Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлім:«Қазақ тілі»
Тақырып: «Жемістер»
Бағдарламалық міндеттер:
Білімділік: жеміс атауларын дұрыс айтуға үйрету;
Дамытушылық: Қайда? Қандай? сұрақтарына жауап беруге үйрету жалғастыру, ойын арқылы ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиешілік: Күз мезгілінде еңбек етуге тәрбиелеу
Сабаққа арналған материалдар: себеттегі көкөністер, жемістер.
Жаңа сөздер: жеміс, алма, алмұрт, жүзім, өрік, банан т.б.
Әрекет кезеңі | Мұғалімнің әрекеті | Балалардың әрекеті |
Мотивациялық -қозғаушы
| — Сәлемтсіңдер ме, балалар!
Біз қаңдаймыз, қандаймыз. Шұғылалы таңдаймыз. Еш уақытта білмейміз
| Амандасады
Назар аударады, қызығушылық танытады. |
Ұйымдас-тырушылық – ізденіс
| -Балалар, бүгін біз саяхатқа шығамыз. Ол үшін не керек? -Дұрыс, көлікке мінеміз. Қазір жылдың қай мезгілі?
-Бірінші аялдама «Көкөністер» аялдамасы -Бұл аялдамадан өту үшін көкөністерді атау керек. -Көкөністер қайда өседі?
-Келесі аялдама «Жемістер» аялдамасы -Бұл аялдамада «жемістердің атауларын үйрену керек мынау не? Алма Қандай алма? – тәтті, қызыл алма Тағы қандай алма? –дөңгелек алма Мынау алмұрт – қандай алмұрт? Жасыл алмұрт, тағы да қандай сары алмұрт? Мынау не? Жүзім Қандай жүзім? Жасыл жүзім. Қандай жүзім? Дәмді жүзім -Жемістер қайда өседі?
-Ал енді тоқтап демалайық. Сергіту сәтін жасайық
Бір, екі, үш Білекке жина күш Қос қанатты жаямыз, Ұшып-ұшып аламыз.
-Балалар осы аялдамада біз ойын ойнаймыз.
«Кім жылдам» д/ойыны Шарты: жемістердің атауларын атап, себетке жылдам салу керек.
-Келесі аялдамамыз «Жидектер» аялдамасы, ол аялдамаға келесі сабақта тоқтаймыз. Жақсы ма?
| Жауап береді.
Балалар жауап береді. Балалар көлікке мінеді.
Балалар көкөніс атауларын атайды. Балалар жерде өседі деп жауап береді.
Балалар жауап береді. Балалар қайталайды.
Балалар жауап береді. Балалар тоқтап, сергіту сәтін жасайды.
Балалар қызығушылықпен себетке жемістерді салады.
Балалар келіседі. |
Рефлексивті-коррекциялаушы | -Балалар, бүгін біз қайда шықтық? -Жақсы, алда қандай аялдамалар болды? Сау болыңдар!
| Балалар жауап береді
Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
білу керек; жемістер атауларын білу керек.
білді; жеміс атауларын білді.
айта, қолдана алады. жеміс атауларын қазақша айта алады, саяхатқа барғанды ұнатады.
керемет
Балаларға берілген тапсырмалары жақсы,жас ерекшеліктеріне сай.Оқу қызмет барысында балалар жеміс-жидек жайында толық мағлұмат ала алды.Топпен жұмыс жасауды меңгереді.
«Жемістер» тақырыбын өте жақсы аша білді.
Күз мезіліне байланысты, «Жемістер» тақырыбы Сұрақ-жауап арқылы балалардың ойлау, қабылдау қабілеттерін, түстері айыру, пішіндердін, дәмдерін сезу арқылы толықта жеткізе білді. Ойындар, жұмбақтар арқылы дамытты. Мақсатына жетті.
Сабактын курылымы жаксы курылган
Осындай тез карталар болса жаксы болар еді.бізге ұлкен комегі тиеді.рахмет.тегін жүктеу мүмкіндігі бар.
Осы паракшага тиркелгим келеді
ересектер тобына арналған техкартаны қалай көшіріп алуға болады
өте жақсы
Менде кестенын толык нускасын корсетпейды, тек жартысы гана((Толык нускасын калай корсем болад немесе коширсем?
Компьютермен кіріңіз.
коширип алуға бола ма толык нускасын
Ересектер тобына арналған технологиялық картаның дайын түрі сатыла ма? толық нұсқасы «Біз мектепке барамыз» бағдарламасы бойынша
Біз сайттағы мақаланы сатпаймыз егер сайтқа тіркеліп, тіркелгендегі мәлметтерді(логин и пароль) жазып сайтқа кірсеңіз қалаған мақалаңызды көшіре аласыз.
ТЕХ КАРТА ЖАКСЫ ЖАЗЫЛГАН. КАЛАЙ КОШИРИП АЛСАМ БОЛАДЫ
Жақсы екен.
сәлем!мақаланы қалай жібереміз?
Мақала жіберу беті арқылы.
Оте жаксы. Осыган байланысты мектепке дейнги билим беру мекемелерине окулыктар шыгарылса