Технологиялық карта.
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет: Ағылшын тілі
Тақырыбы: «Saying goodbye. Letter Bb»
Мақсаты:
• Қарым-қатынас дағдылары мен білімін қалыптастыру.
Балаларды жаңа сәлемдесу сөздерімен және Bb әрпімен таныстыру.
• Жаңа: goodbye,bye,tree лексикалық бірліктерін беру. Bb әріптен басталатын bee,bear сөздерін жаттату. Балаларға амандасу мен қоштасуды үйрету. Тыңдау және сөйлеу дағдыларын дамыту. Кішіпейілдікке баулу.
• Шет тіліне қызығушылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: карточкалар, түрлі түсті қарындаштар, CD диск, өткен оқу іс-әрекетінде желімдеп жасаған саусаққа киілетін кейіпкерлер.
Билингвальді компонент: goodbyе – сау болыңыз – до свидания,bye – сау бол – пока,tree – ағаш – дерево, bee – ара – пчела,bear – аю – медведь.
Мотивациялық – қозғаушылық
Педагог балалармен амандасады:
Hello, children.
Өткен оқу іс-әрекетіндегі Sit down, please. әнін айтуға шақырады.
Балалардың іс-әрекеті
Балалар дөңгелек шеңберге тұрып, педагогпен амандасады, бәрі қосылып ән айтады.
Ұйымдастырушылық – ізденістік
Педагог балалардан бір-бірімен кездескен кезде қандай сөздерді айтаты-нын, қоштасқан кезде қандай сөздерді айтаты-нын сұрайды.
1-тапсырма.
Суреттерге мұқият қарау-ларын ұсынады.
Жаңа Goodbyе! Bye! лексикалық бірліктермен таныстырады.
Педагог аудиодиск мәтіні оқылып жатқан кезде саусаққа киілетін кейіп-керлердің көмегімен қимылдар жасайды.
Track 5:
Түлкішек:
Hello, Mum.
Hello, Dad.
Түлкі-ана мен түлкі-әке:
Hello, Foxy.
Түлкішек:
Goodbye,Mum. Goodbye, Dad.
Түлкі-ана мен түлкі-әке:
Bye, Foxy.
2-тапсырма:
Оқылған сөздерді бекіту жаттығудың әр кейіпкері-мен қоштасуды ұсынады.
Жаңа лексиканы бекіту үшін қосымша тапсырма педагог балаларға саусақ-тарына кейіпкерлерін киіп, өз көршісінің кейіпкерімен қоштасуды ұсынады.
Сергіту сәті:
Foxy шапалақтайды!
Clap! Clap! Clap!
Foxy аяғын топылдатады!
Stamp! Stamp! Stamp!
Foxy секіреді!
Hop! Hop! Hop!
Foxy жүреді!
Step! Step! Step!
3,4-тапсырмалар:
Балаларды Bb әрпімен таныстырады, әріпті дауыстап айтады, балалардан тақпақты қайталауды сұрайды. Осы әріптен басталатын «bear» сөзін дауыстап айтқызады.
Әріпті бояуды тап-сырады.
5-тапсырма
«Сөзді ата» дидакти-калық ойын.
Foxy түлкішек біз үйренген сөзді ұмытып қалыпты. Оған көмекте-сіңдер. Педагог мысық, тышқан, аю, ара, ағаш және Foxy түлкішектің жанұясы бейнеленген карточкаларды (flashcards) көрсетеді.
Жұмыс дәптеріндегі тапсырма (5-б).
Балалар 1-тапсырманың суретіне қарайды.
Жаңа сөздерді естерін-де сақтап, саусаққа киілетін кейіпкерлердің көмегімен сәлемдесу және қоштасу диалог-терін ойнайды.
Балалар кейіпкерлерімен қоштасады.
Балалар көрші тұрған кейіпкердің атын атап, онымен қоштасады.
Балалар педагогтің артынан сергіту сәтінің қимылдарын қайта-лайды.
Тақпақты қайталайды, әріпті және «bear» сөзін дауыстап қайталап айтады.
Бояйды.
Сөздерді атайды.
Рефлексиялық – түзетушілік
Педагог оқу іс-әрекетін қорытындылайды. Педагог балаларды шеңбер құрып отыр-ғызады. Балалар педагог таңдап алған кейіпкермен қоштасады.
Балалар да кейіпкер-лермен қоштасады
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Жаңа goodbye,bye,tree лексикалық бірліктерді, Bb әрпін және осы әріптен басталатын bee,bear сөздерді;
Түсінеді: Қоштасу кезіндегі ағылшын тілінде диалог сөздерді;
Қолданады: Ағылшын тіліндегі қоштасуды және жаңа сөздерді ағылшын тілінде айтуды.
сәлеметсіздер ме, Рахмет үлкен.осындай пайдалы әрі накты сабақ жоспары маган керек болган.өзіме кажетті дүниені тапканыма қуаныштымын.еңбегіңіз жемісті брлсын.тагы да болса күтемін.
Рахмет көп қмж өте жаксв жоспарлы құралған балалардың түсінуіне ыңғайлы
Рахмет коп коп.тех картаны накты әрі түсінікті етіп жазгансыз.өзіме кажетті дүгиелерді алып жатырмын.білмегенімді толыктыруга үлкен кқмегі тиіп жатыр