Өткізген: тәрбиеші Тауданбек А.Т.
Білім беру аймағы: Әлеуметтік
Өткізілетін аймағы: Экология
Тақырыбы: Үй жануарлары
Мақсаты:
Балалардың төрт түлік мал туралы, олардың төлдерін ажырата білуге және пайдасы жайлы алған білімдерін бекіту Дамытушылық: Балалардың сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік: Үй жануарларына деген қамқорлыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Ауыл,үй жануарлары суреттері,жүннен жасалған киім түрлері, карточкалар.
Сабақ түрі: Саяхат сабақ.
Әдіс — тәсілдері: Жұмбақ шешу, өлең оқу, әңгіме, дид-қ ойын, сұрақ-жауап.
Сабақтың барысы:
Іс-әрекет бөлімдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Қызығушылықты арттыру кезеңі
| 1.Сәлемдесу:Арайлап таң атты, Жайнай түсті даламызҚайырлы таң балалар, Қайырлы таң апайлар!2. Сөзжұмбақ шешу (тақырыпты шешу)- Қандай үй жануарларын білесіңдер?- Неліктен үй жануарлары дейді?- Олардың қандай пайдасы бар?-Қайдан кездестіруге болады? | Орындарынан тұрып, амандасады.Шешуі: Үй жануарлары.Түйе, жылқы, сиы, қой.Адамдардың көмегімен өседі.Сүті, еті, жүні пайдалы.Ауылда |
Мақсатты жүзеге асыру кезеңі
| Ауылға саяхатқа бару. Жолда көңілді болу үшін ән «Қошақаным» айту1. Үйге кіру үшін Дананың жұмбақтарын шешейік. 1. Кішкене ғана бойы бар, 2. Кезікті бір жануар,Айналдырып киген тоны бар. Үстінде екі тауы бар.3.Басында екі таяғы бар, 4.Өріске ерте өредіТөрт аяғы,сақалы бар. Біздерге сүт береді. | «Қошақаным» әнін айтады.Жұмбақ шешеді.Қой. Түйе. Ешкі.Сиыр.Олар туралы тақпақтарын айтады. |
2.Атаның тапсырмасы «Төлдерін тап» ойыны; Балалар өз беттерімен орындап, бір бірін тексереді.3.Сергіту сәті: Атқа жақсы қараймын, Жал құйрығын тараймын.Мініп алып сол атқа,Барып жүрмін қонаққа.4. Ұлжан ана тапсырмасы: «Дастарқан жаю»Ғажайып қаптың ішінен тағам және жүннен тоқылған киім түрлерін алып, олардың қай жануардың өнімінен жасалатынын айту, дастарқанға қою.Барлығының алғысына бөленіп, сыйлығын алып, тобымызға оралайық.Д/О: «Аудармашы» Үй жануарларының орысша, қазақша атау;Д/О: «Кім қалай дыбыстайды?»Лақтар, марғаулар, күшіктер, бұзаулар, қозылар тобы болып бөлінеді. Қай төлдің аты аталады сол топ дауысын келтіреді.Сонымен балалар, олардың дауыстауын былай дейді екен.Жылқы – кісінейді, сиыр – мөңірейді,Қой, ешкі – маңырайды, түйе — боздайды. Мысық – мияулайды, ит — үреді | Карточкада орындап, тақтадағы жауаптар бойынша бір-бірін тексереді.Тағам, жүннен тоқылған киімдерді атап, олардың қай жануардың өнімі екенін, қымыз, шұбат жайлы айтады, дастарқан жаяды.сиыр – короваТүйе – верблюдЖылқы – лошадьҚой – баран,коза –ешкіБұзаулар — Мө — мөҚозылар — Мә — мәМарғаулар – М-и-я-уеЛақтар — Мәә – мәә Күшіктер – аф, аф — деп дауыстайды.
| |
Рефлексиялық кезең
| — Қандай үй жануарларын ? — Төлдерін білеміз бе ?- Сабақ сендерге қызықты болды ма?Ендеше алдарыңдағы бауырсақтарға көңіл-күй сыйлап, көтеріп көрсетіңдер. Әженің сыйлығын таратып беру. | Сұраққа жауап береді. Қой. Түйе. Ешкі.СиырҚозы, бота, лақ, бұзау.Ұнаса күлімдетіп салып көрсетеді |
[sociallocker id=»8081″]
Күтілетін нәтиже:
- 1. Білуі тиіс: Үй жануарлрының аттарын, төлдерін білу.
- 2. Меңгеруі тиіс: Әр жануардың өзіне тән ерекшелігі мен берер пайдасын;
- 3. Үйренуі тиіс: Тақырыпқа сай жұмбақтар, өлеңдер, әндер.
Кандай керемет макалалар билиминиз шындала берсин
Балаларды әлеуметтік тұрмысқа бейімдеуге арналған керемет сабақ екен
Балаалардың еңбекке деген құлшынысын артыратын дүние екен, Рахмет сіздерге
Жоспар өте жақсы құрылған екен
Тақырып мазмұнына байланысты болды, сабақтың құрылымы ойдағыдай болды. Балаларға жануарлар тақырыбы ұнайды.
Уй жануарларына не жатады,жабайы жануарларга нелер жататындыгын балаларга тусининди осы макала аркасында
Балалар осындай тақырыптарды жақсы көреді, жануар ,саяхат туралы. Осыны қызықты етіп түсіндіріп өткізетін де тәрбиешіге байланысты.
Мзмұнды құрылған сабақ жоспары. еркетай сайтына рахмет
Үй жануарларының етіде сүтіде пайдалы
Бала деген аппақ сабаққа қатесіз сөздер үйреткеніміз дұрыс ау деп қаламын кейде мен..
Тақырып ашылған. Үй жануарлары туралы мәліметтті оқушыларға толық жеткізген. Өте керемет
Неге қазіргі мұғалімдер жануарларға «кім?» деген сұрақ қояды? Қазақ тілінде АДАМҒА ғана «КІМ?» деп сұрақ қойылады. Қалған зат есімнің барлығына «Не?» деген сұрақ қойылады.
Неге қазіргі адамдар жануарларға «кім?» деген сұрақ қояды? Соның ішінде мұғалімдер! Қазақ тілі пәнінен бастауыш сыныпта оқығанда пән мұғалімі осы мәселеге ерекше назар аудартады емес пе? Қазақ тілінде тек АДАМҒА ғана КІМ? деген сұрақ қойылады.
Тәрбиеші А.Тауданбек! Сонда сіз балдырғандарға жануарларға кім деген сұрақ қойып үйретіп жүрсіз бе?
оте кермет
жоспар өте жақсы
өте тамаша саит, көп керек тақрыптар бар,рахмет!
оте жаксы
осы тақырыпқа байланысты слайдтар қалай табуға болады?
Мұны қалай сақтауға болады ?
МЕН МЫНАНЫН БАРИН ШЫҒАРЫП АЛУЫМ КЕРЕК ЕДІ?ҚАЛАЙ ШЫҒАРАМ
осы мақаланы жіберген ұстазбен қалай байланыссам болады:
Бұл сайттан слайдттарды қалай алуға болады
Қай слайдтты?
бұл сайт маған өте ұнайды. әрі қарай жетіліп дами беріңіздер.
Көп Рахмет! Айтқаныңыз келсін!