Ұйымдастырылғаноқуіс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Таным» «Шығармашылық»
Бөлім: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру, жапсыру, музыка,құрастыру,ағылшын тілі, орыс тілі.
Тақырыбы: «Осындай пішінді тап»
Мақсаты:Балалардың геометриялық пішіндер туралы алған білімдерін бекіту. Назар аударуын, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
Білімдік міндеттері: Геометриялық пішіндерге байланысты алған білімдерін бекітіп, білім және білік-дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық міндеттері:назар аударуын дамыту,ұсақ қол моторикасын дамыту.
Тәрбиелеушілік міндеттері: Баланың тілін, ой- өрісін, логикалық ойлау қабілетін, өздігінен жұмыс істей білуге дағдыландыру. Математикаға қызығушылықты тәрбиелеу
Сөздік жұмыс:бір-один-one, екі-два-two, үш-три-three,төрт-четыре-four, бес-пять-five, алты-шесть-six, жеті-семь-seven, сегіз-восемь-eight, тоғыз-девять-nine, он-десять-ten.
Іс -әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің Іс -әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық | «Жылулық шеңбері»Қолды көкке созайық,Азайтайық, қосайық,Математика сарайын Кәне бірге ашайық. -Балалар, бүгінгі сабақта біз математика еліне саяхат жасаймыз.Математика еленің тұрғындарымен танысамыз.(слайд № 2)
Математика еленің тұрғындарымен танысқыларын келе ме? | Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне күлімдейді.Қызығушылықбілдіреді.
Балалардың жауаптары. |
Ұйымдастыру-іздестіру | Жұмбақ:Бұл орамның пішіні-Бауырсақтың да мүсіні.Кішірейтсек біз мұны, Шығады тоқаш наны боп. (Ол не?) (Шеңбер) (Слайд №3) -Қандай заттар шеңберге ұқсайды? ( Слайд№4) Жұмбақ: (Шаршы)(Слайд№5) — Қандай заттар шаршыға ұқсайды (Слайд№6)
Жұмбақ: (Слайд№7) (Үшбұрыш) — Қандай заттар үшбұрышқа ұқсайды? (Слайд№8) — Ал енді тақтаға қараңдар! Тақтада « МАТЕМАТИКА» деген сөз жазылып тұр Қане санайықшы бұл сөз неше әріптен тұрады? 12345678910 біз тура санадық, ал кім маған кері санап береді?10987654321(Слайд №9) -Дұрыс, өте жақсы! Кім маған ағылшын тілде және орыс тілде санап береді? -Келесі тапсырма «Бос орынға тиісті пішінді сал» (Слайд №10) -Ал енді ойын ойнайық! Ойынның аты «Күн-түн» (Слайд №12,13,14) -Алдарындағы пішіндерді анықтап карап алыңдар,естерінде сақтап алындар.Көзімізді жұмамыз ( слайд ауыстыру) — Не өзгерді? Жапсырма орындау. -Бүгінгі сабақта біз геометриялық пішіндерден жапсырма орындаймыз.(Слайд №15,16,17) Үлгіні талдау: -Біздің жапсырмамыз қандай пішіндерден құралады? -Неше шеңбер? Неше үшбұрыш?Неше шаршы? -Сендердің алдарыңда конверттер жатыр, солардың ішіндежапсырманың бөліктері жатыр.Қане тексерейік барлық бөліктері жеткілікті ма екен? — Жапсырмамызды немен жапсырамыз? – Жұмыс барысында үлгіге назар аудару
Өз-өздеріңді тексеріңдер: тапсырманы дұрыс орындадындар ма, әлде жоқ па? | Жұмбқтардың шешімін табады.
(Шеңбер) Дұрыс айтасындар балалар.
Тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді.
Тыңдайды, қайталайды, есте сақтайды.
Өздерінің пікірлерін дәлелдеп.
Жұмыс орындайды
Желіммен |
Рефлексивті – түзетушілік | Балалардықорытындыжасауғаынталандыру.-Біз қандай жапсырма жасадық?-Олар қандай пішіндерден құралды?-Қандай геометриялық пішіндермен таныстық? Рефлексия ( слайд №18) -Сендердің алдарында екі сурет жатыр: бұлт пен күн. Егерде сабақ сендерге ұнаса,қызықты болса, сендер жаңадан бір нәрсе білдіңдер- күн бейнеленген суретті жапсырасындар. -Ал егерде ұнамаса, және жаңадан ештеңе білмесендер онда бұлт бейнеленген суретті жапсырасындар. Жұмыстарынан көрме ұйымдастыру: — Қане көрме ұйымдастырып көрейік бүгінгі сабағымыздың ауа-райы қандай екен: күн жарқарап тұр ма, әлде мұңайып тұр ма? (Слайд №19) Ал енді қтштасу шеңберін жасайық. Тәрбиеші балаларменбірге «Әрқашаң күн сөнбесін» өленнің қайырмасын айтып береді. | Қорытындылайды
Балалар қол ұстасып шеңбер құрып тәрбиешімен бірге «Әрқашаң күн сөнбесін» өленнің қайырмасын айтып береді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:
— геометриялықпішіндерді, заттардыбейнелеріменсалыстыруды.
— геометриялықпішіндердіңатауларын;
Неніигереді:
— Геометриялық пішіндерді құрастыра алады.
Нені біледі:
— Айналадағы заттардан геометриялық пішіндерді көре біледі
салеметсизбе! слайдты калай коширип алуга болады
саламатсыздарма сиздердеги оиындарды калаи кушіріп алса болады
ойындарды қалай көшіріп алуға болады?
Қандай ойынды?