Конспект интегрированного занятия «Курочка и цыплята»
Цель: Развивать у детей способность слушать, понимать речь взрослого, побуждать к активной речи самих детей. Задачи: Учить сравнивать созданные группыпо количеству предметов […]
Цель: Развивать у детей способность слушать, понимать речь взрослого, побуждать к активной речи самих детей. Задачи: Учить сравнивать созданные группыпо количеству предметов […]
Тема урока: Развитие мелкой моторики Цель: сформировать навык развития мелкой мышечной моторики, развивать критическое мышление учащихся, способствовать качественному усвоению и […]
Новоишимка ауылы № 32 орта мектеп Логопед – дефектолог сабағы Пән мұғалімі: Тургалиева А.А Тақырыбы: Р-Л дыбыстары. Кезең : дыбыстарды […]
Бекбулатова Кунсулу Куспековна, дефектолог-логопед, № 11 «Арай» балабақшасы, Көкшетау қ. Тақырыбы: «[Ш] және [С] дыбыстарын машықтандыру және ажырату.» Мақсаты: Ш […]
Инклюзивтік білім берудің зерттелуі, методологиялық негізі, категориялық аппараты Қ. Жұбанов атындағы АӨМУ, Бақытова Фатима Нұрболатқызы, 1- курс магистранты Түйіндеме Мақалада […]
Тұтығуды түзетудегі логопедиялық жұмыстың негізгі бағыттары Коррекциялық мақсаты: Тұтығатын балалармен жұмыс жасауда, қолданылып жүрген әдіс – тәсілдерді терең меңгеру арқылы […]
Отандық сурдопедагогика есту қабілеті бұзылған балаларды бөлек оқытуда теориялық негіздер мен практикалық тәжірибелерге ие. Дифференциациялық оқытудың жағдайы есту қабілетінің түрлі […]
Сөйлеу тілі есту қызметінің нашарлауына тікелей тәуелді. Естімейтін балалар нашар еститіндерге қарағанда даму деңгейі төмен. Естімейтін балалар сөйлеу тілін арнайы […]