Ағылшын тілінен ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыбы:Professions
Білім беру саласы:Қатынас
Бөлімі:Ағылшын тілі
Мақсаты:Мамандық атауларын ағылшын тілінде атауға үйрету:
Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Сөздерді анық айту дағдыларын қалыптастыру.
Лексикалық бірлік: cooker-аспазшы
Teacher-мұғалім
Doctor-дәрігер
Farmer-фермер.
Күтілетін нәтиже:Нені білу керек: Балабақша қызметкерлерін.Нені игереді: ағылшын тілінде мамандық атауларын біледі.Нені біледі: ағылшынша сөздерді дұрыс атайды.
Іс-әрекет кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті | Жанұяның іс- әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы
Ұйымдастырушы ізденіс .
Рефлексивті түзету. | Мұғалім балалармен сәлемдеседі. Good morning children -How are you? -Балалар We have a guest at our lesson. Қоян бізге қонаққа келді. «Мұнда кім жүр неге жүр деп таң қалып тұр». Біз бақшадағы адамдар туралы айтып берейікші. Балалардың көңілін бейнелі суреттерге аудару.
Бейнелі суреттерді көрсетіп. -I’ m a teacher (мен мұғаліммін) Сұрақ қойылады Мұғалім не істейді?
-I ‘m a doctor (мен дәрігермін) Сұрақ қойылады. Дәрігер не істейді?
Келесі сурет. I’m a farmer (мен фермермін) Фермер не істейді?
Тосын сәт: Қолында ыдыстары бар, азпаздың киімін киіп ата-ана келеді.
Балалар бұл кім? қандай жұмыс істейді.
The cooker cooks cakes and cookies.
Сергіту сәті: Hands up, hands dawn Hands forward and turn around
Есікті тақылдатып дәрігер кіреді. Мұғалім сәлемдеседі. -Good morning doctor. -Good morning children I m a doctor-Балалар бұл кім. Қандай жұмыс атқарады?
Дәрігер қоштасып шығып кетеді. Қолында еңбек құралдары бар фермер кіреді. Мұғалім-сіз кімсіз? Фермер-I m a farmer. Мұғалім қайталайды. A farmer
Фермер қандай жұмыс істейді? -Мен үй жануарларын күтіп бағамын. Балалар милиция балабақшада жұмыс істейді ме? Құрылысшы ше? Оларды балабақшадан көресіңдерме? Неге? Қалай ойлайсыңдар?
Дұрыс айтасыңдар балалалар. «Show me» дидактикалық ойыны. Балалар мына суретке қараңдаршы, қаншама адамдар балабақшада жұмыс істейді.Олардың ішінен мен атаған адамды кім тауып береді. -Show me the doctor, please.
-Show me the teacher, please. -Show me the farmer, please. -Show me the cooker, please. «Who has» дидактикалық ойыны. Балаларға мамандық иелерінің заттарын көрсетеді. Кімдікі екенін сұрайды.
Very good. Қоян енді мамандық иелерін, олардың не істейтінін білетін болды. Қәне қоян айтшы Мынау кім-деп аспазшының суретін көрсетеді. Қоян жауап береді. -A cooker Мұғалімнің суретін көрсетеді. a teacher. Дәрігердің суретін көрсетеді. A doctor. Фермердің суретін көрсетеді. A farmer. Мұғалім Very nice. Ал, балалар, қоянмен қоштасайық Good bye
|
Good morning Ok
Балаларды оқытады.
Балаларды емдейді. Дәрі береді.
Үй жануарларын күтіп бағады.
Ok
Аспазшы тамақ пісіреді.
2-3 рет қайталайды.
Жаттығуды орындайды.
Дәрігер адамдарды емдейді. Балалар doctor сөзін қайталайды.
Балалар 2-3 рет қайталайды. A farmer
Жоқ көрмейміз.
Милиция құрылысшы балабақшада жұмыс істемейді.
Дәрігерді көрсетеді.
Мұғалімді көрсетеді. Фермерді көрсетеді. Аспазшыны көрсетеді.
Заттарға қарап мамандық иесін табады. Атауын ағылшынша атайды.
A cooker
A teacher.
A doctor.
A farmer.
Good bye
|
Айымның анасы аспазшы ретінде кіреді. -How are you children? I m a cooker
Аспазшы ұйқасты айтады.: The cooker cooks cakes and cookies. Балалармен бірге жаттығуды орындайды. Қоштасып шығып кетеді.
|
бари накты тусиникти жазылган оте уйде колдануга болады екен рахмет
Нағыз керекті материял деп ойлаймын! Нақты түсіндірілген.
Осы жумыстарынызга Материалдарынызга коп рахмет! Коптен коп комегин тигизди! Шыны керек сиздердеги макалалар кыскада нуска екен! Нагыз кереги сапалы макала деп санаймын! Рахмееееет!
Тамаша
Жаксы
Улкен рахмет озиме керегин алдым сабагыма
Балабақшадан бастап ағылшын тіліне оқушылардың бойында пәнге деген қызығушылықтарын арттыру арқылы болашақта бөбектеріміз үш тілді жетік меңгерген полилингвалды тұлға болып қалыптасыуына өз үлесіңізді қосып жатқанынызға рахмет. Еңбегіңіз жемісті болсын