Сөз тіркестерімен жұмыс істеу
Балалар жеке сөздерді ешбір қиналмай айтатын дәрежеге жеткен кезде логопед оларды сөз тіркестерімен жұмыс істеуге көшіреді. Жаңа жаттығуларға кіріспес бұрын […]
Балалар жеке сөздерді ешбір қиналмай айтатын дәрежеге жеткен кезде логопед оларды сөз тіркестерімен жұмыс істеуге көшіреді. Жаңа жаттығуларға кіріспес бұрын […]
1-4 сынып оқушылары үшін Бақылау әрпі. Ойынды жүргізуші бір әріпті, мысалы, а әрпін атайды. Ойынға қатысушы балалардың бәрі осы әріптен […]
Дауысты дыбыстар артикуляциясы әдетте дауыссыз дыбыстарға қарағанда әлдеқайда жеңілірек меңгеріледі. Дауысты дыбыстармен жаттығу жұмыстарын жүргізіп үйренгеннен кейін бала жеке сөздерді […]
Тұтық балаларға арналған мынандай ережелер бар. Оларды орындау, есте ұстау – тұтық баланың міндеті. Әңгімелескен кезде өзің сөйлесіп тұрған адамның бетіне […]
Мектеп — оқушы баланың көп жылдар бойы болатын мәдени орны және оның мінезін, тәртібін, сондай-ақ нерв жүйесін қалыптастыратын орта. Бұл […]
Логопедтен көмек алу үшін кімге бару қажет және оны неден бастау керек? Үлкен қалалар мен аудан орталықтарында тұтығушыларға көмекті балалар […]
Біз алдыңғы мақаламызда тұтығуды логопед пен дәрігер, баланың өзі, ата-ана мен мұғалім бірлесе жұмыс істегенде ғана жеңуге болатынын сөз еткен […]
Жанұя мен мектептің логопедиялық шаралар кезінде атқаратын ролі орасан зор. Сондықтан баланың логопедтік сабақ кезіндегі жаттығуларына ата-ана мен мектеп мұғалімдері […]