Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Ұстаз еңбегі

 

Жұп дауыстылар


Сабақтың тақырыбы: Жұп дауыстылар
Білімділік мақсаты: Оқушыларға ұ-ү дыбыстарын меңгерту.

Көрші атам, сәлем бере білейік мәнерлеп оқыту.
Дамытушылық мақсаты: Оқу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын, есте сақтау, логикалық ойлау қабілетін дамыту.

Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды инабаттылыққа, әдептілікке, отан сүйгіштікке, бір- бірін сыйлай білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Мақал- мәтелдер, нақыл сөздер, әр түрлі суреттер.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ- жауап арқылы.

Сабақтың барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
– Сәлеметсіңдерме оқушылар.
– Отырыңдар.

Балалар партада отырғанда қол- аяқтарыңды түзу қойып, арқаны тік ұстау қажет. Егер сендер түзу ұстамасаңдар, омыртақаларың қисайып қалады. Сондықтан осы бастан түзу отырып үйреніңдер. Мен сендерге бүгін ана тілі сабағына сабақ берем. Сабаққа керекті құрал- жабдықтарымызды алап сабаққа дайындаламыз.

II. Үй тапсырмасын тексеру.
-Қане балалар үйге берілген 53- жаттығуды орындай алдыңдарма?
-Кім жуан дауысты дыбыстарды атап шығады? (а,о,ы,ұ)
-Ал жіңішке дауыстыларды кім атап шығады ? ( ә,ө,і,ү)
– Жуан және жіңішке дауыстыларға қатысты сөздер тауып айтып көрейік? (сән, сан, от, өт)
– Балалар мен сендерге өткен сабақта «О, қорқайын мен неге » өлең жолдарын мәнерлеп оқуға бергем.
-Қане,кім менерлеп оқып береді ?

Карточкамен жұмыс. Карточкада өткен тақырыптарға байланыста 3 сұрақ қамтылаған. Ол сұрақ оқушылардың өткен тақырыпты қалай меңгергендіген тексеруге арналған сұрақтар.

– Ал енді балар карточкамен жұмыс істеп болсақ, мен сендерге бірнеше сұрақтар қойамын. Соған мұқият түрде жауап берейік. Қана түгелдей сабаққа белсенді түрде қатысып отырайық.

Сұрақ- жауап арқылы. Қане оқушылар мына сұрақтарға жауап жауап беріп көрейікші.
1) Буын дегеніміз не?
2) Қандай сөздер буынға бөлінбейді?
3) Әліппиде неше әріп бар?
4) Олар қалай орналасқан?
5) Тасымал дегеніміз не?
6) Сөзді қалай тасымалдауға болады? т.б.

– Өте жақсы балар сұрақтарға жақсы жауап бердік. Үй тапсырмасына жақсылап дайындалып келіппіз. Енді жаңа сабақты бастайық.

III. Жаңа сабақ.
– Түгелдей дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді тақырыпты жазып қойайық.
Бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз- сәлем бере білейік. Түгелдей кітапты ашып мұқият түрде қараймыз.Мен сендерге «сәлем бере білейік» өлеңін жақсылап оқып берем, содан кейін бәріміз бірігіп оқимыз. Сонда балалар мына өлең жолында үлкенге және кішіге қалай сәлемдесу керек екені айтылған екен. Қане кім айтады алдымыздан үлкен кіші шықса қалай сәлемдесеміз.

жұп дауыстылар деген не.Яғни, сәлеметсізбе деп айтады екенбіз. Сәлем беру ол әр адамның міндеті. Біз бір адамға сәлеметсізбе десек ол өзі үлкен құрмет. Сәлеметсізбе деген сөздің мағынасы өте кең. Яғни біз осы сәлемдесу арқылы ол адамның денсаулығын, тұрмыс- тіршілігін.Жанұя жағдайын біле алады екенбіз. Қазақта мынадай мақал бар ғой: Сәлем – сөздің анасы бұл сөз бекерден – бекер айтылмаған оның маңызы өте зор. Қане түгелдей тақтадағы суреттерге қарайықшы.
Мысалы: атамен- сәлеметсізбе. апамен- сәлеметсізбе. мұғаліммен – сәлеметсізбе деп амандасады екенбіз. Балалар естеріңде болсын үлкенге, кішіге амандасу сендердің міндеттерің болып табылады. Сендердің амандасқандарың құрмет көрсеткендерің болып табылады. Балалар естеріңде бар ма мына мақал: Үлкенге – құрмет, кішіге-ізет. Бұл мақалдың тереңіне үңілетін болсақ , бір тәрбиелік мән бар екенін ұғамыз. Яғни үлкенді құрметтеу, кішіге қамқор болу.

– Енді балалар бойымызды сергітіп болсақ кітаптағы тапсырманы орындайық.
Кітаппен жұмыс. Түгелдей кітабымызды ашамыз. Кітапта берілген тапсырманы орындаймыз. Яғни мақал- мәтелді жалғастыру, жұмбақты шешеу, әр түрлі тапсырмалар. Тапсырманы түгелдей дәптерге жазамыз. Мен артынан тексеріп шығамын.

– Енді балалар кітаптағы тапсырманы орындап болсақ біраз бой сергітіп алайық.
Үлкенге де біз! Тербеледі ағаштар
Кішіге де біз! Алдымнан жел еседі
Бар әлемнің баласын Кіп- кішкентай балалар
Құрметтейміз біз! Үп- үлкен боп өседі.

IV. Қорытынды жұмыс.
– Балалар мен сендерге бүгінгі өткен тақырып бойынша бірнеше сұрақтар қойамын, сендер сол сұрақтарға жауап беріңдер. Сонымен үлкенге және кішліге қалай амандасу керек екен?
– яғни сәлеметсізбе!
Үлкенге және кішіге құрмент көрсету біздің неміз болып табылады?
– біздің парызымыз болып табылады екен.
– Өте жақсы . Сабақтың тақырыбын жақсы меңгеріппіз.

V. Бағалау.
Сабаққа белсенді қатысып отырған оқушылар өте жақсы деп бағаланады. Бәріміз де жақсы қатыстық. Өте қабілетті оқушы екенімізді көрсете білдік.

VI. Үйге тапсырма.
– Қане балалар түгелдей күнделігімізді ашамыз. Үйге тапсырманы жазамыз. Үйге бүгінгі өткен тақырыпты жақсылап оқып, жаттап келеміз. Келесі жолы сабақта сұраймын.

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Сергіту жаттығулары
  • Күзгі хаттар
  • Қысқы орманға саяхат
  • Ынтымақты отбасы
  • Балабақшада баланың тілін дамыту

Пікірлер 4 Пікір қосу

  • Сагила 24.12.2020 күні 10:05 уақытында

    Өте керемет. Осындай қылып жасадым. Тағы да болса

    Жауап беру
  • Куралай 10.05.2020 күні 18:40 уақытында

    Сабақтың барысы, құрылымы, балалармен жұмыс жасауы қатты ұнады. Жұп дауыстыларды жақсы түсіндірген.

    Жауап беру
  • Әсем 01.11.2019 күні 21:21 уақытында

    Жоспар жақсы ретімен жазылған, маған болашақта үлкен көмегін тигізеді деп ойлаймын!

    Жауап беру
  • Акерке 02.03.2019 күні 22:32 уақытында

    қазақ тілі пәні арналған сабақ жоспары жақсы жазылған деп ойлаймын

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.