Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Математика

 

Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу


Сабақтың тақырыбы: Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу

Сабақтың мақсаты:а)білімділік: Оқушыларға рационал бөлшектердің көбейтіндісін және бөліндісін рационал бөлшекке түрлендіруді үйрету, рационал өрнектерді түрлендіру дағдыларын қалыптастыру.

ә) дамытушылық: Оқушылардың бөлшектерді көбейту және бөлшекті бүтін өрнекке не бүтін өрнекті бөлшекке бөлуді меңгерту.

б)тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа және жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: Практикалық, деңгейлеп оқыту.

Сабақтың көрнекілігі: Интертақта. Формулалар жазылған слайд.

Сабақтың жүргізілу барысы: 1.Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту және еркін отыруларын сұрау.

Сабаққа кіріспе: Оқушылар! Білімнің маңызын Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Біз өмір бойына жететін білім алу» моделінен «өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз. Болашаққа біліммен қадам басып, лайықты қолтаңбамызды қалдырайық» деп айтқан екен. Олай болса, білімімізді тереңдету мақсатында білім туралы мақал – мәтелдер айтайық. «Білімді азамат – ел ертеңі» (нақыл сөз) «Білекті бірді, білімді мыңды жығар» «Білім мен даналық – адам көркі» (Ә.Науаи). «Халыққа наннан кейінгі ең қажеттісі – білім» (Ж.Донтон) Енді назарымызды бүгінгі сабаққа аударайық. Біздің бүгінгі сабағымыз 3 деңгейден тұрады: А) Үйренушілік-оқытушылық бөлім. Сұрақтар:1. Алгебралық бөлшектерді көбейту қалай орындалады? Бұл алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне тең бөлшек. 2. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? Көбейтіндісі 1 – ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп атайды. 3.Алгебралық бөлшектерді қалай бөлеміз? Бөлінгішті бөлгішке кері санға көбейтеміз.

mmat

Б деңгейі. №455. 1) – 8) есептерді шығарту.

Үйге тапсырма түсіндіріліп беріледі.

Үй тапсырмасы берілгенннен кейін сабақтың Б бөліміне көшеміз.

Б.Эвристикалық бөлім.

Әр ғылым математика дамығанда ғана дами алады немесе «Математика – барлық ғылымдар атасы» – деп тегін айтылмаса керек. «Ақын жанды болмасам, математикте болмаған болар едім» деп С.В. Ковалевская айтқандай, біздің оқушыларымызөздерінің тіл білімі шеберліктерін сабағымыздың келесі бөліміндекөрсетсін. Яғни, «Тіл – өнер» сайысын бастайық.

Шарты: Логикалық есептің шешімін қазақша, орысша, ағылшыншаға аудару. Интертақтада есеп мәтіні беріледі.

1. Отбасында 7 қыз және әр қыздың бір бірден інісі бар. Отбасында барлығы неше бала бар? (сегіз, восемь; eight)

2. Қандай санның жазылуында қанша әріп бар?(10,он, десять ten)(100, сто,onehundred)

3. Түйе құс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг, екі аяғымен тұрғанда қанша кг?

(12, он екі, двенадцать, twelve)

4. Ағаш үстінде 30 торғай отыр еді,оның екеуін атып түсірді. Торғайлардың қаншасы қалды? (2, екі, два,two)

5. Бойы екі қарыс, сыйып тұр 25 арыс.(сызғыш, линейка,rule)

6. Бөлмеде 7 май шам жанып тұр. Сен жаныңдағы біреуін өшірдің. Қаншасы қалды?(бір, один, one )

7. Жеті жүз тесік, жалғыз – ақ есік. (ау, трал,net )

8. Бір үйде тұрады екен елу батыр, үй сыртына сүйкенсе – ақ өліп жатыр.(сіріңке, спичка,matgh)

9. Қос құлақты жүз тісті.

Жүзінен бір – ақ із түсті. (ара, пила,saw )

 

Сабақ соңында оқушы білімін бағалау.

Сабақты қорытындылау.

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Қосынды және айырым түрінде берілген тригонометриялық…
  • «Алтын қақпа»
  • Теңдеу және теңсіздіктерді шешу
  • Сабақта жаңа инновациялық технологияны қолдану
  • Математикалық анализ элементтерінің математиканың қолданбалы мүмкіндігін арттырудағы маңызы.

Пікірлер 1 Пікір қосу

  • Камшат 04.10.2021 күні 14:44 уақытында

    Сабақ өте жақсы құрылған, балаларға түсіндіруге жеңіл әрі түсінікті!

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.