Технологиялық карта.
«Балбөбек» екінші сәбилер тобы.
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі : Математика .
Тақырыбы : «Әженің бауырсағы»
Мақсаты : Екі затты биіктігі бойынша салыстыру, геометриялық пішіндерді ажырату, бір көп ұғымдарын білу, жуан ,жіңішке ,жоғары төмен ,күндіз, кешке ұғымдарын бекіту,білімдерін тиянақтау, қойылған сұрақтарға толық жауап беру.
Аймақтық компонент: Орман, шырша , аю, қасқыр, түлкі, қоян.
Қос тілдік компонент: Орман – лес , аю –медведь, қоян – заяц.
Керекті құралдар : шырша , аю, қасқыр, түлкі, қоян, бауырсақ, сылдырмақ, жаңғақ , үлестірмелі құралдар екі жолды жолықшалар, саңырауқұлықтар , гүлдер.
Сабақтың кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті. |
МотивациялықҚозғаушылық.
Ұйымдастыру кезеңі
.
Рефлесивті түзету
| Жылулық шеңбері:Үлкенгдерге сіз, Кішіге де сіз. Бар адамға құрметпен, Бас иеміз біз. Топқа қонаққа әже келеді,балалармен амандасады. Әженің бауырсағы орманға домалап кетіпті , ендеше біз әжемізге көмектесу үшін орманға барайық. Алдымен бір нәрсені біліп алу керек, сендер балабақшаға қай кезде келдіңдер?
Ал үйлеріне қашан қайтасыңдар? Бізде уақыт жеткілікті екен. Мына жерде екі жол бар екен
орманға баратын , біз оларды салыстырып қайсысымен баратынымызды таңдап алайық. Қайсысы жалпақ,жіңішке екенін білу үшін не істейміз? Бір бала салыстырады, жалпақ жолды табады. Жалпақ жолдың түсі қандай ? Жіңішке жолдың түсі қандай? Дұрыс па балалар? Осы жалапқ қызыл жолмен жүреміз. Орманға келгенде аюды кездестіреді. Орман орысша қалай? Аю орысша қалай болады? Аю бізге тапсырма дайындап қойыпты, міне қонжық екеуінің шыршалары тұр екеуі бірдей ма?
Шыршаның астында не жатыр? Жаңғақтар қанша? Бәріміз алайықшы бір – бірден , Енді қанша бала сонша жаңғақ болды, Әдемі сенде қанша жаңғақ? 1-2 бала жауап береді. Әділ сенің жаңғағын қандай ? Бекарыс сенің жаңғағың қандай? Себетке салып , арықарай жүреді. Тоғайдың түбінде қасқыр отыр олда бізге тапсырма дайындап қойыпты. Қасқырдың артында не бар? Алдында кімдер тұр? Келесі қу түлкі кездеседі, геометриялық пішіндер.
Мынау қандай пішін? Оның түсі қандай? Мынау кандай пішін ? Оны түсі қандай ? Мынау кандай пішін ? Оны түсі қандай ? Төртбұрыш домалай ма? Неге Төртбұрыш домаламайды?
Үшбұрыш домалай ма? Неге үшбұрыш домаламайды? Барлық сұрақтарға 2-3 бала жауап береді. Алдымыздын қоян шығып, ол бізге ойын дайындап қойыпты. Сылдырмақпен қолымызды жоғары көтереміз, төмен түсіреміз, алдыға ,артқа ойнаймыз. Қоянның тапсырмасын отырып орындаймыз , жолақшада қанша саңырауқұлақ сонша көбелек қоямыз. Тепе –тең . Қарңдаршы әженің бауырсағы мына жерге домалап келіп қалыпты. Әжеміз қуанатын болды. Әже рхмет айтып сыйлық бередіп қоштасып кетеді. Бізге қонаққа кім келді? Біз қандай тапсырма орындадық? Аюды орысша қалай айтамыз?
| Балалар тәрбиешімен бірге айтады.
Қуанып қарсы алады, Әжемен амандасады.
Таңертең
Кешке
Балалар келіседі
Үстіне қойып салыстырамыз.
Дұрыс Қызыл Сары
Лес
Медведь .
Жоқ, аюдікі биік , қонжықтікі аласа. Жаңғақтар Көп
Тепе –тең.
Біреу Үлкен
Кішкентай
Ағаш Балалар
Шеңбер Қызыл Төртбұрыш Сары Үшбұрыш Көк Жоқ Өйткені оның бұрыштары бар. Жоқ Өйткені оның бұрыштары бар Балалар қоянмен ойнайды. Қоянның тапсырмасын орындайды. Балалар бауырсақ табылғанына қуанады. Балалардың жауабы. Медведь |
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: қойылған сұрақтарға толық жауап бере білді.
Қандай түсініктерді игерді: жоғары ,төмен, биік ,аласа, таңенрең, кеш т.б ұымдарды игерді.
Меңгерген дағдылары: сабақта белсенді болу, мейрімді болу зейін қойып тыңдау.
Атының өзі де танымдық сабақтың керемет екенін білдіріп тұр, маған ұнады.
«Әженің бауырсағы» атты оқу қызметі ұнады. Балалардың қызығушылығын арттыратындай ойын ойната отырып,балаларды белсенді болуға үйретеді. Рахмет!
Сайтта жарияланған Ракишева Айжамал ханымның «Әженің бауырсағы» атты оқу қызметі маған ұнады. Сабақ өте жақсы құрылған. Балалардың қызығушылығын арттыратындай ойын ойната отырып, жоғары-төмен, биік-аласа, таңертең-кеш ұғымдарынигерте отырып, балаларды мейірімді , белсенді болуға үйретеді. Осындай жақсы сабақтарды жариялап отырған «Еркетай » сайтының жұмысын жақсы деп бағалаймын.Рахмет сіздерге!
бөбектер әнінің сөзін және әнін жазған композитор мен акынның аты мен фамилиясы керек