Тобы: Ақбота
Тақырыбы: Let’s visit Dora
Мақсаты: Балаларды мамандықтарға қатысты жаңа сөздермен таныстыру, «What is he?» cұрағына жауап беруге дағдыландыру; Балалардың ағылшын тіліне деген сүйіспеншілігін ояту.
Көрнекілігі: карта, суреттер;
ҰОІӘ барысы.
Тeacher:
Everybody stand up! Good morning!
Children: Good morning, good morning
Good morning to you,
Good morning, good morning
I’m glad to see you!
Teacher: I’m glad to see too. Our new theme is “Profession”. Look at the picture.
New words: a watchmaker, an artist, a farmer, a hunter. Repeat after me!
(Балалар мұғалімнің соңынан қайталайды).
— Балалар біздің балабақшаға хат келіп тұр. Хат кімнен келіп тұр екен? Дұрыс айтасыңдар хат Дорадан келіп тұр.
(Мұғалім хатты оқиды)
— Балалар Дора бізді өзінің үйіне қонаққа шақырып жатыр екен.
Teacher: Балалар бірақ Дораның үйін табу үшін бізге не қажет?
Children: A map.
Teacher: Yes, of course. A map. Look at the map.
— Жолға шығуымызға дайынбыз ба балалар?
(Балалар жауап береді)
Teacher: Let’s go! Oh, who is he?
Children: He is a watchmaker.
Teacher: Балалар мына кісіден Дораның үйін сұрап жіберейікші.
— Hello watchmaker. Where Dora’s house?
— Балалар бұл кісі оның тапсырмаларын орындасақ қана, бізге жол көрсетіп жіберемін дейді. Бірақ тапсырманы ағылшын тілінде орындауымыз керек. Сағат жөндеуші сіздерді сынамақ. Қанекей тапсырманы орындауға дайынбыз ба?
Teacher: This is a clock. What time is it?
(Мұғалім балаларға сағат көрсетіп тұрады, балалар сағатты ағылшын тілінде айтып береді)
Watchmaker: Very good, you go straight.
Teacher: Thanks watchmaker. Oh, who is he?
Children: He is an artist.
Teacher: Hello, Artist. Where Dora’s house?
— Балалар суретші де сендерге тапсырмалар дайындап қойған.
— What colour is it? — It is a blue
— What colour is it? — It is a red
— What colour is it? — It is a green
— What colour is it? — It is an yellow
— Суретшінің тағы бір тапсырмасы бар. Ол тапсырма ойын түрінде.
«Көбелектер» ойыны
Artist: Very good. Go to the right.
Teacher: Thanks artist. Who is he?
Children: He is a farmer.
Teacher: Hello, farmer. Where Dora’s house?
— Балалар бұл бақташының да сізге жасырған тапсырмасы бар.
“Whose is a voice?” ойыны.
(мұғалім үй жануарларының дауысын жасырады, ал балар бұл қай жануар екенін табады? )
Farmer: Very good. Go up.
Teacher: Thanks farmer. Let’s go children. Who is he?
Children: He is a hunter!
Teacher: Hello hunter. Where Dora’s home?
— Балалар аңшы жануарлардың аттарын шатастырып алған. Қанекей аңшыға көмектесейікші.
— Is it a fox? — No
— Is it a wolf? — No
— Is it a bear? — Yes
— Балалар сергіту сәтін орындайық кәнекей.
«In the right hand in…»
Hunter: Thanks. Go to the left.
Teacher: Балалар қараңдаршы бір жанұя келе жатыр.
— This is a family.
— Who is she? — She is a mother
— Who is he? — He is a father
— Who is she? — She is a sister
— Who is he? — He is a brother
Саусақ жаттығуы: «Family finger»
Teacher: Балалар біз Дораның үйіне жеттік. Қанекей балалар Дораға кімдермен кездескенімізді айтайықшы.
— A watchmaker, an artist, a farmer, a hunter.
— Балалар Дора сізді осындай ұзақ жолды өткендерің үшін сіздерге беретін мадақтамасы бар.
(Мұғалім мадақтамаларды таратып береді.)
Teacher: Our lesson is end. The lesson is over, good bye children.
Ағылшын тілінен қазақ тілді аудиторияға акпарат аз. Рахмет сіздерге
Керек материал… Ағылшын тілін меңгеру міндетті түрде керек. материал толығымен ұнады… Жетістіктерге жете беріңіздер
Қызықты әрі өте күшті құрылған екен сабақ жоспары
ұоқ өте қызықты. Әр түрлі қызықты ойындар ойнатылған. оқу қызметінің барысы сабақтасып жақсы құрылған.