Тік төртбұрыштың көлемі
Мұғалімдердің тізбектелген сабақтар топтамасын оқытуын қадағалауы жөнінде есеп Шығармашылық топпен бірлесе отырып, «Бағдарламаның жеті модулі енгізілген тізбектелген сабақтар топтамасының » […]
Мұғалімдердің тізбектелген сабақтар топтамасын оқытуын қадағалауы жөнінде есеп Шығармашылық топпен бірлесе отырып, «Бағдарламаның жеті модулі енгізілген тізбектелген сабақтар топтамасының » […]
«Фишбон» әдісі Бұл стратегия – проблемаларды анықтау және одан шығу жолдарын қарастыру моделі болып табылады.Бұл сызбаны алғаш болып Каора Исикава […]
«Пи» саны не екенін біз барлығымызда мектеп табалдырығынан жақсы білеміз. Осы санның көмегімен шеңбердің ұзындығын, дөңгелектің ауданын есептейміз. Осы шама […]
Жазықтықты түрлендіру дегеніміз не? а)Өзіне – өзі бейнелеу ә) нүктелер жиыны б)көшірмесін алу Қозғалыс дегеніміз не? а)Нүктеге қатысты симметрия ә) […]
Орта білім берудің мақсаты: –өз бетінше білім алу және оны практикада қолдану қажеттілігі мен дағдыларын қалыптастыруға, танымның ғылыми тәсілдеріне мақсатты […]
Сабақтың тақырыбы: Бөлшектерді салыстыру. Сабақтың мақсаты: Бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді салыстыра білуге және оны жаза білуге үйрету. […]
Сабақтың тақырыбы: Қосынды және айырым түрінде берілген тригонометриялық функцияларды көбейтінді түріне келтіру. Сабақ мақсаты: Оқушыларға тригонометриялы функциялардың қосындысы мен айырымын […]
Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы №2 Чкалов орта мектебі Алгебра пәнінен 7 сынып бойынша алынған қысқа мерзімді жоспары Сабақтың тақырыбы: […]