(Мұғалім мадақтамаларды таратып береді.)
Teacher: Our lesson is end. The lesson is over, good bye children.

Бағасын беріңіз
( Пока оценок нет )
Пікірлер1
  1. Гүлмира Әлібекқызы

    ұоқ өте қызықты. Әр түрлі қызықты ойындар ойнатылған. оқу қызметінің барысы сабақтасып жақсы құрылған.

Добавить комментарий

ErKeTai.KZ